Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@15:36:58 GMT

دستگیری عاملان قتل یک جوان در بندرعباس

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۷۰۶۰۳

دستگیری عاملان قتل یک جوان در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار"غلامرضا جعفری" فرمانده انتظامی استان بیان داشت:در پی اعلام یک فقره نزاع و درگیری دسته جمعی منجر به قتل در یکی از محلات بندرعباس، بلافاصله تیم گشت کلانتری 13 شهرستان به محل حادثه اعزام شدند سپس پیگیری تخصصی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: در بدو حضور مأموران و تحقیقات اولیه انجام شده در محل مشخص شد درگیری میان 3 نفر با افرادی ناشناس صورت گرفته که در این میان مقتول با ضربات چاقو از سوی فردی ناشناس به قتل رسیده و دو نفر دیگر بر اثر جراحات وارده به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس اعزام شده اند که در تحقیقات بعمل آمده از مصدومان در بیمارستان، آنها ضاربین را نمی شناختند. 

 فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار داشت: با پیگیری و حضور مجدد کارآگاهان شعبه قتل پلیس آگاهی در محدوده درگیری و تحقیقات میدانی بعمل آمده نهایتا یکی از متهمان شناسایی و دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال گردید.

این مقام انتظامی استان بیان داشت: با تحقیقات تکمیلی و اعترافات متهم دستگیر شده ، 2 نفر دیگر از عاملان درگیری و قتل که اقدام به شرب خمر و سپس نزاع و درگیری کرده بودند شناسایی و با تلاش مضاعف و شبانه روزی کارآگاهان و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی گسترده محل اختفاء ضاربین اصلی پرونده در یکی از محلات بندرعباس شناسایی و طی عملیاتی منسجم دستگیر شدند.

 فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه متهمان در بازجویی های فنی بعمل آمده صراحتا به ارتکاب جنایت و قتل با سلاح سرد از نوع چاقو معترف شدند ، خاطر نشان کرد: با اعترافات متهمان به قتل، در اجرای دستور قضائی صحنه قتل بازسازی و متهمان با قرار صادره روانه زندان شدند.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: قتل دستگیری بندرعباس سردار غلامرضا جعفری نزاع در بندرعباس انتظامی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۰۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان تیراندازی در خرم‌آباد

سرهنگ نبی اله قاسمی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی یک فقره تیراندازی به سمت اماکن خصوصی، مراتب به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: پلیس امنیت عمومی این شهرستان با رصد‌های اطلاعاتی و تلاش‌های شبانه‌روزی ۲ عامل تیراندازی را در این رابطه شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه آنان را دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد با بیان این‌که متهمان انگیزه خود را از ارتکاب این جرم اختلافات قبلی عنوان کردند، افزود: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • دستگیری دختر دهه نودی که فروشنده مزون لباس را به قتل رسانده بود
  • قتل هولناک در مزون لباس | دختر ۱۱ ساله قاتل شد | دستگیری قاتل و مادرش پس از فرار نافرجام
  • دستگیری عاملان تیراندازی در خرم‌آباد
  • دستگیری عاملان قتل مرد همسایه به‌دلیل پمپ ساختمان
  • دستگیری اوباش سابقه دار به اتهام حمله به یک آرایشگاه در اسلامشهر
  • کشف بیش از یک کیلو گرم مواد مخدر بلعی از سه قاچاقچی در بردسکن
  • دستگيري ماموران قلابی در تهران
  • چاقوکشی مرگبار در درگیری خانوادگی جنوب تهران
  • دستگیری عاملان تخریب خودرو‌های شهروندان در علی‌آبادکتول
  • دستگیری عاملان تخریب خودرو‌های شهروندان در علی آباد کتول