Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌جمهور گفت: سفر به روسیه نقطه عطفی برای ارتقای همه مناسبات ما با روسیه است.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور صبح امروز پیش از عزیمت به مسکو، در جمع خبرنگاران به تشریح جزئیات این سفر پرداخت و با بیان اینکه در این سفر برای ارتقاء دیپلماسی همسایگی و منطقه‌ای تلاش می‌شود، گفت: این سفر نقطه عطفی برای ارتقا همه مناسبات ما با روسیه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ببینید: فیلم/ بدرقه رسمی رئیسی در فرودگاه

وی با بیان اینکه ایران کشوری مستقل، مقتدر و صاحب نفوذ در منطقه است، اظهار داشت: روسیه هم کشوری مهم است از این‌رو گفتگوها بین دو کشور می‌تواند مؤثر باشد.

ببینید: فیلم/ صحبت‌های رئیسی قبل از سفر به روسیه

رئیس‌جمهور اظهار داشت: روابط ایران و روسیه جلوی یکجانبه‌گرایی را در دنیا می‌گیرد. ایران و روسیه با ظرفیت‌های بسیاری که دارند می‌توانند در همکاری و تعامل متقابل در شرایط منطقه و بین‌المللی تاثیر گذار باشند.

رئیسی تاکید کرد: میزان روابط تجاری و اقتصادی بین ما و روسیه برای هیچیک از ما رضایت بخش نیست و امیدواریم این سفر گام موثری در ارتقای روابط باشد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت روسیه رییس جمهور سید ابراهیم رئیسی مسکو ایران خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۰۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم دادگاه مسکو برای بازداشت رئیس سرویس امنیتی اوکراین

دادگاه منطقه «باسمانی» مسکو امروز (سه‌شنبه) درخواست بازپرس را پذیرفت و حکم غیابی برای دستگیری «واسیل مالیوک» رئیس سرویس امنیتی اوکراین را به اتهام تروریسم صادر کرده است.

به گزارش ایسنا، دادگاه منطقه مذکور اعلام کرد: دادگاه با درخواست بازپرس مبنی بر اجرای اقدام پیشگیرانه در قالب بازداشت غیابی رئیس سرویس امنیت اوکراین موافقت کرده است.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، رئیس سرویس امنیت اوکراین بر اساس ماده ۲۰۵ قانون جنایی روسیه که مربوط به اقدامات تروریستی است، متهم شده است.

مالیوک روز دوشنبه در تلگرام نوشته بود، سرویس امنیت اوکراین در یکسری حمله علیه پالایشگاه‌های نفت روسیه، پل کریمه و کشتی‌ها در دریای سیاه دست داشته است.

پل کریمه از زمان آغاز عملیات روسیه هدف حملات اوکراین بوده است.

در اکتبر ۲۰۲۲، یک کامیون بمب گذاری شده بر روی پل منفجر شد که منجر به کشته شدن راننده و چهار غیرنظامی و آسیب به پل شد.

در ژوئیه ۲۰۲۳، اوکراین به پل حمله کرد و در جریان آن، دو نفر کشته و یک نفر زخمی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مجموعه تاریخی شیخ احمد جام، نقطه عطفی در بازآفرینی و تحول هنر و معماری خراسان
  • قطعه‌ای از بهشت گمشده در این نقطه از ایران
  • تصویری از متهمان عملیات ترویستی مسکو که جنجالی شد
  • شروط روسیه برای مذاکره با آمریکا درباره اوکراین
  • شروط کرملین برای مذاکره با آمریکا
  • تهران-آنکارا در مسیر تجارت ۳۰ میلیارد دلاری
  • حکم دادگاه مسکو برای بازداشت رئیس سرویس امنیتی اوکراین
  • پوتین: سفارش دهنده جنایت مسکو کیست؟
  • غرب‌گرا‌ها علاقه ندارند روابط ما با روسیه بهتر شود
  • ادعای ماکرون درباره تلاش داعش برای حمله به فرانسه