Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان کارشناس اداره کل هواشناسی استان هرمزگان با اشاره به اینکه طی امروز در نقاطی از استان ادامه فعالیت سامانه بارشی مورد انتظار است، اظهار کرد: با توجه به حرکت کند این سامانه علاوه بر مناطق شرقی، در سایر نقاط استان نیز فعالیت این سامانه بارشی با شدت کمتر پیش بینی می شود.

مرضیه سی سی پور در گفت و گو با ایسنا، در خصوص پیش بینی وضعیت جوی، دریایی و دمائی هرمزگان، افزود: تا ساعات ظهر روز جاری، ادامه ی فعالیت سامانه بارشی در استان هرمزگان پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طی امروز در نقاطی از استان هرمزگان ادامه فعالیت سامانه بارشی مورد انتظار است، با توجه به حرکت کند این سامانه علاوه بر مناطق شرقی، در سایر نقاط استان نیز فعالیت این سامانه ی بارشی با شدت کمتر پیش بینی می شود.

سی سی پور با اشاره به اینکه به تدریج، طی ساعات بعدازظهر از تاثیرات فعالیت این  سامانه در استان هرمزگان کاسته خواهد شد، عنوان کرد: همچنان توصیه می شود با توجه به شرایط ذکر شده، از قرارگیری در حریم رودخانه های فصلی و صعود به مناطق مرتفع خودداری گردد.

وی اضافه کرد: دریا، به ویژه، خلیج فارس، از ساعات ظهر با افزایش سرعت وزش بادهای شمال غربی نسبتا مواج خواهد شد و طی روز پنجشنبه نیز با تداوم وزش بادهای شدید شمال غربی در کلیه مناطق، دریا مواج خواهد بود.

سی سی پور با بیان اینکه به لحاظ دمایی، به تدریج از امشب تا اوایل هفته آینده در غالب نقاط استان، به ویژه مناطق شمالی، کاهش محسوس دمای کمینه مورد انتظار است، خاطرنشان کرد: بنابراین توصیه می شود با توجه به افت دما، اقدامات لازم جهت محافظت از محصولات کشاورزی صورت پذیرد.

وی بیان کرد: از بعدازظهر روز پنجشنبه و طی روز جمعه (یکم بهمن ماه)  وزش باد شمال غربی در کلیه ی مناطق دریایی به شکل قابل ملاحظه ای تشدید خواهد گردید، که سبب طوفانی شدن دریا خواهد شد و علاوه بر ناایمن شدن تردد های دریایی،احتمال خسارت به تاسیسات ساحلی و بندری نیز وجود خواهد داشت.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان هرمزگان در پایان گفت: بنا براین، توصیه ی اکید می گردد با توجه این شرایط پیش رو، تمهیدات ویژه در کلیه ی بنادر و اسکله های استان صورت پذیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی فعالیت سامانه بارشی استان هرمزگان پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۰۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی در مناطق مختلف استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ،جاری شدن آبشار‌ها رودخانه‌های فصلی و خوشحالی مردم را به همراه داشت شد.
در این سامانه همچنین برخی خیابان‌ها و معابر هم دچار آبگرفتگی شدند.
شهر اردکان سپیدان هم با ۱۰۰ میلیمتر رکورد بیشتر بارش در استان فارس را به خود اختصاص داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیش بینی هواشناسی کشور ۸ و ۹ فروردین ۱۴۰۲ / نفوذ سامانه بارشی در برخی استان‌ها
  • دمای هوای استان زنجان کاهش می یابد
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در برخی استان‌ های کشور
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در برخی استان‌های کشور
  • سامانه جدید بارشی در راه مازندران
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در ۷ استان
  • هوای مناطق مرزی غبارآلود می شود
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی در اغلب نقاط کشور
  • فعالیت سامانه بارشی در برخی استان‌های کشور
  • فعالیت سامانه بارشی در مناطق مختلف استان