Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، سردار علی مقوا‌ساز، جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان، عصر امروز در جلسه تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سمیرم، اظهار داشت: نظام سلطه و جبهه‌ باطل در اوج آشفتگی و پریشانی است و این وضعیت اسفبار که گریبان آنان را گرفته بیشتر در رژیم صهیونیستی بروز و ظهور داشته است و حتی اندیشکده های آمریکایی و اروپایی این زوال نظام سلطه در برابر جبهه حق و مقاومت را تصدیق می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دشمن در مدت پنجاه سال  نبرد حق علیه باطل اراده کرده بود ایران را در موضوعات مختلف از قبیل کرونا، معیشت و انتخابات زمین‌گیر کند که با تدبیر رهبر معظم انقلاب و بصیرت مردم راه به جایی نبرد.

مقواساز خاطرنشان کرد: امروز زمان نبرد اراده‌ها و دوران ایستادگی، توصیه به حق، کار و صبر انقلابی در برابر دشمنی است که روز به روز در حال عقب‌گرد و اضمحلال است و ما با تکیه بر علم و توان داخلی همانگونه که در دانش‌هایی مانند نانو و پزشکی سرآمد شدیم، در بخش اقتصاد نیز می‌توانیم مشکلات را پشت سر بگذاریم.

به گزارش فارس، در این مراسم مسلم اسماعیلی به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سمیرم معرفی و از تلاش‌های هوشنگ نوابی تقدیر شد.

انتهای پیام/۶۳۱۱۱/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۸۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوران عربده‌کشی اسرائیل به پایان رسیده است

به گزارش جام جم آنلاین، در بیانیه جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) آمده است: «ما همچنان پیگیر تحولات پاسخ مشروع و شایسته و بایسته جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی در نتیجه جنایت هدف قرار دادن ساختمان کنسولگری ایران در دمشق و ترور تعدادی از فرمادهان سپاه پاسداران هستیم.»

در ادامه بیانیه آمده است: «در حالی که از اقدامات جمهوری اسلامی قدردانی می کنیم و در عین حال از موضع مغرضانه غرب برای حفاظت از موجودیت رژیم غاصب و همچنین سکوت در قبال نسل کشی مردم فلسطین و آزار و اذیت مردم ما در قدس اشغالی و کرانه باختری و شکنجه اسرا ابراز تاسف می کنیم.»

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین ادامه داد: « پاسخ جمهوری اسلامی ایران به رژیم اسرائیل موید این نکته است دوران عربده کشی رژیم صهیونیستی که در آن می‌توانست بدون پاسخگویی و مجازات هر طور که می‌خواست عمل کند، پایان یافته است.»

دیگر خبرها

  • خط و نشان فرمانده ارشد نظامی ایران برای اسرائیل: آماده هرنوع برخوردی هستیم
  • امروز قرن غلبه حق علیه باطل است
  • پروازهای مهرآباد و برخی دیگر از فرودگاه‌های کشور تعلیق شد/باطل شدن پروازها تا ۱۰ صبح
  • انتشار صد عنوان کتاب در مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس
  • به زودی پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی را جشن می‌گیریم
  • سردار حسن‌زاده: جشن بزرگ پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است.
  • سرخپوشان پایتخت به‌دنبال صدرنشینی در آبادان/ نبرد عنایتی و شجاعی در دربی بدون تماشاگر تهران
  • اقتدار ارتش حاصل تفکر و اندیشه انقلابی و جهادی است
  • دوران عربده‌کشی اسرائیل به پایان رسیده است
  • رژیم صهیونیستی ترور فرمانده حزب‌الله را تأیید کرد