Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید سلحشور سه شنبه شب در این خصوص افزود: این سیلاب ناشی از بارندگی‌های فراوان در جنوب استان کرمان است و همین امر موجب شده مجدد دریچه‌های سد استقلال میناب بازگشایی شود.

وی ادامه داد: حجم سیلاب قابل توجه بوده و روستاهای تمبک بالا و پایین و مازغ بالا و پایین از قبل تخلیه اضطراری شده‌اند و افراد بازگشته به روستاها هم باید به سرعت روستاها را به قصد محل‌های استکان اضطراری ترک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه میناب گفت:‌ مردم به توصیه‌ها و هشدارهای ایمنی توجه کرده و از قرار گیری در حاشیه رودخانه‌ها بپرهیزند چرا که حجم سیلاب هر چند هنوز قابل محاسبه نیست اما قابل توجه است.

برچسب‌ها میناب حوادث طبیعی هرمزگان بارش باران سیل بندرعباس پروندهٔ خبری وقوع سیلاب در ۴ استان جنوبی و تلاش برای امدادرسانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: میناب حوادث طبیعی هرمزگان میناب حوادث طبیعی هرمزگان بارش باران سیل بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۸۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت مربی استقلال جنجالی شد

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در شرایطی مقابل شمس آذر موفق به کسب پیروزی شد که دقایق پایانی این بازی با هیجان و استرس بالایی برای آبی‌پوشان همراه بود و بعد از دریافت دو گل، نگرانی بزرگی بابت از دست رفتن پیروزی در جمع نیمکت این تیم شکل گرفته بود.

در نهایت اما آبی‌ها با نتیجه 3-2 مقابل شمس آذر در استادیوم آزادی به برتری دست یافتند تا همچنان جایگاه خود را در صدر جدول در اختیار داشته باشند. خوشحالی جالب توجه اعضای این تیم بعد از این پیروزی البته اکنون دردسرساز شده است. بعد از اینکه جواد نکونام در چند مرحله با مشت‌های گره کرده پیروزی تیمش را جشن گرفت و در ادامه با یکی از هواداران شمس آذر نیز دچار تنش شد، با دخالت و همراهی کیانوش رحمتی در این خصوص، کمیته انضباطی از مربی استقلال نیز برای ارائه توضیحات دعوت به عمل آورده است.

کیانوش رحمتی بعد از تنش لفظی میان نکونام و هوادار شمس آذر در پایان بازی، به این ماجرا ورود کرد و با الفاظ و همچنین حرکات دست خود به این ماجرا دامن زده بود که انتشار تصاویر آن در فضای مجازی حاشیه بزرگی شکل داده بود. باید دید کیانوش رحمتی چه توضیحی در این خصوص خواهد داشت و چه رایی از سوی کمیته انضباطی در انتظار هافبک اسبق آبی‌ها و مربی کنونی این باشگاه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • محمد مومنی: واگذاری سرخابی‌ها به روند توسعه فوتبال ما کمک قابل توجهی می‌کند
  • پورموسوی و بی‌توجهی به حاشیه جنجالی
  • پیام رئیس جمهور به زبان اردو
  • شاهد یک رویداد بین‌المللی قابل‌توجهی خواهیم بود
  • وزیر تعاون: بخش قابل‌ توجهی از «فقر شدید» کشور کاسته شده است
  • وزیر کار: بخش قابل‌توجهی از «فقر شدید» کشور کاسته شده است
  • سرپرست فرمانداری ویژه میناب منصوب شد 
  • رشته‌های دانشگاهی فاقد بازار کار حذف می‌شوند
  • تعرفه‌های خدمات پرستاری رشد قابل توجهی داشته است/ ماندگاری در مناطق محروم با اجرای تعرفه‌های ترجیحی
  • حرکت مربی استقلال جنجالی شد