Web Analytics Made Easy - Statcounter

مطلب دریافتی ایرنا از روابط عمومی استانداری فارس به نقل از هادی بستام حاکی است: جشنواره روابط عمومی؛ هنر مردمداری نخستین بار پس از برگزاری مراسم های  دهه فجر و به منظور ارزیابی فعالیت های روابط عمومی ها برگزار و آثار تولیدی روابط عمومی ها در قالب کلیپ و موشن گرافیک ارزیابی خواهد شد.

وی اضافه کرد: روابط عمومی ها تا هفدهم بهمن ماه فرصت دارند آثار تولیدی خود را در محور معرفی خدمات دستگاه ها و شرکت ها متبوع خود به دبیرخانه جشنواره  روابط عمومی؛ هنر مردمداری تحویل دهندو نمایش آثار برتر و برگزاری کارگاه های آموزشی از جمله برنامه های جنبی این جشنواره خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بستام ادامه داد: آثار تولیدی روابط عمومی‌ها در بازه زمانی ۱۷ مردادماه تا ۱۷ بهمن ماه به‌عنوان شش ماهه اول دولت سیزدهم در جشنواره روابط عمومی؛ هنر مردمداری مورد ارزیابی قرار می گیرد.

برچسب‌ها ایرنا شیراز محمدهادی ایمانیه دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایرنا شیراز ایرنا شیراز دهه فجر روابط عمومی ها هنر مردمداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۷۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوایز جشنواره شعر «طوفان القوافی» به ۴ میلیون دینار عراق رسید

به گزارش خبرگزاری مهر، دبیرخانه نخستین جشنواره شعر عربی «طوفان القوافی» اعلام کرد جوایز این دوره از جشنواره مذکور به ۴ میلیون دینار عراق افزایش یافته است.

این جشنواره با همکاری مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری و مرکز فرهنگی اسلامی جنوب عراق و در دو بخش شعر فصیح و شعر شعبی برگزار می‌شود.

همچنین به بهترین شاعر در هر بخش دو میلیون دینار عراقی و دیپلم افتخار و در هر دو بخش به دو نفر به ترتیب مبلغ ۷۰۰ هزار و ۵۰۰ هزار دینار عراقی اهدا می‌شود.

بنا بر اعلام دبیرخانه، داورانی از کشورهای عراق، عمان، سوریه، لبنان، فلسطین و ایران به بررسی و داوری آثار ارسالی می‌پردازند.

علاقمندان به مشارکت در این جشنواره و مسابقه می‌توانند آثار خود را تا ۲۰ ماه مبارک رمضان به نشانی الکترونیکی daftaresher.h@gmali.com ارسال کنند.

متن کامل فراخوان از طریق این پیوند قابل مشاهده است.

کد خبر 6063347 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • برج میلاد ۱۳ فروردین تعطیل است
  • آثار برگزیده اولین جشنواره ملی راوی خورشید اعلام شد
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی
  • جوایز جشنواره شعر «طوفان القوافی» به ۴ میلیون دینار عراق رسید
  • برگزاری جشنواره نوروز کریمانه در شیراز
  • ظرفیت پارکینگ فرودگاه مهرآباد پر شد
  • تداوم کم آبی سد‌های خراسان رضوی
  • ظرفیت پارکینگ فرودگاه مهرآباد پُر شد
  • «آخرین شیهه ...» از ایتالیا جایزه گرفت
  • سیل جان ۲ نفر را تفت گرفت