Web Analytics Made Easy - Statcounter

اگر می خواهید در جریان پشت پرده فوتبال ایران قرار بگیرید و تیترهای روزنامه های ایران و جهان را بخوانید و بدانید، فقط کافی است به اندازه 3 دقیقه، زمان به تماشای این سه برنامه 60 ثانیه طرفداری اختصاص بدهید. 60 ثانیه با رسانه های ایران با سامان خدائی، 60 ثانیه با فوتبال اروپا با علیرضا نجاتی و 60 ثانیه با فوتبال ایران با حسین باقرشاهی تقدیم شما می شود

60 ثانیه با فوتبال ایران

60 ثانیه با روزنامه های ایران

60 ثانیه با فوتبال اروپا

 

اخبار داغ 

پوشش ناجور خانم بازیگر + عکس بهاره رهنما در کنار خواهرش رشید مظاهری: من دوبار تست کرونا دادم که جواب منفی بود کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس  نمایندگان ایران در مراسم د بست به چه کسانی رای دادند؟ کریستیانو رونالدو برنده جایزه ویژه سال ۲۰۲۱ فیفا شد عذرخواهی اتحادیه داوران ایتالیا از میلان پس از شکست 2-1 این تیم مقابل اسپتزیا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: 60 ثانیه با فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۵۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال درگذشت

به گزارش خبرگزاری مهر، نادر کاشانی از سال ۱۳۴۰ عضو تیم ملی بسکتبال شد و سال ها به عنوان بازیکن و کاپیتان در ترکیب این تیم قرار داشت.

مرحوم کاشانی با تیم ملی بسکتبال در بازی های آسیایی ۱۹۶۶ و ۱۹۷۰ بانکوک و همچنین بازیهای آسیایی ۱۹۷۴ تهران شرکت داشت. او در چهار دوره رقابت های باشگاه هیا تهران با تیم پاس به عنوان قهرمانی دست یافت.

کیومرث هاشمی وزیر ورزش طی پیامی درگذشت مرحوم نادر کاشانی را تسلیت گفت.

در متن این پیام امده است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت زنده‌یاد مرحوم آقای نادر کاشانی که بدون شک از نوادر تاریخ بسکتبال ایران محسوب می‌شد، غم انگیز و متاثرکننده است.

زنده‌یاد نادر کاشانی نقش‌آفرینی ارزنده‌ای در بسکتبال آموزشگاهی، باشگاهی، دانشگاهی، نیروهای مسلح و تیم ملی بزرگسالان ایران داشت و دهه‌ی چهل و پنجاه با درخشش این مرد رعنا و تحصیلکرده همراه بود و به واسطه‌ی اخلاق و رفتار نیکو، نام ماندگاری از خود در تاریخ ورزش کشور برجایی گذاشت.

فقدان این چهره‌ی ماندگار و کاپیتان اسبق و خوشنام تیم ملی بسکتبال ایران را به خانواده‌ی گرامی‌اش و جامعه‌ی ورزش دانشگاهی بسکتبال تسلیت عرض می‌کنم.
برای آن قهرمان فقید، آمرزش و آرامش و برای خاندان محترمش صبر و سلامتی از درگاه خداوند متعال، طلب می‌کنم.

کد خبر 6085517

دیگر خبرها

  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸
  • پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال
  • پاسخ اوسمار به مهم‌ترین سئوال علاقمندان فوتبال
  • بولونیا در یک قدمی اولین حضور تاریخ خود در لیگ قهرمانان اروپا
  • کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال درگذشت
  • کیلیان امباپه، سه‌گانه و آدیوس پاریس!
  • اقدام گواردیولا برای عامل حذف از لیگ قهرمانان اروپا