Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم والیبال مقاومت شهداب یزد با آغاز دور برگشت و از زمان تغییرات در کادر فنی خود در تمامی ۵ دیدار متوالیش به برتری رسیده است.

خبرگزاری میزان - پس از عملکرد نسبتا قابل قبول تیم مقاومت شهداب یزد در فصل گذشته لیگ برتر والیبال تحت هدایت محمد عمده غیاثی، مدیریت این باشگاه یزدی در فصل ۱۴۰۰ هم به این مربی و کادرش اعتماد کرد، اما روند پرنوسان شهداب در دور رفت و کسب تنها ۶ پیروزی از ۱۳ دیدار باعث شد تا مدیران باشگاه برای تغییر شرایط دست به کار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با پایان دور رفت و در نخستین روز تعطیلات کوتاه نیم فصل شهدابی‌ها از پایان همکاری با عمده غیاثی خبر دادند و در اقدامی سریع با علیرضا طلوع‌کیان، مربی و دستیار بهروز عطایی در تیم ملی والیبال برای سپردن هدایت شهداب در دور برگشت و ادمه لیگ برترب به توافق رسیدند.

پس از روی کار آمدن طلوع‌کیان و باوجود زمان کمی که وی برای اعمال تغییرات در اختیار داشت، شهداب از آغاز دور برگشت که ۵ بازی گذشته موفق شده بر تمامی رقبای مدعی و پایین جدولی به پیروزی برسد. شهداب در نخستین دیدار خود در دور برگشت موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر در خانه شهرداری گنبد به پیروزی برسد و در هفته پانزدهم مقابل میزبانش تیم شهرداری ورامین به برتری ۳ بر ۲ رسید.

در هفته شانزدهم شهداب مقابل تیم هراز آمل که هدایتش بر عهده بهروز عطایی است قرار گرفت و درنهایت شاگردان طلوع‌کیان قاطعانه و با حساب ۳ بر صفر پیروز شدند. در هفته هفدهم شهداب با اینکه در ارومیه مهمان تیم پرستاره و مدعی شهرداری ارومیه بود با نتیجه ۳ بر یک به برتری دست یافت و در نهایت در هفته هجدهم یزدی‌ها در خانه از سد راهیاب ملل مریوان گشذتند تا طلوع‌کیان به رکورد جالب ۵ برد متوالی با شهداب و ۱۰۰ درصد پیروزی از زمان قبول هدایت این تیم برسد.

شهداب دور رفت را با ۶ پیروزی و ایستادن در رده هشتم به پایان رسانده بود، اما با آغاز دور برگشت و روی کار آمدن طلوع‌کیان این تیم با رساندند تعداد برد‌های خود به ۱۱ به رده چهارم جدول صعود کرده است. اکنون باید منتظر ماند و دید کدام تیم خواهد توانست به رکورد شکست ناپذیزی شهداب و طلوع‌کیان پایان دهد.

بیشتر بخوانید: سپاهان با شکست هراز در صدر ماند/ پیروزی شهرداری ارومیه در شب کامبک ناتمام پیکان

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون والیبال مقاومت شهداب یزد علیرضا طلوع‌کیان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: والیبال فدراسیون والیبال مقاومت شهداب یزد علیرضا طلوع کیان شهداب یزد دور برگشت طلوع کیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۹۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کادر فنی تیم والیبال زیر ۱۷ سال پسران تکمیل شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون والیبال، نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۱۷ سال پسران جهان، سوم تا دهم شهریور امسال با حضور ۱۶ تیم از سراسر جهان برگزار می‌شود.   بلغارستان (میزبان)، آرژانتین، بلژیک، برزیل، شیلی، چین تایپه، کوبا، مصر، ایران، ایتالیا، لیبی، مکزیک، پورتوریکو، اسپانیا، تونس و ازبکستان تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات هستند.   با پیشنهاد آرش صادقیانی و موافقت سید میلاد تقوی، رئیس فدراسیون والیبال در احکامی جداگانه اعضای کادر فنی تیم والیبال زیر ۱۷ سال پسران را معرفی کرد.   بر این اساس علیرضا استعدادی به عنوان سرپرست، حسین وزیری مربی با سابقه والیبال ایران که سال‌ها در رده‌های پایه کار کرده است به عنوان مشاور فنی و استعدادیابی تیم والیبال زیر ۱۷ سال ایران منصوب شدند.   همچنین وحید خورشیدی، حسام الدین نائیجی، وحید صادقی، اصغر نجفی و مهدی هادی به عنوان مربی، اعضای کادر فنی تیم زیر ۱۷ سال ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان خواهند بود.   امیرحسین ضمیری نداف به عنوان بدنساز، امیرحسن صمیمی (آنالیزور) و مانی میراب‌زاده اردکانی (فیزیوتراپ)، دیگر اعضای کادر فنی تیم والیبال زیر ۱۷ سال پسر ایران هستند.

دیگر خبرها

  • مهدی مهدوی همه را سورپرایز می‌کند
  • تغییر و تحول ناگهانی در کادر مربیگری مورایس!
  • رقیب جدی الهلال ظهور کرد/ تیمی که از زمان تاسیس پیروز شده است
  • سرمربی تیم والیبال شهداب یزد معرفی شد
  • سرمربی تیم والیبال شهداب معرفی شد
  • تیم ملی والیبال در تسخیر این باشگاه با هفت نماینده!
  • صبوری برای بازگشت به روزهای خوب والیبال
  • یک میزبان جذاب برای شاگردان عادل
  • ستاره غیرمنتظره لیگ والیبال در اردوی تیم ملی!
  • کادر فنی تیم والیبال زیر ۱۷ سال پسران تکمیل شد