Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - به‌علت بارش برف و سردی هوا مدارس استان ایلام تعطیل و فعالیت ادارات با یک ساعت تاخیر خواهد بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، مجید بیگلریان صبح امروز از تعطیلی مدارس و  تاخیر یک ساعته فعالیت ادارات در استان ایلام خبر داد و اظهار داشت:  به دلیل برودت هوا و بروز یخبندان، مدارس ابتدایی شهرستان‌های ایلام، ایوان، بدره، چرداول، چوار، ملکشاهی، هلیلان، و بخش‌های کارزان، میمه و زرین آباد کماکان آموزش حضوری نداشته و نوع آموزش آن‌ها در شیفت ظهر روز چهارشنبه 29 دی ماه 1400 به صورت مجازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بحران استانداری گفت: برای مدارس دوره‌های متوسطه اول و دوم شهرستان‌های و مناطق فوق الذکر تعطیلی و یا تاخیر در شروع فعالیت در شیفت ظهر روز چهارشنبه 29 دی 1400 وجود نداشته و فعالیت این مدارس همانند روزهای گذشته به صورت کامل می باشد.

جزئیات تعطیلی مدارس در استان مرکزی اعلام شداحتمال تعطیلی مدارس در 3 شهرستان استان فارس/ آسیب سیل به شهرستان رستم در حال ترمیم استبارش باران پس از 2 دهه خشکسالی در خراسان جنوبی/ از انسداد راه‌های روستایی تا تعطیلی مدارس سربیشه

وی افزود: فعالیت ادارات و بانک‌ها در شهرستان‌های ایلام، ایوان، بدره، چرداول، چوار، ملکشاهی، هلیلان و بخش‌های کارزان، میمه و زرین‌آباد امروز چهارشنبه 29دی با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد واین تاخیر شامل دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان نمی‌باشد.

انتهای پیام/180/ ع

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فعالیت ادارات تعطیلی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۰۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) نوری قزلجه: تعطیلی شنبه به نفع اقتصاد مردم و کشور است

غلامرضا نوری قزلجه، رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس گفت: اگر تعطیلی به روز پنجشنبه موکول شود، ارتباطات و مراودات رسمی و غیر رسمی، ادارات، تجارت و بازرگانی کشور به مدت ۴ روز در ماه قطع خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، وی افزود: با تعطیلی شنبه، این مدت به حداقل ۳ روز کاهش می‌یابد. رشد اقتصادی و فعالیت‌های بخش خصوصی بدون ارتباط با خارج از کشور امکان‌پذیر نیست.

کارشناسان هم عمدتاً موافق تعطیلی شنبه هستند. تعطیلی شنبه، در داخل کشور هماهنگی ایجاد می‌کند، زیرا همه شرکت‌ها و ادارات دولتی و غیردولتی دو روز جمعه و شنبه را تعطیل خواهند کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تاخیر چند ساعته پرواز تهران - مشهد
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • تمام مدارس شهرستان یزد چهارشنبه غیرحضوری شد
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • مدارس این شهر فردا تعطیل شد
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند در روز چهارشنبه
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • (ویدیو) نوری قزلجه: تعطیلی شنبه به نفع اقتصاد مردم و کشور است