Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@11:09:32 GMT

ستاره بلژیکی رئال مشتری ندارد

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۶۹۸۶۵

ستاره بلژیکی رئال مشتری ندارد

شمارش معکوس برای جدایی ادن هازارد از رئال مادرید آغاز شده و این احتمال وجود دارد وی به زودی از جمع کهکشانی‌ها جدا شود.

به گزارش مشرق، شمارش معکوس برای جدایی ادن هازارد از رئال مادرید آغاز شده و این احتمال وجود دارد که این وینگر بلژیکی در ۲ هفته پایانی پیش از اتمام نقل و انتقالات تابستانی از جمع کهکشانی‌ها جدا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از همین رو رئال مادرید منتظر پیشنهادها برای خرید هازارد است، اما جدایی وی به این راحتی هم نیست، زیرا این بازیکن بلژیکی مشتری جدی ندارد و رئال باید همچنان دستمزد سالانه ۱۴ میلیون یورویی او را بپردازد. این در حالیست که از قرارداد هازارد با رئال حدود ۲ سال و نیم دیگر باقی مانده است.

رسانه‌های بلژیکی از تمایل هازارد به ترک رئال به خاطر نیمکت‌نشینی خبر می‌دهند و نباید از یاد برد که مصدومیت و شرایط جسمانی این بازیکن باعث شده تا درها برای خروج وی باز باشد، اما مشکل اینجاست که رئال هیچ پیشنهاد جدی برای فروش وی دریافت نکرده است.

اکنون خبر می‌رسد که تیم اورتون پس از اخراج رافائل بنیتز و برای تقویت ترکیب خود در نظر دارد ادن هازارد را به صورت قرضی تا پایان فصل جذب کند. همچنین از نیوکاسل هم به عنهوان یکی از مشتریان هازارد یاد می‌شود. مطبوعات انگیس از رقم ۵۰ میلیون یورو سخن می‌گویند، اما با توجه به این که هر دو باشگاه اورتون و نیوکاسل در خطر سقوط هستند، مشخص نیست که آیا حاضر به پرداخت چنین مبلغی می‌شوند یا خیر.

منبع: میزان

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت رئال مادرید اورتون نیوکاسل ادن هازارد خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۹۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال با چند ستاره اضافه در ال‌کلاسیکو (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید و بارسلونا در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا به میزبانی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفته‌اند.

بای ال‌کلاسیکو یکی از مسابقات بزرگ فوتبال اروپا بوده و طرفداران خاصی از سراسر اروپا و داخل اسپانیا دارد که برای تماشای آن به ورزشگاه می‌روند.

در میان 77 هزار و 981 نفری که بازی امشب را به میزبانی ورزشگاه تازه بازسازی شده برنابئو نظاره می‌کنند، تماشاگران سرشماری هم از تیم مورد علاقه خود حمایت می‌کنند.

تصاویری که سایت رسمی باشگاه رئال مادرید منتشر کرده نشان می‌دهد فلورنتینو پرز قبل از این بازی از میهمانان مشهوری که هر کدام در رشته‌های ورزشی خود چهره‌های شناخته شده‌ای هستند، استقبال کرده است.

نواک جوکوویچ، ستاره صری دنیای تنیس و تام بریدی، پرافتخارترین بازیکن فوتبال آمریکایی پیش از بازی پیراهن‌های رئال با نام خود را دریافت کردند و با پرز عکس یادگاری گرفتند.

همچنین روی سکوهای ورزشگاه تصویر کارلوس آلکاراس، تنیسور 20 ساله اسپانیایی،  دیده می‌شود که طرفدار رئال مادرید است و برای تماشای این بازی به برنابئو رفته است.

دیگر خبرها

  • برای رقص جلوی بارسلونا تمرین کرده بودیم
  • آرسنال و لیورپول مشتری ستاره مازاد رئال مادرید
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو + عکس
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو (عکس)
  • این ستاره بارسا متخصص ال‌کلاسیکو است (عکس)
  • رئال با چند ستاره اضافه در ال‌کلاسیکو (عکس)
  • آخرین وضعیت «رویا» درنای بلژیکی + فیلم
  • ستاره‌ای که خواب را از چشم بلینگام گرفت
  • ستاره سابق رئال: بارسا می‌تواند ال‌کلاسیکو را ببرد!
  • دردسر جدید رئال: این ستاره جدا نمی‌شود