Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، در این جلسه که رییس دفتر رییس جمهور، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزیر آموزش و پرورش، رییس جمعیت هلال احمر و جمعی دیگر از مدیران دستگاههای ذیریط حضور داشتند؛ وزیر بهداشت گزارشی از آخرین وضعیت کرونا، میزان پوشش واکسیناسیون نوبت های اول، دوم و سوم و آخرین رنگ بندی شهرهای کشور ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این جلسه گزارشی تفصیلی از آخرین وضعیت کووید ۱۹ در ایران و جهان عنوان و توضیحاتی در خصوص سیر تغییرات موارد اومیکرون در کشور ارائه شد.

در این جلسه بر اهمیت پوشش مناسب و سریع دوز سوم واکسن کرونا در جلوگیری از انتشار اومیکرون تأکید و مقرر شد ارتقاء واکسیناسیون ظرف سه هفته آتی در دستور کار قرار گیرد.

در این نشست همچنین افزایش استفاده از ماسک به عنوان یکی از مهمترین راهکارهای مقابله با شیوع اومیکرون مورد تأکید قرار گرفت و مصوبات پیشنهادی وزارت بهداشت و قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا جهت طرح در صد و سومین نشست ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

منبع: ایرنا این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: واکسیناسیون تزریق واکسن واکسن کرونا سویه جدید کرونا اومیکرون دوز سوم واکسن محمد مخبر دزفولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۸۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه اعضای نظام دامپزشکی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، جلسه تکریم و معارفه اعضای نظام دامپزشکی استان با حضور مسئولین جهاد کشاورزی ، دامپزشکی در سالن اجتماعات موزه‌  تاریخ طبیعی ارومیه برگزار شد.

در این گردهمایی دکتر خلیل زاده مدیر کل دامپزشکی استان گفت: 120 مرکز مایه کوبی داریم و ظرفیت بالایی در آموزش و فارغ‌التحصیلان دامپزشکی در استان وجود دارد و باید فکری اساسی برای اشتغال این افراد داشته باشیم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان نیز در این جلسه گفت :  آذربایجان غربی جایگاه ویژه‌ای در صنعت دامپروری در کشور دارد ویکی از قطب‌های کشور در بخش مهم است.

  شهبازی افزود: در حوزه دام سبک و بخصوص زنبورداری رتبه اول کشور را داریم.

در پایان این مراسم از زحمات تمامی اعضا و همچنین دکتر سعید بهرامی رییس قبلی شورا تقدیر   شد و حکم ریاست دکتر رضا اطمینان‌فر رییس جدید شورای نظام دامپزشکی استان   اعطا شد.

 

دیگر خبرها

  • جلسه شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر در شهرستان پیرانشهر
  • رئیسی پیگیر وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌ و بلوچستان شد
  • رئیسی پیگیر وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌وبلوچستان شد
  • رئیسی پیگیر‌ وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌وبلوچستان شد
  • معارفه اعضای نظام دامپزشکی آذربایجان غربی
  • رییس‌جمهور هفته آینده عازم پاکستان می‌شود
  • خبر خوش وزیر بهداشت برای سمنانی‌ها؛ افتتاح مرکز درمان سرطان در هفته دولت امسال
  • افتتاح سیلوی ۱۰۰ هزار تُنی گرمسار تا سه ماه آینده به دست رییس جمهور
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد