Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، آیت الله «مصطفی علما» سه‌شنبه شب در اولین نشست با استاندار کرمانشاه در خصوص مسایل و مشکلات استان، افزود: اشتغال، ازدواج و مسکن جوانان استان باید اولین اولویت اقدامات دولت و مسوولان باشد و باتوجه به استعدادها، ظرفیت‌ها و نعمت‌های فراوان خدادادی در این استان پهناور، شایسته نیست وضعیت شغل و درآمد برای مردم این دیار بخصوص جوانان نامناسب باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: کرمانشاه از دیرباز محصولات و صنایع دستی ویژه‌ای داشته است که متاسفانه در زمینه شناساندن و تقویت آن ها آنچنان که باید تلاش و همت صورت نگرفته است لذا باید ضمن بررسی دقیق، زمینه‌های تولید، تبلیغ و صادرات این محصولات و صنایع دستی در دستور کار قرار گیرد.

امام جمعه کرمانشاه بیان داشت: کرمانشاه به واسطه داشتن مرزهای مهم و وجود اقوام و مذاهب مختلف در آن از شرایط ویژه ای در کشور برخوردار می باشد و می طلبد در خصوص نهایت استفاده از فرصت های این شرایط و اهمیت ویژه به وضعیت معیشت و درآمد مرزنشینان بخصوص جوانان این مناطق  تدابیر لازم را اندیشید.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تاکید کرد: مناطق حاشیه شهرها و مشکلات مربوط به آنها باید ساماندهی شود و به طور کلی در زمینه های فرهنگی و اجتماعی و تبیین سبک زندگی اسلامی در استان نیاز به کار و برنامه ریزی دقیق می باشد.

همچنین در این دیدار استاندار کرمانشاه نیز گفت: از  هرکسی که قصد کارآفرینی و تولید در این استان را داشته باشد به صورت همه‌جانبه حمایت می کنیم و شرایط استان را برای جذب سرمایه‌گذاری مهیا خواهیم کرد.

«بهمن امیری مقدم» تاکید کرد: باید نیازهای مردم و دستگاه‌های مختلف استان از تولیدات داخل استان تامین شود و صلاح نیست آنچه در استان تولید می‌شود را از خارج از منطقه وارد کنیم.

برچسب‌ها امام جمعه کرمانشاه استانداری کرمانشاه بیکاری کرمانشاه حاشیه نشینی بزهکاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امام جمعه کرمانشاه استانداری کرمانشاه بیکاری امام جمعه کرمانشاه استانداری کرمانشاه بیکاری کرمانشاه حاشیه نشینی بزهکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۰۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای تهران در وضعیت قابل قبول

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۸۴ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۸۸ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۲۴ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۲۲ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کیفیت هوای تهران در آخرین روز فروردین
  • هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
  • کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول
  • کیفیت هوای مشهد قابل قبول است
  • هوای تهران در وضعیت قابل قبول قرار دارد
  • کیفیت هوای تهران در وضعیت قابل قبول
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است
  • امروز هوای تهران پاک است
  • تداوم هوای قابل قبول در پایتخت
  • آمار بیکاری در انگلیس رکورد زد