Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی استانداری فارس از قول محمد هادی ایمانیه در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان فارس افزود:با توجه به کاهش آمار کرونا که امیدواریم تداوم داشته باشد در ایام نوروز شاهد سفرهای بیشتری خواهیم بود و بر این اساس تلاش می کنیم با تصمیمات اساسی برای تنظیم بازار، بتوانیم شرایط مناسبی برای مردم فراهم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه تامین ذخایر استراتژیک بازار یکی از این تصمیمات است، ادامه داد: راه اندازی یکصد فروشگاه امین به گونه ای که با واسطه کمتر و با هزینه کمتر، محصولات تولیدی به دست مردم برسد دومین تصمیم ستاد تنظیم بازار استان فارس است.
ایمانیه افزود: فروشگاه های امین به تعداد یکصد مورد در شیراز و شهرهای بزرگ استان با فراخوان و اطلاعیه اتاق اصناف استان ایجاد خواهند شد و نقش مهمی در کاهش هزینه های زندگی مردم خواهند داشت.
استاندار فارس ادامه داد: با همکاری ادارات صنعت، معدن و تجارت و جهادکشاورزی در قدم اول بر ۵۰ محصول تولیدی، برچسب قیمت تولید درج خواهد شد تا تولیدات با سود معقولی به دست مصرف کننده برسد.

برچسب‌ها امنیت غذایی محمدهادی ایمانیه فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امنیت غذایی فارس امنیت غذایی فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۷۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذخیره‌سازی ۲۱ هزار و ۹۴۴ تن گندم مورد نیاز در چهارمحال و بختیاری

یزدان یگانگی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری در نشست تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری با اشاره تامین گندم مورد نیاز این استان تا پایان خردادماه گفت: هم‌اکنون ۲۱ هزار و ۹۴۴ تن گندم مورد نیاز در انبار‌های استان ذخیره‌سازی شده است.

وی افزود: افزون بر این خرید ۱۸ هزار تن گندم از استان‌های خوزستان و کردستان نیز در دستور کار استان قرار دارد.

یگانگی اظهار کرد: مراکز خرید گندم اهمیت زیادی دارد و پیش‌بینی می‌شود امسال نیز خرید گندم قابل قبول باشد.

بیشتر بخوانید

خریداری ۲ هزار و ۲۰۰ تن گندم از کشاورزان فارسانی

وی در خصوص تامین شکر مورد نیاز استان اضافه کرد: در این ارتباط ۷۶۰ تن شکر سفید در انبار‌های این استان ذخیره‌سازی و همچنین حمل ۶۰۰ تن شکر نیز در دستور کار قرار دارد.

یگانگی با اشاره به وجود هزار و ۴۸۰ تن برنج در انبار‌های چهارمحال و بختیاری افزود: مذاکراتی برای افزایش سهمیه برنج استان نیز در حال انجام است.

وی پیش‌بینی کرد: با هماهنگی‌های انجام شده از سوی مسئولان این استان در خصوص ذخیره سازی و تامین کالا‌های اساسی مشکل و کمبودی وجود نخواهد داشت.

بهروز میرزایی معاون توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: با تمهیدات پیش‌بینی شده بازار شب عید و ماه مبارک رمضان بدون هیچ کمبودی از نظر تامین کالا‌های اساسی در استان پشت سر گذاشته شد.

وی با اشاره به تامین ۵۷۵ تن شکر مورد نیاز بازار شب عید و ماه مبارک رمضان افزود: ۴۹۰ تن شکر مورد نیاز خانوار طی یک ماه در چهارمحال و بختیاری تامین شد که از این میزان ۷۲ تن از طریق نمایشگاه بهاره در اختیار مردم قرار گرفت.

میرزایی اضافه کرد: همچنین در این بازه زمانی ۸۵ تن شکر نیز در اختیار بخش صنف و صنعت چهارمحال و بختیاری قرار گرفت.

وی، سهمیه برنج وارداتی چهارمحال و بختیاری را ۴۹۰ تن اعلام کرد که از این میزان ۴۰۲ تن جذب و روانه بازار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ذخیره‌سازی ۲۱ هزار و ۹۴۴ تن گندم مورد نیاز در چهارمحال و بختیاری
  • فروشگاه‌ها تامین مالی می‌شوند
  • ویتامین‌هایی که باعث کاهش وزن می‌شوند
  • گوشت قرمز ۲۹۹ هزار تومانی وارد بازار شد؛ از کجا می‌توان گوشت ارزان خرید؟
  • سبد غذایی مناسب ایرانیان تا پایان هفته اعلام می‌شود
  • ۷.۵میلیارد دلاری که بازار را تنظیم نکرد
  • رکود در بازار برخی اقلام غذایی با تخفیف‌ هم شکسته نشد
  • تاکیداستاندارسیستان وبلوچستان برپیگیری مشکلات مردم سیل زده
  • تنظیم بازار اصفهان با سامانه‌های هوشمند
  • مؤلفه‌های آموزش و فرهنگسازی به عنوان عوامل موثر در مصرف بهینه نان