Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نمایش "همه برادران من" محصول واحد نمایش حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد به نویسندگی رضا گشتاسب و کارگردانی داوود پارسا به بخش ویژه چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه یافت.

شریف اسلامی رئیس حوزه هنری استان ضمن تبریک به جامعه هنری استان گفت:  نمایش "همه برادران من" روایتی از آخرین روزهای زندگی شهید باکری و خاطرات آن شهید عزیز در دوران دفاع مقدس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بازیگران این نمایش افزود: در این نمایش محمد خماسپور، محسن جلالی، محمد دشتی، داود پارسا، مهدی حسینی، جواد گله بسیاری، داود هاشمی، راضیه فصیح، اعظم نبوی و بازیگران خردسال طاها پارسا و اهورا پارسا به ایفای نقش می پردازند.


به گزارش ایسنا، رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: این نمایش در حال انجام تمرین جهت حضور در چهلمین جشنواره بین المللی فجر است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كهگيلويه و بويراحمد یاسوج استانی فرهنگی و هنری جشنواره فجر جشنواره تئاتر فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۰۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از برگزیدگان مسابقه مستند روایت راه و مسابقه عکس حماسه غیرت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد،  مراسم اختتامیه مسابقه فیلم مستند روایت راه و مسابقه عکس حماسه غیرت با حضور اهالی فرهنگ و هنر و علاقه‌مندان در سالن اجتماعات حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد. شریف اسلامی رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: این مرکز سال پرباری را از منظر کمی و کیفی در حوزه تولیدات تصویری داشته و آثار فاخری با موضوع ظرفیت‌های مختلف زیست بوم استان تولید کرده است. وی با اشاره به اهمیت زیست بوم کهگیلویه و بویراحمد گفت: آن چیزی که سال گذشته در حوزه هنری در بحث تولید مهم بوده توجه به زیست بوم استان بوده که در تولیدات تصویری به ظرفیت‌های مختلف فرهنگی اجتماعی، اقتصادی و طبیعی زیست بوم استان توجه ویژه شد. شریف اسلامی فرهنگ عشایری را محور و نقطه تمرکز ظرفیت‌های زیست بوم استان دانست و گفت: انتخاب فیلمی با موضوع عشایر از تولیدات این مرکز در جشنواره سینما حقیقت از جمله موفقیت‌های تولیدات سال ۱۴۰۲ استان بود. اسلامی همچنین با اشاره اهمیت آموزش در حوزه هنری ادامه داد: در بعد تربیت فیلمساز هرچند که این مهم وظیفه ذاتی برخی از نهاد‌های دیگر است، اما تلاش کردیم در کنار انجمن سینمای جوانان نسل جدیدی از فیلم سازان استان را تربیت کنیم که انشالله در سال‌های آتی شاهد آثار در خوری از این دوستان باشیم. رئیس حوزه هنری استان اضافه کرد: مسابقه فیلم مستند روایت راه در بهمن ماه سال گذشته برگزار و اکنون از برگزیدگان با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی تجلیل شد. برگزیدگان مسابقه فیلم مستند روایت راه: حسن فتاحیان سجاد بیگدلی سید حسن اسلامی نژاد مجتبی کاظمی نژاد هدی مرادی برگزیدگان مسابقه عکس حماسه غیرت: پیمان نعمتی رضا الله دادی مسعود مدنی حسین کریمی حسن فتاحیان مهدیس حسن علی زاده

دیگر خبرها

  • اجراهای عمومی نمایش‌های صحنه‌ای جشنواره ملی تئاتر رضوی مشخص شدند+فیلم
  • جدول اجرای عمومی نمایش‌های هفدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی مشخص شد
  • اعلام جدول اجراهای عمومی آثار جشنواره ملی تئاتر رضوی
  • جدول اجرای عمومی آثار صحنه‌ای جشنواره ملی تئاتر رضوی
  • تجلیل سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد از هنرمندان
  • نمایش ظلم بعثی‌ها بر کردها در تئاتر «un۱۲»
  • پلاتوی تئاتر حوزه هنری آذربایجان غربی در ارومیه افتتاح شد
  • تجلیل از برگزیدگان مسابقه مستند روایت راه و مسابقه عکس حماسه غیرت
  • تئاتر «un۱۲» در حوزه هنری مشهد به روی صحنه می‌رود
  • جنگ و صلح در اردکان به روی صحنه رفت