Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی، قاسمعلی خدابنده مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار کرد: در ستاد ملی مقابله با کرونا مصوب شد در هر استانی که فردی مبتلا به اومیکرون مشاهده شد، شرایط خاصی در استان اعلام شود و با توجه به این که سویه اومیکرون در استان خراسان رضوی نیز مشاده شد، ستاد استانی مقابله با کرونا بر اساس مشاهدات و پارامترهای موجود و نگرانی بابت سلامت نوآموزان، خانواده ها و همکاران در مهدهای کودک، مراکز پیش دبستانی و مدارس استثنایی تصمیم به تعطیلی این مدارس و مراکز گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اساس بازدیدهای به عمل آمده توسط دانشگاه علوم پزشکی و آموزش و پرورش از مهدهای کودک و مراکز پیش دبستانی، نگرانی بابت سلامت نوآموزان وجود داشت. چرا که این نوآموزان امکان رعایت دستورالعمل های بهداشتی را نداشتند و احتمال اینکه ویروس را به خانواده منتقل کنند و پیک مجدد را در استان شاهد باشیم وجود داشت.

خدابنده خاطرنشان کرد: در نهایت در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا این هفته مصوب شد این مدارس و مراکز با رعایت شرایط خاص و دستورالعمل های بهداشتی مجوز فعالیت حضوری خود را دریافت کنند. امروز دستورالعمل بازگشایی این مراکز به ادارات آموزش و پرورش ارسال خواهد شد و بر این اساس مهدهای کودک و مراکز پیش دبستانی پس از برگزاری جلسه با حضور نماینده دانشگاه علوم پزشکی و بررسی مجدد شرایط و ظرفیت ها، ارائه درخواست کتبی خود برای بازگشایی، تکمیل فرم های الکترونیکی و خود اظهاری طراحی شده، می توانند مجوز آغاز فعالیت های حضوری خود را از ادارات آموزش و پرورش دریافت نمایند.

وی در ادامه گفت: کلیه مدارس استثنائی از فردا چهارشنبه ٢٩ دیماه رسما فعالیت های آموزشی و پرورشی خود را با رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی به شکل حضوری از سر خواهند گرفت.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز مراکز پیش دبستانی آموزش و پرورش مهدهای کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۷۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

براي تقويت و ارتقا جايگاه مدرسه بايد برخي از محدوديت ها را برداشت

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ صحرايي افزود: مدارس جايگاه تحقق عدالت آموزشي است و سهم دانش آموزان مناطق محروم براي ورود به مدارس خاص بايد بيشتر شود.

وزير آموزش و پرورش با اشاره به اينكه امكانات مدارس بايد بين همه دانش آموزان مناطق مختلف كشور تقسيم شود اظهار داشت: رئيس جمهور محترم بر ارتقاي كيفيت و تقويت مدارس دولتي تاكيد دارد و بايد تلاش كنيم كيفيت آموزشي و تربيتي مدارس دولتي را ارتقا دهيم اين امر با همكاري و همراهي معلمان ميسر مي‌شود.

وي با اشاره به ضرورت تقويت مدارس دولتي ابراز داشت: تامين نيروي مورد نياز مدارس دولتي، تهيه و تدوين برنامه عملياتي براي تقويت و ارتقاي مدارس دولتي، ارزيابي مستمر عملكرد مدارس دولتي، طراحي استانداردهاي تقويت مدارس دولتي و تدريس معلمان خاص در اين مدارس از جمله مواردي است كه بايد مورد توجه جدي قرار گيرد.

وزير آموزش و پرورش در ادامه تاكيد كرد: هدف اصلي ما در آموزش و پرورش، تقويت جايگاه مدرسه است براي تقويت و ارتقا جايگاه آن بايد برخي از محدوديت‌ها را بر داشته واختياراتي را به اين مدارس تفويض كنيم.

دیگر خبرها

  • هدف اصلی طرح «شهید عرب» تجهیز سیستم گرمایشی مدارس استان است
  • فعالیت‌های آموزش محور در حوزه سلامت، تقویت می‌شود
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی ابلاغ شد
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی ابلاغ شد
  • اُفت ۴۰ سانتی متری آب از سفره‌های زیرزمینی خراسان شمالی/ ابلاغ دستورالعمل مهار اضافه برداشت آب از چاه‌های کشاورزی
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد
  • طرح جدید آموزش و پرورش ؛ کدام مدارس از 10 شهریور باز می شوند ؟
  • احداث مدارس خیر ساز نسبت به مدارس دولتی از سرعت عمل بیشتری برخوردار است
  • براي تقويت و ارتقا جايگاه مدرسه بايد برخي از محدوديت ها را برداشت