Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد رضوی رئیس هیات والیبال تربت‌حیدریه به خبرنگار فارس گفت: در روز پایانی دور برگشت گروه هشتم مسابقات لیگ دسته یک والیبال بانوان کشورکه عصر امروز در سالن دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، تیم‌های تربت‌حیدریه خراسان رضوی و شهرکرد چهارمحال و بختیاری با غلبه بر حریفان خود به مرحله بعد لیگ دسته یک والیبال بانوان کشورصعود کردند و تیم های رامسر مازندران و سنندج کردستان از ادامه حضور در رقابت‌های دور بعد بازماندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان ذکر است که مسابقات لیگ دسته یک والیبال بانوان کشور در قالب هشت گروه به طور همزمان در هشت شهر کشور در حال انجام است در این رقابت‌ها ۳۲ تیم حضور دارند و دور رفت آنها نیز دی ماه امسال برگزار شد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز والیبال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۹۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحید مرادی سرپرست تیم ملی والیبال شد

به گزارش قدس آنلاین، مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های سال ۲۰۲۴ در گروه مردان از یکم ۱۶ خرداد تا سوم تیرماه سال جاری پیگیری می‌شود و با معرفی تیم‌های صعود کننده به مرحله نهایی به پایان خواهد رسید که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس از حساسیت و اهمیت زیادی برخوردار است.

مائوریسیو موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال هم امروز وارد تهران شد تا اردوهای تیم ملی با جدیت دنبال شود. 

از طرف دیگر وحید مرادی نایب رئیس فدراسیون به عنوان سرپرست گروه ومدیر تیم ملی بزرگسالان انتخاب شد. 

دیگر خبرها

  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • برتری موسوی و تقوی برابر حریفان
  • وحید مرادی سرپرست تیم ملی والیبال شد
  • ۲ برد و یک شکست ماحصل بانوان ساندا کار در اولین مسابقه
  • صعود آینده‌سازان نجف‌آباد به لیگ دسته یک هندبال کشور
  • اخذمجوز پذیرش دانشجوی مقطع دکتری تخصصی رشته مهندسی آب-آبیاری و زهکشی
  • فوتسالیست ها با اقتدار به دور بعدی صعود کردند
  • صعود مقتدرانه تیم ملی ایران به مرحله بعدی
  • آغاز مسابقات مهارت لوازم اندازه گیری منطقه ای خراسان رضوی در حوزه نصب کنتور تکفاز