Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@15:45:25 GMT

سقوط آزاد ارزش پالایش یکم

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۶۷۹۳۶

سقوط آزاد ارزش پالایش یکم

به گزارش بورس تابناک، در معاملات روز سه‌شنبه، ۲۸ دی ۱۴۰۰، شاخص کل بورس تهران با کاهش ۳۰ هزار و ۵۴۰ واحدی به رقم یک میلیون و ۲۷۵ هزار و ۹۳۱ واحد رسید. در پایان معاملات امروز نماد‌های بورس شپنا و شتران و شبندر در جدول پرتراکنش‌ترین بودند.
سهامدارانی که بعد از یک سال از فروش هنوز این صندوق را نگهداری کرده اند، الان زیان ۳۲ درصدی را متحمل شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماد شبریز (پالایش نفت تبریز) با کاهش ۱.۸۶ درصدی و نماد پالایش نفت اصفهان (شپنا) با ۴.۴۳ درصد افت و نماد شتران (شرکت پالایش نفت تهران) با ۳.۰۱ درصد کاهش و پالایش نفت بندرعباس (شبندر) با ۲.۸۴ درصد کاهش امروز را به پایان رساندند.


ارزش پالایشی یکم ۲۸ دی ماه ۱۴۰۰

امروز سه شنبه ۲۸ دی ماه ۱۴۰۰ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با افت ۲.۳۲ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۶ هزار و ۷۸۶ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۳۹۳ هزار تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با کاهش ۱.۹۳ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۶ هزار و ۸۱۳ تومان معامله شد.
این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

    ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با کاهش ۳۰.۲ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۰ هزار و ۴۹۳ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون ۹۸ هزار و ۶۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۲.۹۹ درصدی نسبت به روز معاملات ۱۰ هزار و ۴۹۶ تومان معامله شد.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین سیل محسن قاسمی بودجه 1401 سند همکاری 25 ساله ایران و چین پالایشی یکم دارایکم شاخص کل بورس مذاکرات وین سیل محسن قاسمی بودجه 1401 سند همکاری 25 ساله ایران و چین درصدی نسبت به روز معاملات تومان معامله شد پالایش نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۷۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه و طلا امروز ۳ اردیبهشت +جدول

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ با کاهش قیمت نسبت به روز گذشته با رقم ۴۳ میلیون تومان معامله شده است.

به گزارش مشرق، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید امروز «۳ اردیبهشت ۱۴۰۳» با کاهش قیمت نسبت به روز گذشته با رقم ۴۳ میلیون تومان معامله شد و سکه طرح قدیم به ۳۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسید.

قیمت نیم‌سکه با رقم ۲۵ میلیون و ۳۰۰ هزارتومان معامله شد، ربع‌سکه ۱۵ میلیون و ۴۰۰ هزارتومان و سکه یک گرمی ۷ میلیون تومان در بازار طلا سکه معامله شد.

همچنین براساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار، ۳ میلیون و ۶۵۲ هزار و ۱۰۰ تومان است.

دیگر خبرها

  • سکه و طلا ارزان‌تر شد
  • ثبات قیمت دلار و کاهش نرخ طلا و سکه در معاملات امروز
  • قیمت نفت افزایش یافت
  • حصه نقدی واگذاری بلوک ۸۵ درصدی سرخابی‌ها امروز پرداخت می‌شود
  • سقوط آزاد طلا/ فلز زرد چند قیمت خورد؟
  • قیمت سکه و طلا امروز ۳ اردیبهشت +جدول
  • بورس امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • ثبات قیمت دلار و سکه در معاملات امروز بازار
  • پیشی گرفتن خرید در تالار منطقه ای ارومیه
  • رشد ۲۷ هزار واحدی شاخص در معاملات امروز