Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@21:45:39 GMT

محمدیاری: شرایط حضوری شدن دانشگاه‌ها وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۶۹۸۸۴

محمدیاری: شرایط حضوری شدن دانشگاه‌ها وجود ندارد

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: فکر می کنم که الان شرایط و بستر برای اینکه آموزش دانشجویان حضوری شود، وجود ندارد و باید یک مدت دیگر تحمل کنیم.

حسن محمدیاری در گفت و گو با ایسنا، در رابطه با اظهار نظرهای متفاوت و متناقص درباره بازگشایی مراکز آموزشی به خصوص دانشگاه ها بیان کرد: آنچه که مراجعه کنندگان به بنده نگران حضوری شدن کلاس های درس هستند این است که اگر خدای نکرده واکسیناسیون به صورت کامل و جامع انجام نشده باشد، این تجمع و حضور فیزیکی دانشجویان و دانش آموزان می تواند به آنها آسیب بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این موضوع دغدغه مردم است، خاطرنشان کرد: بخش عمده ای از خانواده ها نیز مخالف برگزاری حضوری کلاس های درس هستند، اما ما تابع هر تصمیمی هستیم که ستاد ملی کرونا بگیرد.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در ادامه در رابطه با تاثیرات مثبت و منفی آموزش از راه دور بر جامعه دانشگاهی و دانشجویی عنوان کرد: باید به حداقل ها قانع باشیم؛ اگرچه آموزش از راه دور جای حضور فیزیکی دانشجویان را نمی گیرد، اما ناچاریم که از این حداقل ها استفاده کنیم.

محمدیاری افزود: فکر می کنم که الان شرایط و بستر برای اینکه آموزش دانشجویان حضوری شود، وجود ندارد و باید یک مدت دیگر تحمل کنیم.

وی با تاکید بر تمهیدات لازم برای حفظ سلامت دانشجویان تاکید کرد: قطعا بحث واکسیناسیون و یادآوری آن بسیار مهم است که اگر به صورت کامل انجام شود می تواند کمک کننده باشد.

نماینده مردم تالش در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: تا الان خدارا شکر گام های موثری در حوزه واکسیناسیون برداشته شد که امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بازگشایی دانشگاه ها و مدارس نماینده تالش مجلس یازدهم استانی سیاسی آموزش مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۹۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق عشایری کرمانشاه

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه از انجام واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق و کانون‌های پرخطر سطح استان کرمانشاه خبر داد. - اخبار استانها -

ابراهیم شکیبا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، از واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق عشایر و روستایی استان خبر داد و اظهار داشت: کودکان زیر پنج سال در مناطق صعب‌العبور و چادرنشین از 30 اردیبهشت تا دوم خردادماه علیه بیماری فلج اطفال واکسینه می‌شوند و تلاش می‌شود تمام کودکان این سرزمین واکسینه شوند.

وی عنوان کرد: همزمان با هفته سلامت فردا چهارشنبه پنجم اردیبهشت‌ماه ویزیت کلینیک‌های تخصصی و مراکز درمانی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه رایگان است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، گفت: همچنین روز جمعه و همزمان با آخرین روز از هفته سلامت همکاران ما در مساجد جامع حضور پیدا می‌کنند و در قالب میز خدمت به نمازگزاران خدمت‌رسانی می‌کنند.

شکیبا با اشاره به اینکه مصرف قارچ‌های سمی و خودرو در طبیعت ممنوع است، عنوان کرد: از مردم درخواست می‌شود به هیچ عنوان از قارچ‌هایی که در طبیعت رشد می‌کنند استفاده نکنند و حتی به آن دست نزنند و تنها از قارچ‌های بسته‌بندی شده استفاده کنند.

وی با بیان اینکه در صورت مشاهده نشانه‌های اولیه مسمومیت با مصرف قارچ‌های خودرو باید بیمار سریعا به مراکز درمانی انتقال یابد گفت: مسمومیت با قارچ‌های سمی علائم زودرس شامل حالت تهوع، استفراغ، گیجی و مشکلات مغزی را ایجاد می‌کند، اما عوارض دیررس آن بسیار خطرناک‌تر و شامل آسیب‌های کبدی، مغزی و کلیوی است و حتی در برخی موارد منجر به مرگ خواهد شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، افزود: پزشکان توصیه می‌کنند از مصرف قارچ‌های خودرو به ویژه قارچ‌هایی که در کنار تنه درختان می‌رویند یا توسط افراد بومی به صورت فله‌ای جمع‌آوری می‌شوند، خودداری شود.

شکیبا بیان کرد: در آخرین گزارش از مصرف قارچ‌های سمی پنج نفر از افراد یک خانواده مبتلا و در بیمارستان بستری شدند و درمان آن‌ها به سختی انجام شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی مرکز آموزش زبان فارسـی به غیرفارسی زبانان در دانشگاه شهرکرد
  • موافقت سازمان امور دانشجویان با راه‌اندازی و فعالیت مرکز آموزش زبان فارسـی به غیرفارسی زبانان دانشگاه شهرکرد
  • ️پوشش ۱۰۰ درصدی طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • بیش از ۱۰۰ هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی سیستان و بلوچستان مشغول به تحصیل هستند
  • آموزش حضوری ارز دیجیتال در تهران
  • واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق عشایری کرمانشاه
  • لایحه پیشنهادی دولت برای وصول مطالبات دانشگاه‌ها از بنیاد شهید
  • تردد در دانشگاه شریف محدود می‌شود
  • طرح پویش دانشگاه آزاد، تلاقی آموزش مهارتی و اشتغال دانش‌بنیانِ نسل جوان