Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، محمد نوری فر معاون ارتباطات باشگاه استقلال در پاسخ به اظهارات سرپرست تیم فوتبال پیکان درباره لغو بازی امروز دو تیم در جام حذفی گفت: سرپرست محترم پیکان طوری صحبت می‌کنند که انگار ما به عنوان تیم صدرنشین لیگ برتر از رویارویی با تیمی که چند هفته قبل مقابل آن پیروز شدیم، واهمه داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاقاً استقلال تا ظهر دیروز در تلاش بود که این بازی لغو نشود اما تست‌های کرونا چنین اجازه‌ای را به ما نداد.

نوری فر افزود: اعضای تیم استقلال ناراحت هستند که چرا این بازی برگزار نشد، چون استقلال روی نوار موفقیت قرار دارد و قابل پیش‌بینی بود که در مسابقه جام حذفی هم موفق باشیم اما افسوس که کرونا اجازه نداد. بنابراین واقعاً جای تعجب دارد که سرپرست تیم پیکان با کدام منطق به این نتیجه رسیده و بهتر است که کمی واقع‌بین باشند. باید منصفانه صحبت کنیم و بدون تردید هر دو تیم استقلال و پیکان که مسابقه امروزشان لغو شده، از نظر برنامه‌ریزی دچار زیان شدند اما باشگاه استقلال تابع قوانین موجود بوده و امکان برگزاری این مسابقه را نداشته است.

مدیر رسانه‌ای تیم استقلال در پاسخ به اینکه سعید دقیقی، سرپرست پیکان گفته است که تا ساعت ۱۲:۳۰ ظهر و در جلسه هماهنگی این مسابقه صحبتی از کرونای بازیکنان استقلال مطرح نشده، به سایت این باشگاه گفت: ساعت جلسه هماهنگی بازی استقلال با پیکان ۱۲:۳۰ ظهر نبود. ساعت شروع جلسه ۱۱ صبح بوده و یک ساعت هم بیشتر این جلسه طول نکشید. در این جلسه آقای بیژن طاهری (سرپرست استقلال) بلافاصله ناظر مسابقه را در جریان این موضوع گذاشته و در طول جلسه هم بارها به صورت تلفنی در حال پیگیری موضوع کرونای بازیکنان تیم استقلال بود. پس اینکه می‌گویند هیچ صحبتی از کرونا در جلسه هماهنگی نبوده، واقعیت ندارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۵۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی، بمب روحیه برای نبرد تکراری! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، خودروسازان که در هفته بیست و سوم لیگ برتر در رفسنجان مقابل مس به میدان رفتند و به تساوی دو بر دو رسیدند، حالا در جام حذفی این مسابقه را تکرار خواهند کرد.

اعضای تیم پیکان چند روز دیگر باید بار دیگر به رفسنجان سفر کنند تا اینبار در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در روز 6 اردیبهشت میهمان مس باشند.

رضا عنایتی که در هفته‌های گذشته توانسته با پیکان نتایج فوق‌العاده‌ای به دست بیاورد، حالا شاگردان خود را برای مسابقه حساس در جام حذفی آماده می‌کند. او با روحیه بالا در تمرینات پیکان حضور دارد و برای موفقیت شاگردانش تلاش می‌کند.

پیکانی‌ها اگرچه هدف اصلی خود را روی بقا در لیگ برتر قرار داده‌اند، اما در جام حذفی هم برای موفقیت تلاش می‌کنند و بی‌شک حالا که در بازی قبلی مقابل مس بازنده نشدند، اینبار هم با شرایطی خاص مقابل شاگردان محرم نویدکیا به میدان خواهند رفت.

تمرینات پیکان هم این روزها با شادابی خاصی برگزار می‌شود و بازیکنان در تلاش هستند تا با آمادگی بالا و شرایط روحی وروانی مناسب راهی رفسنجان شوند و یک بازی خوب را مقابل نارنجی‌پوشان انجام بدهند.

????عکاس: حامد عراقی

دیگر خبرها

  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • پاسخ به لاپورتا: هیچ بازی‌ای در اروپا تکرار نشده!‏
  • بازی سپاهان ۳ - هیچ می‌شود؟
  • صعود بدون مسابقه سپاهان در جام حذفی؟
  • سیدحسین حسینی یک جلسه محروم شد
  • عنایتی، بمب روحیه برای نبرد تکراری! (عکس)
  • فاینورد برای چهاردهمین‌بار قهرمان جام حذفی هلند شد
  • کامیابی‌نیا: در جام حذفی شگفتی‌ساز می‌شویم
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و کاونتری +پخش آنلاین
  • ستاره پرسپولیس بازی با آلومینیوم اراک را از دست داد