Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@10:43:26 GMT

150 روستای شهرستان هشترود همچنان در محاصره برف+ فیلم

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۶۸۸۱۲

150 روستای شهرستان هشترود همچنان در محاصره برف+ فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری فارس از هشترود، امین امینیان با بیان اینکه با تلاش شبانه روزی عوامل راهداری و حمل و نقل جاده ای هشترود اکنون تمام راه‌های اصلی باز است، اظهار داشت:متاسفانه با وجود تلاش‌های راهداران هنوز سه روز است که  راه ارتباطی ۱۵۰ روستای شهرستان با مرکز شهرستان به علت بارش برف و کولاک مسدود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از استانداری و اداره راه و حمل و نقل جاده‌ای استان خواست نسبت به تامین و تجهیز ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین راهداری برای این شهرستان اقدام کنند‌.

امینیان گفت:  محورهای مواصلاتی هشترود  مراغه، میانه، قره چمن، آزاد راه پیامبر اعظم(ص)، تبریز و  بستان آباد باز بوده و تردد در آنها ادامه دارد.

 

 

وی با بیان اینکه از سفرهای غیرضروری در محورهای هشترود مخصوصا محورهای برفگیر خودداری کنند، اظهار کرد: در صورت ضرورت به سفر حتما تمام موارد ایمنی را رعایت نموده و زنجیر چرخ و جیره خشک و لباس گرم همراه داشته باشید. 

فرماندار هشترود تاکید کرد: قبل از سفر حتما با تماس با شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راههای استان از وضعیت راه‌ها با خبر شوید.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای هشترود به مردم و مسافران توصیه کرد قبل از انجام سفر از طریق تلفن گویای ۱۴۱ که ۲۴ ساعته پاسخگو است، در خصوص وضعیت راه‌ها و شرایط آب و هوایی اطلاعات کسب کنند.

علی ابوالحسنی خاطرنشان کرد: رانندگان قبل از سفر  از طریق سامانه ۱۴۱ و شماره تلفن‌های ۰۴۱۵۲۶۲۲۲۸۸ و ۰۴۱۵۲۶۲۲۱۲۹ و ۰۴۱۵۲۶۲۶۰۵۵ از وضعیت راه‌های این شهرستان اطلاع حاصل کنند.

وی همچنین با توجه به لغزنده بودن جاده‌ها، رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی در رانندگی و همراه داشتن تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ را از دیگر موارد مهم عنوان کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز فرماندار هشترود بارش برف امین امینیان فارس تبریز میانه قره چمن آزاد راه پیامبر اعظم ص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۸۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت لایروبی رودخانه‌های شهرستان هشترود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی فرید قشلاقی در بازدید از رودخانه کلقان چایی در روستای بیگ بلاغی گفت: با توجه به هشدار‌های هواشناسی در خصوص بارشها و به منظور جلوگیری از آب گرفتگی و آلودگی‌های زیست محیطی، لایروبی نهرها و مسیل‌های داخل شهر و روستا باید در دستور کار مسئولان قرار بگیرد.

وی افزود: لایروبی رودخانه‌ها به ویژه مسیر‌های پرخطر و هدایت و جمع‌آوری آب‌های سطحی ضروری است چرا که لایروبی نکردن رودخانه‌ها در داخل روستا‌ها به ویژه رودخانه‌های کلقان چایی و قرانقو و حتی رودخانه‌های دامناب چایی و سرسکند چاییداخل شهر تهدید جدی برای شهرستان است.

قشلاقی همچنین برخورد با ساخت و ساز‌ها در حریم قانونی رودخانه‌ها را خواستار شد و گفت: دهیاران و بنیاد مسکن باید در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.

وی از اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خواست به آزاد سازی حریم پلها و پاکسازی دهنه آنها اقدام کند تا در هنگام بروز سیل ابنیه‌ها دچار خسارت نشوند.

 

دیگر خبرها

  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد
  • ایجاد پست برق ۴۰۰ کیلو ولت در هشترود
  • تلاش برای ایجاد پست برق ۴۰۰ کیلو ولت در هشترود
  • وضعیت زیست محیطی ومحل دفن زباله گاه هشترود ذوالبین مناسب نیست
  • آب‌گرفتگی محورهای مواصلاتی شمال شرق اصفهان
  • محورهای شرق وشمال اصفهان دچارآبگرفتگی شد/امدادرسانی همه دستگاه‌ها
  • خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد
  • وقوع سیلاب و بارش تگرگ در چند شهرستان استان اصفهان
  • آسفالت نزدیک به ۱۱ کیلومتر از راه‌های روستایی چایپاره
  • ضرورت لایروبی رودخانه‌های شهرستان هشترود