Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرگ در بازداشتگاه پلیس اتفاق افتاد.در جریان مرگ در بازداشتگاه پلیس یک متهم فوت کرد و اعلام شد علت مرگ در بازداشتگاه پلیس خونریزی معده بوده است.بازپرس ویژه قتل در مرگ در بازداشتگاه پلیس وارد عمل شد و رسیدگی به پرونده های مرگ در بازداشتگاه پلیس ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، روز گذشته رسیدگی به مرگ مرموز یک متهم که با اتهامات مالی بازداشت شده بود و در بازداشتگاه کلانتری 109 بهارستان به سر می برد در دستور کار حبیب اله صادقی بازپرس ویژه کشیک قتل تهران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی های اولیه حکایت از آن داشت که متهم 36 ساله بدهی میلیاردی داشته و با شکایت شاکی خصوصی و حکم جلب به بازداشتگاه منتقل شده بود وقرار بود روز بعد به مرجع رسیدگی انتقال پیدا کند که در بازداشتگاه جان خود را از دست داد.

در حالی که در اولین معاینات علت فوت متهم خونریزی معده تشخیص داده شد، با دستور بازپرس جسد برای تعیین علت دقیق فوت به پزشکی قانونی منتقل شد.

همچنین بازپرس پرونده دستور بازبینی دوربین مدار بسته و تحقیق از دیگر متهمان حاضر بازداشتگاه را صادر کرد.یکی از متهمان حاضر در بازداشتگاه در اولین تحقیقات گفت:«متهم از سر شب چند بار به دلیل دل درد ابراز ناراحتی کرد و ما به افسر نگهبان اطلاع داده و گفتیم که متهم دل درد شدید دارد که دستور دادند اورژانس خبر کنند.اما قبل از رسیدن امدادگرن اورژانس این جوان جان خود را از دست داد.»

بنا بر این گزارش تحقیقات بازپرسی در این پرونده در شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران ادامه دارد و دستور تحقیق از بازرسی پلیس پیشگیری پایتخت از سوی بازپرس صادر شده است.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا اخبار حوادث مرگ در بازداشتگاه پلیس خودکشی در بازداشتگاه مرگ در بازداشتگاه سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت بازار آزاد فال دنیا جهانبخت ساسی مانکن افسانه بایگان مرگ در بازداشتگاه پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۸۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / ادامه رسیدگی به لایحه تجارت در دستور کار

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، جلسه علنی امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد.

بیشتر بخوانید: ریاست مجلس دوازدهم بر عهده چه کسی خواهد بود؟

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز خود در صحن مجلس رسیدگی به موارد زیر را در دستور کار دارند:

- ادامه رسیدگی به لایحه تجارت (ایرادات شورای نگهبان)

- گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی درباره طرح اصلاح ماده ۱۰۴ قانون مجازات اسلامی

- گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درباره طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی

- گزارش کمیسیون اجتماعی درباره لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتار

- گزارش کمیسیون اجتماعی درباره طرح استفساریه ماده ۴۸ قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم‌بخشی به مقررات مالی دولت (۱)

کد خبر: 1227144 برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • لایحه پیشگیری از آسیب‌دیدگی زنان در دستور کار مجلس
  • رسیدگی تعزیرات به پرونده ۶ متهم قاچاقچی
  • رسیدگی به پرونده قاچاق ۲ هزار و ۲۰۰ لیتر سوخت در خرمشهر
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / ادامه رسیدگی به لایحه تجارت در دستور کار
  • معمای قتل مرد رها شده مقابل بیمارستان
  • شناسایی متهم به کلاهبرداری میلیاردی در بردسکن
  • ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در سراوان کشف شد
  • آغاز دوباره دادگاه منافقین از ۲۸ فروردین
  • دستگیری سارق ۴ میلیاردی ویلا در لواسانات
  • جریمه ۶ میلیاردی قاچاقچی ماینر در کرمانشاه