Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-20@06:18:17 GMT

ابطال ۱۶ پروانه کسب در صنف موبایل فروشان کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۶۷۲۹۶

ابطال ۱۶ پروانه کسب در صنف موبایل فروشان کرمانشاه

شمس الله امیری گفت: طی ماه گذشته ۱۶ پروانه کسب در صنف موبایل فروشان کرمانشاه ابطال شد که این‌ تعداد بی سابقه بوده به گونه ای که قبلا سالانه این تعداد پروانه کسب ابطال می شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شمس الله امیری در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: بازار تلفن همراه به دنبال افزایش قیمت دلار دچار نا به سامانی هایی شد البته اکنون عرضه آن بهتر شده با این حال بازار تلفن همراه همچنان گرفتار رکود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی  با بیان اینکه باید تامین تلفن همراه توسط واردات کنندگان در استان‌ها انجام شود، افزود: متاسفانه در استان کرمانشاه افراد در این راستا سرمایه گذاری نمی کنند که رکود بازار و گرانی تلفن همراه کاهش یابد.

رئیس اتحادیه انفورماتیک و رایانه کرمانشاه  خاطرنشان کرد: شیوع کرونا در این مدت، آسیب بسیار بدی به صنف موبایل فروشان وارد کرد و اکثر کسبه سرمایه های خود را از دست دادند.

امیری عنوان کرد: همچنین ادارات مالیات، تامین اجتماعی و بانکها هیچ کمکی به اصناف نکردند درحالی که اصناف همواره برای خدمات رسانی در عرصه های مختلف پیش قدم بوده اند.

وی گفت: طی ماه های اخیر شمار زیادی از کسبه صنف موبایل فروشان به دلیل معوق شدن کرایه واحدهای صنفی شان و چک های برگشتی دچار مشکل شدند و عده ای هم ورشکسته شدند.

وی تصریح کرد: تاکنون هیچ ارگانی به صنف موبایل فروشان کمکی نکرده درحالی که قول داده بودند با توجه به شیوع کرونا خدماتی چون پرداخت تسهیلات بدون بهره و کسر مالیات را ارائه دهند.

 رئیس اتحادیه انفورماتیک و رایانه کرمانشاه افزود: طی ماه گذشته ۱۶ پروانه کسب در صنف موبایل فروشان ابطال شد که این‌ تعداد بی سابقه بوده به گونه ای که قبلا سالانه این تعداد پروانه کسب ابطال می شد.

امیری خاطرنشان کرد: اگر مسئولان به اصناف کمک کنند بازار فروش آنها رونق می گیرد با این حال تاکنون حمایت از اصناف محدود به وعده های لسانی بوده است.


انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: پروانه کسب تلفن همراه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۷۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش روستابازار‌ها در کنترل قیمت‌ها

ایرج صفایی مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه گفت : ایجاد روستا بازار‌ها در استان کرمانشاه تأثیر به سزایی در کاهش قیمت‌ها داشته است و مردم نیز به خوبی استقبال کردند، به عنوان یک الگوی مناسب، شهرداری نیز برای توسعه این کار در سطح شهر کرمانشاه، بازارچه‌های متعددی ایجاد کرده است.

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه عنوان کرد: روستا بازار در ۱۱ شهرستان استان کرمانشاه افتتاح شده که در حال حاضر ۱۰ شهرستان فعال هستند و پیگیر هستیم که در شهرستان‌های کنگاور، سرپل‌ذهاب و دالاهو روستا بازار ایجاد کنیم.

صفایی اذعان کرد: بخش زیادی از کالا‌های اساسی و تنظیم بازاری از جمله گوشت گرم، مرغ منجمد و... توسط سازمان جهاد کشاورزی یا سازمان صمت در روستا بازار‌ها توزیع می‌شود و در برخی از این روستا بازار‌ها کالابرگ‌های الکترونیکی فعال بوده و به مردم عرضه می‌شود.

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در راستای عمل به شعار سال و بیانات مقام معظم رهبری در حوزه جهش تولید با مشارکت مردم، تعدادی برنامه تحول‌آفرین برای سازمان پیش‌بینی شده که در بخش عظیمی از آن یعنی تعاونی‌ها، مردم دخیل هستند از جمله در بخش تامین و توزیع کالا‌های اساسی، خرید و فروش محصولات کشاورزی، تامین و توزیع نهاده‌های دامی که تعاونی‌ها فعالیت می‌کنند.

صفایی تصریح کرد: از دیگر برنامه‌های سازمان، ایجاد نظام‌های بهره‌برداری توسط یکسری تعاونی‌های تولید کشاورزی است که برنامه‌های یکپارچه‌سازی اراضی در حوزه جهش تولید، رعایت الگوی کشت و مدیریت محصولات پر آب بر، را در دستور کار خود دارند و برای مناطق سامانه‌های گرمسیری و سردسیری نیز اجرای این طرح‌ها توسط تعاونی‌ها در نظر گرفته شده است.

صفایی با اشاره به نقش سازمان تعاون روستایی در بحث صادرات گفت: در حوزه صادرات، تعاونی‌هایی که در این حوزه فعال هستند قطعاً مورد حمایت هستند و تقویت خواهند شد و در واقع تلاش ما این است که سهم ۲۵ درصدی اقتصاد کشور که برای تعاونی‌ها در نظر گرفته شده است، محقق شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • نقش روستابازار‌ها در کنترل قیمت‌ها
  • جانمایی پرنده‌فروشان در فاز ۲ بازار پرندگان خلیج فارس/ انتقال واحد‌های پرنده‌فروشی تا نیمه اردیبهشت
  • جانمایی پرنده‌فروشان دربازار پرندگان خلیج فار‌س
  • جانمایی پرنده‌فروشان در فاز دوم بازار پرندگان خلیج فار‌س
  • ماجرای تولید موبایل ایرانی به کجا رسید؟
  • ثبات بازار طلا بعد از نوسانات اخیر
  • شفافیت و حذف واسطه‌گری بازار طلا با حراج شمش
  • شفافیت و حذف واسطه‌گری بازار طلا با حراج شمش در دولت سیزدهم
  • برنامه ریزی برای پذیرش شرکت‌های کرمانشاه در بازار سرمایه
  • موتورلا اج ۵۰ پرو وارد بازار اروپا شد