Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، مدرس خیابانی امروز در جمع خبرنگاران در زاهدان اظهار کرد: با توجه به بارندگی‌هایی که در افغانستان انجام شده، روز گذشته دو دریچه از بند کمال خان باز شد با توجه به فاصله 80 تا 90 کیلومتری که با چاه نیمه های ما داره  پیش بینی می شود با این حجم آب که حرکت می کند به سمت ایران، بین  48 تا 72 ساعت دیگر آب وارد خاک ایران خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: آنچه که توافق شده و تعهد شده با دولت افغانستان و بارندگی ها هم کمک می کند، این است که جریان ادامه داشته باشد تا حق آبه ایران کامل تامین شود این آب به چاه نیمه ها هدایت می شود و به عنوان منابع آبی مورد نیاز برای منطقه سیستان است.

وی گفت: چهار چاه نیمه داریم که ذخایر آن یک میلیارد و 800 میلی متر مکعب می‌شود اما به دلیل خشکسالی ها این رقم کاهش یافته است، امیدواریم با رها سازی آب مشکل تامین آب حل شود و برایسال 1401 مشکل آب نداشته باشیم.

انتهای پیام/3139

 

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۰۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ ازبکستان حریف ایران در نیمه‌نهایی شد

تیم ملی فوتسال ازبکستان با پیروزی برابر ویتنام، حریف ایران در مرحله نیمه‎‌نهایی جام ملت‌های آسیا شد.

به گزارش مشرق، در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۴ آسیا که به میزبانی تایلند در حال برگزاری است، تیم‌های ازبکستان و ویتنام از ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف هم رفتند.

ازبکستان در این دیدار توانست با نتیجه ۲ بر یک ویتنام را شکست دهد و راهی مرحله نیمه‌نهایی شود.

ازبکستان روز جمعه ۷ اردیبهشت از ساعت ۱۷:۳۰ در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف تیم ملی کشورمان خواهد رفت. در دیگر بازی این مرحله تایلند و تاجیکستان از ساعت ۱۴:۳۰ با هم روبه‌رو می‌شوند تا تکلیف دو تیم صعود کننده به فینال ۹ اردیبهشت مشخص شود.

دیگر خبرها

  • همکاری اقتصادی خراسان رضوی و ولایت هرات وارد مرحله جدید شد
  • دلیل توقف قطار افغانستان _ترکیه / تکذیبیه مسئولین راه آهن از سر بی اطلاعی بود+فیلم
  • تیم ملی فوتسال ازبکستان حریف ایران در نیمه نهایی شد
  • ازبکستان در نیمه‌نهایی حریف ایران شد
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ ازبکستان حریف ایران در نیمه‌نهایی شد
  • حریف ایران در مرحله نیمه‌نهایی مشخص شد/ شانس مجدد برای افغانستان
  • عراق، قرقیز و افغانستان در انتظار برد ازبک‌ها
  • جزئیات رهاسازی حقابه ایران از افغانستان | ویدئو
  • ایران - قرقیزستان، یک گام تا جام جهانی
  • رهاسازی پیکر فرد فوت شده در اثر ریزش آوار توسط امدادگران هرمزگانی