Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیمهای والیبال وارنا گیلان و تخت جمشید مرودشت فارس عصر سه شنبه در هفته یازدهم رقابتهای والیبال لیگ دسته اول کشور در سالن تختی مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم وارنا با نتیجه سه بر یک برابر حریفش به برتری دست یافت تا شکست دور رفت را جبران کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم والیبال وارنا گیلان در ست اول این دیدار، برتری کاملی نسبت به حریفش داشت و با سرویس‌های مناسب و همچنین پاس‌های دقیق روی تور، توانست با اختلاف زیاد و با نتیجه ۲۵ بر ۱۴ برابر تخت جمشید مرودشت به برتری برسد.

در ست دوم نیز تیم وارنا گیلان برتر از حریف خود ظاهر شد و با دقت پاسور خود و همچنین دفاع روی تور، نتیجه بازی را به سود خود به پایان رساند و با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ برابر حریفش به برتری رسید تا در ۲ ست متوالی پیروز از زمین خارج شود.

اما در ست سوم ، تیم والیبال تخت جمشید مرودشت با چند تغییر در ترکیب خود و همچنین استفاده مناسب از سرویس ها و دفاع خوب در انتهای زمین، برتر از میزبان خود ظاهر شد و با نتیجه ۲۵ بر ۱۴ برابر آرنا به برتری رسید تا تکلیف این بازی به ست چهارم کشیده شود.

در ست چهارم نیز تیم والیبال وارنا گیلان از فرصت های به دست آمده استفاده بهتری برد و با دقت در سرویس‌ها و همچنین دقت در ارسال توپ برای مهاجمان، توانست این ست را با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به سود خود به پایان ببرد تا در نهایت در این دیدار با نتیجه سه بر یک پیروز شود.

معین سیدی، ابوالقضل احمدی ، مجتبی علیزاده ، مرتضی شعبان پور، علی نوروزپور، آرشام شفیعی ، محمدرضا شریف‌زاده ، امیرحسین مددی ، رضا حبیبی و پرهام رشیدی در جریان این دیدار برای تیم والیبال وارنا گیلان بازی کردند.

همچنین رضا نجف پور، ارسلان اسدی ، علی قیصری ، محمد امیری ، محمدصادق سهرابی ، محمدامین سیدی، مقدم ، حسین مخمی ، حسین رضوی و محمدرضا محسنی در جریان این مسابقه برای تیم والیبال تخت جمشید مرودشت به زمین بازی رفتند.

تیم والیبال وارنا گیلان با این پیروزی پس از تیم گل گهر سیرجان همچنان در مکان دوم جدول رده‌بندی گروه خود قرار گرفت و تیم تخت جمشید مرودشت نیز با این شکست، در رتبه هفتم باقی ماند.

تیم والیبال وارنا گیلان در گروه دوم رقابتهای والیبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور ، با تیمهای تخت جمشید مرودشت فارس، گل گهر سیرجان، ستاره طبرستان نوشهر، اسپورت هوشیار تبریز، رعد پدافند هوایی ، ایرانشید چالوس، مقاومت بسیج تهران و سروقامتان همدان همگروه است.

در رقابتهای والیبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور، ۱۸ تیم در ۲ گروه ۹ تیمی به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می‌پردازند که در نهایت تیمهای برتر هر گروه به مرحله دوم این دوره از مسابقات صعود می‌کنند.

برچسب‌ها رشت فدراسیون های ورزشی والیبال گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت فدراسیون های ورزشی والیبال رشت فدراسیون های ورزشی والیبال گیلان تیم والیبال وارنا گیلان تخت جمشید مرودشت نتیجه ۲۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۷۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم انتخابات در حوزه شیراز و زرقان تمام الکترونیک برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،اسماعیل قزل سفلی با بیان اینکه دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان به شکل تمام الکترنیک برگزار می‌شود گفت: آموزش‌های لازم به مردم از طریق رسانه‌ها و در روز برگزاری انتخاباتهم توسط عوامل اجرایی حاضر در پای صندوق‌های رای انجام می‌شود.
قزل سفلی گفت: دور دوم انتخابات در استان فارس برای تعیین سه کرسی باقیمانده شامل ۲ کرسی در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان و یک کرسی در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد همزمان با دیگر نقاط کشور روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد نیز انتخابات همانند مرحله نخست به شکل نیمه الکترونیک برگزار می‌شود.
او اظهار کرد: در دور دوم انتخابات کسانی می‌توانند رای بدهند که در دور اول در حوزه انتخابیه (شیراز و زرقان) و (مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد) رای داده‌اند و همچنین افرادی که در دور اول انتخابات در هیچ یک از حوزه‌های انتخابیه کشور رای نداده باشند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: در مرحله دوم انتخابات در ۲ حوزه انتخابات ۸۲۳ شعبه اخذ رای پیش بینی شده که ۵۰۰ شعبه مربوط به حوزه انتخابیه شیراز و زرقان و ۳۲۳ شعبه نیز مربوط به حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد است.
قزل سفلی اظهار کرد: بر اساس ماده ۷۳ قانون انتخابات و در چارچوب هیات بررسی تبلیغات، امکانات، تسهیلات دولتی، اماکن، سالن‌ها و تابلو‌های تبلیغاتی برای امر تبلیغات پیش بینی شده است.
وی ادامه داد: علاوه بر ۷۰ سالن، هزار و ۵۰۰ تابلو تبلیغاتی و افزون بر ۳۵ هزار متر مربع مکان نیز برای نصب پوستر‌های تبلیغاتی نامزد‌ها پیش بینی شده است.
او گفت: علاوه بر امکانات پیش بینی شده، هر یک از نامزد‌ها می‌توانند یک فیلم تبلغاتی ۲۰ دقیقه‌ای برای پخش از سیمای مرکز فارس آماده کنند.
رییس ستاد انتخابات فارس افزود: همچنین یک مناظره ۱۲۰ دقیقه‌ای در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان پیش بینی شده که طی سه روز بازپخش می‌شود.
قزل سفلی افزود: سه مناظره ۹۰ دقیقه‌ای نیز در حوزه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد پیش بینی شده است.
وی ادامه داد: این اقدامات علاوه بر کمک به کاهش هزینه‌های تبلیغاتی نامزدها، کمک می‌کند که مردم شناخت بیشتر و بهتری از نامزد‌ها داشته باشند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس اظهار کرد: در دور دوم انتخابات در ۲ حوزه انتخابیه مذکور، برابر پیش بینی‌های انجام شده افزون بر ۱۵ هزار نفر در حوزه اجرا، نظارت و حوزه تامین امنیت شعب اخذ رای فعالیت و همکاری خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • همایش دریافت کد شناسه محصولات کشاورزی در مرودشت
  • زنده‌گیری دو قلاده گربه جنگلی در مرودشت
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • دور دوم انتخابات در حوزه شیراز و زرقان تمام الکترونیک
  • الکترونیکی شدن دور دوم انتخابات در حوزه شیراز و زرقان
  • تخت ‌جمشید دوم ایران کجاست؟
  • دور دوم انتخابات در حوزه شیراز و زرقان تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • تیم هورسان رامسر انصراف داد/ سایپا به لیگ برتر والیبال بازگشت