Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان تبریز -  بر این اساس، به علت بارش سنگین برف، کولاک و برودت شدید هوا فردا چهارشنبه، ۲۹ دی ماه در ملکان کلیه‌ی مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح و بعد از ظهر تعطیل است.

در اهر کلیه‌ی مدارس روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی تعطیل و مدارش شهری شیفت صبح با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هوراند، هشترود و نظرکهریزی نیز کلیه‌ی مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

گفتنی است؛ آموزش‌ها تعطیل نبوده و از طریق فضای مجازی پیگیری خواهد شد که این تعطیلی شامل امتحانات نهایی و هماهنگ استانی نبوده و آزمون‌ها در موعد مقرر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعطیلی مدارس آموزش و پرورش بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۸۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلیه مدارس هرمزگان فردا دایر خواهد بود

مهرداد حسن‌زاده در گفت وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به فعالیت سامانه بارشی در استان هرمزگان، گفت: همچنان احتمال تشدید بارش‌ها در حوزه مرکزی استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه دامنه فعالیت این سامانه تا صبح فردا مرکز استان را در بر دارد، گفت: پیش‌بینی‌ها این است بامداد فردا بارندگی شدیدی را در مرکز استان داشته باشیم.

حسن‌زاده تأکیدکرد: از صبح فردا سامانه بارشی به سمت شرق خواهد رفت و عمده تمرکز بارش‌ها در محدوده شرقی هرمزگان خواهد بود.

وی عنوان‌کرد: بر این اساس ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان تصمیم گرفته است فردا فعالیت کلیه مدارس استان برقرار باشد و دانش‌آموزان بتوانند به مدرسه بروند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان، خاطرنشان‌کرد: در شهرستان‌های بشاگرد و جاسک نیز اختیارات کامل به فرمانداران داده شده است در صورت لزوم بتوانند مدارس شهرستان خودشان را تعطیل اعلام کنند.

کد خبر 6080374

دیگر خبرها

  • روایان پیشرفت در مدارس آذربایجان شرقی راه اندازی شود
  • مدارس شیفت عصر زاهدان غیرحضوری شد
  • غیرحضوری شدن فعالیت آموزشی مدارس شیفت عصر سراوان و زاهدان
  • کلیه مدارس هرمزگان فردا دایر خواهد بود
  • تعطیلی مدارس ۴ شهرستان سیستان و بلوچستان
  • اطلاعیه تعطیلی مدارس چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • مدارس چهار شهرستان شرقی کرمان چهارشنبه تعطیل شد
  • مدارس شرق کرمان چهارشنبه غیرحضوری شد
  • بارندگی شدید در کرمان / مدارس رودبار و فاریاب تعطیل شد
  • مدارس شهرستانهای رودبارجنوب و فاریاب برای فردا تعطیل شد