Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-03-28@08:50:32 GMT

مسی، در آمریکا ساندویچ شد!

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۷۰۷۳۹

مسی، در آمریکا ساندویچ شد!

به گزارش همشهری‌آنلاین، مجموعه غذایی هارد راک که صاحب رستوران‌های زنجیره‌ای بین‌المللی به نام هارد راک کافی است چند سالی است  که با لیونل مسی فوق ستاره فوتبال جهان در زمینه تبلیغاتی همکاری می‌کند.

حالا این مجموعه رستورانی قصد دارد محصولی به نام «مسی برگر» را به رستوران‌های هارد راک کافی از ابتدای ماه مارس (کمتر از یک و نیم ماه دیگر) اضافه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برگر البته از ابتدای سال ۲۰۲۲ در هارد راک شعبه میامی و شعبه هالیوود در فلوریدا آمریکا طبخ و فروخته شده است اما حالا قرار است در  تمام رستوران‌های این برند به فروش برسد و عرضه شود.

قیمت دقیق مسی برگر مشخص نیست اما در طول دوره آزمایشی حدود ۱۲ دلار فروخته شد. این برگر از دو همبرگر گوشت گاو و مواد روی آن شامل پنیر پووون، چوریتزو، پیاز قرمز کاراملی شده، کاهو، گوجه و سس دودی معروف هارد راک تشکیل شده است.

مدیر شرکت هارد راک اینترنشنال از خوشحالی خود بابت همکاری با ستاره جهانی فوتبال، لیونل مسی حرف زد و گفت: «هیجان‌زده‌ایم که مسی برگر را ابتدا به صورت آزمایشی در شعبه مرکزی هارد راک در فلوریدا عرضه کردیم و حالا آماده فروش جهانی آن در ماه مارس هستیم.»

کد خبر 651150 برچسب‌ها خبر مهم لیونل مسی فوتبال رستوران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم لیونل مسی فوتبال رستوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۰۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۳۰۶ مورد نظارت بر مراکز اقامتی و خدماتی نوروزی ایلام

به گزارش خبرگزاری مهر، فرزاد شریفی اظهار کرد: در بازه زمانی ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ تا پنجم فروردین سال جاری ۳۰۶ مورد بازدید از مراکزی نظیر اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی، رستوران و مراکز پذیرایی بین‌راهی انجام شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و دبیر ستاد سفرهای نوروزی استان ایلام ادامه داد: از این تعداد بازدید نظارتی ۱۷۹ مورد مربوط به مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی ۴۳ مورد، رستوران و مراکز پذیرایی و بین‌راهی ۴۶ فقره است.

شریفی اضافه کرد: در جریان بازدیدها باتوجه به نوع، میزان و کیفیت خدمات ارائه شده به مسافران و گردشگران نوروزی ۱۸ مورد تشویق و ۲۰ فقره تذکر انجام شد.

وی یادآور شد: دراین بازه زمانی هیچ‌گونه شکایت از مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی، رستوران و مراکز پذیرایی بین‌راهی از سوی مسافران و گردشگران نوورزی واصل نشده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و دبیر ستاد سفرهای نوروزی استان ایلام در جریان این بازدیدهای نظارتی میزان اخطارهای کتبی، تعطیل و تعلیق در این مراکز صفر بوده است.

سال گذشته ایلام در زمره استان‌های برتر کشور در زمینه رضایتمندی مسافران و گردشگران نوورزی بود.

کد خبر 6062657

دیگر خبرها

  • عکس| شکار پدر هالند در بارسلونا!
  • آمریکا کانال تلگرامی «غزه حالا» و موسس آن را هم تحریم کرد
  • بن گویر: همین حالا باید وارد رفح شویم
  • تداوم اجرای طرح سلامت نوروزی در خوزستان
  • چرا هتل هما 2 مشهد محبوبیت زیادی دارد؟
  • انجام ۳۰۶ مورد نظارت بر مراکز اقامتی و خدماتی نوروزی ایلام
  • ۱۹۸ مورد بازدید نظارتی از مراکز اقامتی و خدماتی به مسافران نوروزی لرستان
  • مرکز فروش جعبه هارد باکس در تهران
  • پلمب ۲۶ واحد صنفی متخلف در مشهد
  • پلمب ۲۶ واحد صنفی در مشهد