Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان -  امین باقری فرماندار کرمان گفت: در پی دریافت اخبار اهالی مناطق کوهستانی ۳نفر در این مناطق مفقود شده اند و نیرو‌های محلی جهت جستجوی این اهالی در تلاش هستند.

فرماندار ریگان با اشاره به طغیان رودخانه‌ها در این مناطق گفت:امکان عبور نیرو‌های هلال احمر به این مناطق وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باقری می گوید:راه تمامی مناطق کوهستانی شهرستان ریگان مسدود می‌باشد.

او گفت:امداد رسانی زمینی به این مناطق وجود ندارد.

ریگان تا مرکز استان ۲۸۵کیلومتر فاصله دارد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مفقود شدن سیل و آبگرفتگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۰۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری‌ها پیشگام در خدمات‌رسانی به مناطق تحت تاثیر سیل جنوب کرمان

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کرمان گفت: شهرداری‌های جنوب استان با ماشین‌آلات و تجهیزات کامل در حال خدمات‌رسانی هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان وبه نقل از روابط عمومی استانداری، در پی اعلام وضعیت هشدار قرمز هواشناسی در خصوص بارش باران، علی شهسواری در سفر به جیرفت و شهرهای جنوبی استان که به منظور بررسی شرایط و آماده‌باش شهرداری‌ها صورت گرفت، اظهار کرد: تیم‌های عملیاتی مقابله با بحران سیلاب در شهرهای جنوبی در آماده‌باش هستند و چندین دستگاه کامیون و لودر نیز از شهرداری‌های شمال و غرب به شهرهای قلعه‌گنج، زهکلوت، منوجان و چاه اعزام شده‌اند.

وی در بازدید میدانی از وضعیت مسیل‌های شهر جیرفت با همراهی شهردار، در کنار تیم‌های عملیاتی حاضر شد و افزود: تجهیزات و امکانات لازم برای تیم‌های عملیاتی شهرداری‌ها به منظور جلوگیری از ورود سیلاب به معابر شهری و منازل در اختیار آنان قرار گرفته است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تصریح کرد: با برنامه‌ریزی و هماهنگی ستاد بحران شهرداری‌ها، تمهیدات و پیش‌بینی‌های لازم برای جلوگیری از ورود سیلاب به معابر شهری اندیشیده شد و در حال حاضر شهرداری‌ها با ماشین‌آلات و تجهیزات کامل در حال خدمات‌رسانی هستند.

کد خبر 745533

دیگر خبرها

  • نجات كليه افراد مفقود شده در اثر سیلاب‌های جنوب کرمان
  • سیلاب راه ارتباطی ۳۷ روستای ریگان را مسدود کرد
  • شهرداری‌ها پیشگام در خدمات‌رسانی به مناطق تحت تاثیر سیل جنوب کرمان
  • قطع شدن راه ارتباطی ۵۰ روستای کوهستانی درشرق کرمان
  • ۲ دختر نوجوان در سیلاب عنبرآباد مفقود شدند
  • سه دختر نوجوان در سیلاب عنبرآباد مفقود شدند
  • مسدودی راه ارتباطی ۷ روستای ریگان/ مدارس شرق استان کرمان تعطیل شد
  • راه ارتباطی هشت روستای کوهستانی منطقه ریگان قطع شده است
  • جرجر شدید باران و جاری شدن سیلاب ها در استان کرمان
  • بازدید استاندار کرمان از مناطق درخطر سیل جنوب کرمان