Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- سلیم خانی گفت: گاز سی. او گازی است سمی که از احتراق ناقص کربن به وجود می‌آید که رنگ و بوی خاصی ندارد و به همین دلیل آن‌را قاتل خاموش می‌نامند.

 اولین علائم و عوارض آن سوزش چشم‌ها و پس از گذشتن یک الی ۲ ساعت با توجه به غلظت گاز کربن مونواکسید موجود در فضا فرد احساس خواب آلودگی و احساس خستگی مفرط می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 با وجود تذکرات و هشدار‌های مسئولان و رسانه‌ها برای مراقبت و پیشگیری از خطرات گاز گرفتگی، اما سالانه شاهد فوت بسیاری از همشهریان خود در استان کرمانشاه هستیم.

 آمار فوتی‌های استان کرمانشاه بر اثر گاز گرفتگی در ۹ ماهه سال جاری ۱۳ نفر بوده که از این تعداد هفت نفر زن و ۶ نفر مرد گزارش شده است.

 مردم به هشدار‌ها برای جلوگیری از حوادث بی‌توجه هستند. تعداد فوتی‌های ناشی از گاز گرفتگی طی ۹ ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۹ تغییر نداشته و در سال گذشته از ۱۳ نفر فوتی ۲ نفر زن و یازده نفر مرد بوده‌اند.

در اکثر موارد حوادث ایجاد شده ناشی از سهل انگاری‌ها و عدم رعایت نکات ایمنی بوده است.

 طبق آمار مشاهده شده سالانه تعداد زیادی از افراد بر اثر گاز گرفتگی جان خود را از دست می‌دهند و به همین دلیل از همشهریان خواهشمندیم نسبت به هشدار‌ها حساس بوده و با رعایت نکات ایمنی هنگام نصب وسایل گرمایشی از سالم بودن و استفاده صحیح این وسایل دقت و توجه لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ ط.پ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گازگرفتگی قاتل خاموش گاز گرفتگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۷۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به کارگیری ۵۲۱ نفر از کارجویان ثبت‌نام شده در سامانه جستجوی شغلی توسط مراکز کاریابی

مختار احمدی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در خصوص فعالیت مراکز دفاتر شغلی و کاریابی‌های سطح استان، گفت : مراکز مشاوره شغلی و کاریابی غیردولتی (خصوصی و تعاونی) توسط اشخاص صالح برای راهنمایی و مشاوره شغلی به جویندگان کار و کارفرمایان، شناسایی فرصت‌های شغلی در داخل و انجام خدمات مورد نیاز تحکیم‌کننده روابط سه جانبه کارگر، کارفرما و دولت تأسیس شده‌اند.

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۲ و با آغاز رسمی سامانه جستجوی شغلی توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تعداد ۵۲۱ نفر از کارجویان ثبت‌نام شده در سامانه توسط مراکز کاریابی در استان در بنگاه‌های اقتصادی به کار گمارده شده‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه تصریح کرد: تاکنون ۲ هزار و ۷۷ نفر از جویای کار در استان در این سامانه ثبت‌نام کرده و تعداد ۳۹۲ بنگاه اقتصادی درخواست خود را برای بکارگیری افراد جویای کار ثبت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ۲ مرکز مشاوره شغلی و کاریابی استان کرمانشاه برتر کشوری شدند، گفت: براساس ارزیابی معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مراکز دفاتر شغلی و کاریابی‌های سراسر کشور در راستای تعداد ثبت‌نام شدگان، تعداد بکار گمارده شدگان، تعداد افراد فارغ التحصیل بگارگماری در طول سال گذشته، ۲ مرکز کاریابی در استان کرمانشاه برتر کشوری شدند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای طرح نور
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • برگزاری تجمع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاهی از اجرای «طرح نور»
  • رقابت بیش از ۳۹ هزار داوطلب کرمانشاهی در نوبت اول آزمون سراسری
  • کرمانشاه یکی از استان‌های پرافتخار کشور است
  • به کارگیری ۵۲۱ نفر از کارجویان ثبت‌نام شده در سامانه جستجوی شغلی توسط مراکز کاریابی
  • ۹۵ هزار نفر از دانش‌آموزان کرمانشاهی سفیر سلامت هستند
  • هزینه ۱۳ میلیارد ریالی درمان بیمه شدگان کرمانشاهی طی سال گذشته
  • تعداد فوتی های ناشی از گازگرفتی در زنجان کاهش یافت
  • افزایش فوتی‌های حوادث ناشی از کار در آذربایجان‌شرقی