Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن جعفری گفت: از آنجایی که امروز هوای شهر مشهد مه آلود بود و پروازها به فرودگاه مشهد ساعاتی لغوشد؛ پرواز هواپیمایی ساها تهران به مشهد دچار کاهش دید شده بود و متاسفانه نتوانسته بود در فرودگاه مشهد فرود بیایید و به همین دلیل خلبان درخواست فرود در فرودگاه سبزوار که نزدیکترین مسیر پروازی بود را داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: هواپیما در فرودگاه سبزوار بدون مشکل فرود می‌آید، اما دچار نقص فنی می‌شود و به دلیل موجود نبودن قطعه مسافران پس از صرف ناهار با هماهنگی مدیر فرودگاه سبزوار و با هزینه شرکت هواپیمایی ساها با ۳ اتوبوس به مشهد برمی‌گردند البته تعدادی از مسافران با ماشین شخصی بر می‌گردند و ۸ مسافر نیز در هواپیما هستند تا پس از رفع نقص فنی به مشهد برگردند.

در حال حاضر قطعه مورد نیاز در مسیر فرودگاه سبزوار است و به محض برطرف شدن مشکل فنی هواپیما در فرودگاه مشهد فرود می‌آید.

از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح امروز به علت کاهش دید افقی در فرودگاه مشهد و به منظور رعایت ایمنی، پروازهای این فرودگاه تا اطلاع بعدی انجام نخواهد شد و با مساعد شدن شرایط جوی پروازهای فرودگاه مشهد از سرگرفته شد.

48

کد خبر 1594011

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: هواپیما سازمان هواپیمایی کشوری فرودگاه مشهد فرود اضطراری فرودگاه سبزوار فرودگاه مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۸۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه ترسناک کنده شدن چرخ هواپیمای مسافربری هنگام برخاستن از روی باند فرودگاه (فیلم)

 

منبع: چندثانیه

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: برخورد دو فروند هواپیما در باند فرودگاه هیثرو لندن (فیلم) لحظه کنده شدن پوشش موتور هواپیمای مسافربری (فیلم) لحظه کنده شدن چرخ هواپیما به هنگام تیک آف (فیلم)

دیگر خبرها

  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • فرود اضطراری بوئینگ ۷۳۷ در آفریقای جنوبی
  • (ویدئو) تصویری حیرت انگیز از فرود ناموفق یک بوئینگ
  • فرود دلهره‌آور بوئینگ ۷۴۷ در فرودگاه (فیلم)
  • محدودیت وزن وسایل در پرواز
  • (ویدئو) فرود دلهره‌آور بوئینگ ۷۴۷ در فرودگاه
  • پرواز مشهد مقدس از فرودگاه اردبیل دایر شد
  • لحظه ترسناک کنده شدن چرخ هواپیمای مسافربری هنگام برخاستن از روی باند فرودگاه (فیلم)
  • قیمت جت شخصی چند؟
  • قیمت جت‌ های شخصی در ایران چند تومان است ؟