Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرسپولیس بالاخره موفق شد در جام حذفی، ذوب آهن را از پیش رو بردارد

پرسپولیس در مسابقات فوتبال جام حذفی 3-0 تیم ذوب آهن اصفهان را در اصفهان شکست داد، این انتقام سنگینی از تیمی بود که پرسپولیس را در ده سال گذشته 2 بار شکست داده بود.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس در 10 دوره اخیر جام حذفی تنها برابر ذوب آهن در جریان بازی بازنده شده و اگر در ادوار دیگر از مسابقات جام حذفی کنار رفته، به علت باخت در ضربات پنالتی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس طی 10 سال گذشته نتایج زیر را در جام حذفی گرفته است ( بازیهای رسیده به ضربات پنالتی اعم از برد یا باخت مساوی در نظر گرفته شده است):

سال 91: 2 برد و 2 مساوی، 8 گل زده و 4 گل خورده سال 92: 2 برد و یک مساوی، 7 گل زده و یک گل خورده سال 93: یک برد و 2 مساوی و یک باخت، 6 گل زده و 4 گل خورده سال 94: 2 برد و یک باخت، 2 گل زده و 2 گل خورده سال 95: یک مساوی، یک گل زده و یک گل خورده سال 96: 2 برد و یک مساوی، 5 گل زده و 2 گل خورده سال 97: 4 برد و یک مساوی، 5 گل زده و یک گل خورده سال 98: 3 برد و یک مساوی، 6 گل زده و 2 گل خورده سال 99: 2 برد و یک مساوی، 7 گل زده و یک گل خورده سال 1400: 2 برد و 7 گل زده و بدون گل خورده

پرسپولیس در 10 دوره اخیر جام حذفی 32 بازی کرده، 20 برد داشته، 10 بار کارش به ضربات پنالتی رسیده و 2 بار هم در مسابقات جام حذفی طی سالهای 93 و 94 برابر تیم ذوب آهن اصفهان مغلوب شده و حالا برد 3-0 پرسپولیس باعث شده این تیم انتقام سختی از تیمی بگیرد که تنها باخت هایش در جام های حذفی 10 سال اخیر را رقم زده بود.

اخبار داغ 

پوشش ناجور خانم بازیگر + عکس بهاره رهنما در کنار خواهرش رشید مظاهری: من دوبار تست کرونا دادم که جواب منفی بود کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس  نمایندگان ایران در مراسم د بست به چه کسانی رای دادند؟ کریستیانو رونالدو برنده جایزه ویژه سال ۲۰۲۱ فیفا شد عذرخواهی اتحادیه داوران ایتالیا از میلان پس از شکست 2-1 این تیم مقابل اسپتزیا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: برد و یک مساوی 2 برد و یک جام حذفی ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۹۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به بهانه خداحافظی کاکس؛ از وعده انتقام تا عذرخواهی روی سکو

جی‌دن کاکس قهرمان بزرگی بود که تا پیش از کامران قاسم‌پور بارها مقابل نمایندگان کشورمان به پیروزی رسید، اما به همان میزان به لحاظ اخلاقی جایگاهی ممتاز داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، خداحافظی جی‌دن کاکس در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا، خیلی‌ها را تحت تأثیر قرار داد، مردی که همیشه تصمیماتش به موقع بوده و در اوج مانده است.

کاکس که مدال برنز المپیک و دو طلا، یک نقره و دو برنز جهان را در کارنامه دارد، پیش از آنکه کامران قاسم‌پور به وزن 92 کیلوگرم بیاید، میثم مصطفی جوکار و علیرضا کریمی از کشورمان را با شکست مواجه کرد. کریمی که یکی از کشتی‌گیران بسیار خوب کشتی ایران بوده، چهار بار مغلوب کاکس شد و هیچ‌گاه نتوانست راه شکست بر کوه عضله آمریکایی را پیدا کند.

خداحافظی کوه عضله آمریکایی پیش از رسیدن به اسنایدر + فیلم

بعد از کریمی، این کامران قاسم‌پور بود که مقابل کشتی‌گیر فوق‌العاده آمریکایی قرار گرفت که سال 2021 در مرحله نیمه‌نهایی جهانی اسلو مغلوب نماینده ایران شد و سال بعدش هم در جهانی 2022 بلگراد در فینال مقابل کامران قاسم‌پور شکست خورد.

این کشتی‌گیر که به کوه عضله معروف است، همانقدر که به لحاظ فنی جایگاهی ویژه در کشتی جهان داشت و همیشه نمایش فوق‌العاده‌ای از خود مقابل رقبا ارائه می‌کرد، به لحاظ اخلاقی نیز اثری ماندگار از خود به جا می‌گذاشت که هیچ حریفی مبارزه با او را فراموش نمی‌کرد. کاکس سال اول که مغلوب کامران قاسم‌پور شد، در وارم‌آرپ (سالن گرم) علاوه بر تبریک قهرمانی، وعده انتقام داد و گفت سال بعد کامران را دوباره خواهد دید!

در سال دوم اما نماینده ایران مطمئن‌تر و جسورتر از سال قبل کاکس را شکست داد و وقتی در کش‌وقوس کشتی، پیشانی‌اش دچار پارگی شد، کاکس بار دیگر ضمن تبریک قهرمانی قاسم‌پور، از او بابت شکستگی ابرویش در حین کشتی عذرخواهی کرد.

همان زمان قهرمان ایرانی که دو بار بر کاکس غلبه کرده بود، در مورد حریف آمریکایی و قدرت فوق‌العاده و اخلاق منحصربه فردش گفته بود که «او بیرون از تشک، بسیار آرام و مهربان بوده و زمین تا آسمان با کشتی‌گیر جسور و جنگنده‌ای که مقابلت مبارزه می‌کند، متفاوت است.»

کاکس مردِ تصمیمات به موقع بود. او بعد از دومین شکستش مقابل کامران قاسم‌پور تصمیم گرفت وقتش را در 92 کیلوگرم تلف نکند و به وزن المپیکی 97 کیلوگرم برود تا برای المپیک و رویارویی با کایل اسنایدر آماده شود، اما دچار بدشانسی شد و سال گذشته حضور در فاینال ایکس را به دلیل مصدومیت از دست داد.

او باوجودی که به لحاظ سنی همچنان می‌توانست کار را ادامه دهد و قهرمانان زیادی در تیم ملی آمریکا هستند که چندین سال از او بزرگترند و همچنان قصد خداحافظی ندارند، اما وقتی 2-2 مغلوب کالین مور شد، کفش‌هایش را درآورد و با در آغوش گرفتن فرزند تازه به دنیا آمده‌اش، این پیام را به همه داد که به خانواده و زندگی شخصی‌اش خواهد رسید. دنیای تازه او، فعلاً بدون کشتی و در کنار خانواده خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عکس‌| آماده‌باش به جانشین اسماعیلی‌فر در پرسپولیس
  • جانشین دانیال در پرسپولیس کیست؟
  • آماده باش به وحدت برای جانشینی دانیال
  • پرسپولیس به رکورد فصل قبل رسید اما...
  • استقلال و پرسپولیس در جنگ بزرگ تفاضل گل
  • به بهانه خداحافظی کاکس؛ از وعده انتقام تا عذرخواهی روی سکو
  • تیم فوتبال نفت و گاز گچساران مقابل حریف خود به تساوی رضایت داد
  • ستاره پرسپولیس یک جلسه محروم شد
  • ستاره پرسپولیس بازی با آلومینیوم اراک را از دست داد
  • حالا وقت انتقام پرسپولیس است | استقلالی ها خیلی خوشحال نباشند