Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان نماینده وزیر بهداشت و درمان آموزش پزشکی از مناطق سیل زده شهرستان میناب بازدید و روند اقدامات بهداشتی و درمانی را رصد کرد.

محرم مافی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص بازدیدش از مناطق سیل زده میناب، از اقدمات پیشگیرانه واحد بیماری های شبکه بهداشت و درمان میناب تشکر و قدردانی کرد و افزود: آب به عنوان مخرن بیماری به دلیل نگهداری ویبریو کلرا برای مدت طولانی هم محسوب می‌شود که مراکز و بهورزان باید به این نکته توجه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول التور وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی تصریح کرد: به منظور بررسی عملکرد واحد بیماری‌ها و همچنین اقدامات پیشگیرانه در مناطق سیل زده، از نزدیک مناطق سیل زده میناب را  مورد برررسی و پایش قرار دادیم.

وی ادامه داد: پس از پایش روستاهای تمبک و مازغ و اقدمات انجام شده در خصوص بیماریابی‌هایی مثل اسهال کودکان، سرماخوردگی و همچنین تله‌گذاری در خصوص پشه آئدس در روستاهای مذکور و اقدمات ضربتی در خصوص جابجایی واکسن‌ها در خانه بهداشت های دچار آسیب از سیل انجام شده است.

مافی خاطرنشان کرد: در خصوص ایجاد کمپ های مناطق سیل زده در روستاهای حکمی و دهو، واحد بیماری‌ها ضمن آموزش به خانواده ها در رعایت موارد بهداشتی، نمونه گیری و کلر زنی آب آشامیدنی انجام شد.

مسئول التور وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی در پایان بیان کرد: با مثبت ارزیابی کردن اقدامات انجام شده، در جهت رفع موانع موجود راهکارهای لازم نیز بیان شد و امیدوارم بدون مشکل این موضوع به سرانجام برسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بهداشت و درمان مناطق سیل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۰۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساختمان اداری شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، ساختمان اداری شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان با حضور معاون درمان وزیر وزارت بهداشت و درمان همزمان با ظهر پنجشنبه و در قالب سفر هیأت دولت سیزدهم به استان سمنان افتتاح شد.

ساختمان اداری شبکه بهداشت و مرکز جامع خدمات روستایی یکی از مطالبات مردم شهرستان آرادان بود که امروز به ثمر نشست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، گفت: ساختمان اداری شبکه بهداشت و مرکز جامع خدمات روستایی در زمینی به مساحت یک هزار و ۹۰۰ متر مربع ساخته شده است.

کامران قدس با بیان اینکه برای این طرح ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، بیان کرد: این ساختمان همزمان با سفر دوم هیأت دولت سیزدهم به استان سمنان و در قالب طرح‌های وزارت بهداشت، افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش مهر، در این مراسم امام جمعه و مسئولان شهرستان آرادان نیز حضور داشتند.

کد خبر 6081968

دیگر خبرها

  • تولید دارو از بره موم زنبور عسل توسط محقق همدانی
  • ساختمان اداری شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان افتتاح شد
  • توصیه دامپزشکی گناباد در خصوص واکسیناسیون آنتروتوکسمی دام سبک
  • این رژیم غذایی پیری مغز را تسریع می‌کند
  • سیلاب راه ارتباطی ۳۷ روستای ریگان را مسدود کرد
  • ضرورت سرعت‌بخشی به اجرای پروژه بیمارستان ۱۰۰۰ تخت‌خوابی تبریز
  • جذب ۲۶ هزار نیروی ‌جدید در ‌وزارت بهداشت
  • برگزاری کلاس آموزشی بهداشت و پرورش کرم ابریشم در نیشابور
  • چاقی و رژیم غذایی پرچرب پیری مغز را تسریع می کند
  • ساز ناکوک آلرژی در بهار