Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، حملات جنگنده‌های نیروهای متجاوز ائتلاف به یمن بامداد امروز (چهارشنبه) ادامه یافت و طی آن مناطق مسکونی صنعا پایتخت این کشور، فرودگاه بین المللی این شهر و اطراف آن و سایر مناطق این کشور بمباران شد.   

این رسانه یمنی به نقل از خبرنگار خود در صنعا گزارش داد که حملات عربستان و امارات که با حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی انجام می‌شود تاکنون ۱۳ بار مناطق مسکونی یمن و فرودگاه صنعا را حمله را با پروازهای مداوم شدیدا" بمباران کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بر اساس این گزارش، تاکنون طی ۲۴ ساعت گذشته جنگنده‌های متجاوز ائتلاف که گفته می‌شود بیشتر آن‌ها اماراتی بوده‌اند پنج بار به فرودگاه بین المللی صنعا و اطراف آن حمله کردند و چهار حمله دیگر به منطقه «عطان» و ساختمان آکادمی در خیابان فرودگاه در شهرستان الثوره انجام شده است. 

در همین حال منطقه جربان در شهرستان سنحان توسط این جنگنده‌ها بمباران شده است و یک حمله به منطقه خربه در سعوان در شهرستان بنی حشیش و  یک حمله به خیابان دانشکده نظامی در منطقه الروضه در شهرستان بنی الحارث انجام شد. 

یک منبع نظامی به خبرنگار المسیره گفت که حملات هوایی امروز نیروهای ائتلاف متجاوز به صنعا و سایر مناطق یمن توسط جنگنده‌های اماراتی انجام شده است. 

این شبکه یمنی با یادآوری اینکه حملات به صنعا به عنوان بخشی از تشدید هوایی ائتلاف انجام می‌شود، افزود:  طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۳ حمله توسط جنگنده‌های نیروهای متجاوز ائتلاف به مناطق مسکونی و فرودگاه صنعا و استان‌های مارب، الجوف، البیضاء، شبوه و الضالع انجام شده است. 

پیشتر خبرگزاری رویترز به نقل از منابع محلی گزارش داد که بر اثر حملات هوایی جنگنده‌های نیروهای متجاوز به یمن تا ساعات پایانی روز سه شنبه  ۱۴ شهروند غیر نظامی جان خود را  از دست دادند و یک ساختمان در صنعا ویران شد. 

یک منبع پزشکی و ساکنان به رویترز گفت که  در یکی از حملات هوایی به صنعا  منزل یک مقام پیشین ارتش یمن هدف قرار گرفت و منجر به کشته شدن او، همسرش، پسر ۲۵ ساله‌اش و دیگر اعضای خانواده وی و سایر افرادی که هنوز شناسایی نشده اند، شد. 

شبکه المسیره همچنین افزود که در حمله جنگنده‌های نیروهای ائتلاف به رهبری عربستان به صنعا یک منطقه مسکونی هدف قرار گرفت که منجر به کشته شدن  ۱۲ شهروند غیر نظامی از زنان و کودکان و مجروح شدن ۱۱ نفر شد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: جنگنده های نیروهای انجام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۰۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به اتوبوس حامل غیرنظامیان در پاکستان ۱۱ کشته برجا گذاشت

پلیس پاکستان اعلام کرد در حمله افراد مسلح ناشناس به اتوبوس حامل غیرنظامیان در ایالت بلوچستان پاکستان ۱۱ نفر کشته شدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، پلیس پاکستان اعلام کرد تندروان جدایی‌طلب با مسدود کردن بزرگراه منتهی به ایران، 11 مسافر را ربوده و سپس به ضرب گلوله کشتند.

«حبیب الله موسی خیل» معاون کمیسر پلیس، این رویداد را تأیید کرد و گفت نیروهای امنیتی پاکستان پس از جستجو، اجساد قربانیان را از زیر یک پل کشف کردند.

او افزود در میان کشته شدگان 9 نفر از مسافران یک اتوبوس هستند.

پلیس ایالت لوچستان نیز اعلام کرده است حدود 12 مرد مسلح بزرگراه را مسدود کردند و پس از بررسی کارت هویت، 9 مسافر را به کوه‌های مجاور بردند و در آنجا به ضرب گلوله کشتند.

مقامات گفتند مسافرین از شهر کویته عازم شهر مرزی تفتان و همه ساکنان ایالت پنجاب بودند. هویت سایر قربانیان تاکنون مشخص نشده است.

استفاده تروریست‌ها از اسلحه M4 آمریکایی در حمله به بلوچستان12 کشته در انفجار ایالت بلوچستان پاکستاناعلام وضعیت اضطراری در ایالت بلوچستان پاکستان به دلیل تهدیدهای امنیتی

تاکنون هیچ گروهی مسئولیت این حادثه را به عهده نگرفته است، اما گروه جدایی طلب بلوچ موسوم به «ارتش آزادی‌بخش بلوچستان» در گذشته مسئولیت اکثر حملات در این منطقه را به عهده گرفته است.

علاوه بر این گروه، چندین گروه غیرقانونی بلوچ در این ایالت فعال هستند و به طور معمول نیروهای امنیتی و همچنین شهرک‌نشینان دیگر مناطق پاکستان را هدف قرار می‌دهند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • تداوم یاوه گویی‌های نتانیاهو علیه ایران
  • دیده‌بان اروپا-مدیترانه: باید جنایت کوچاندن اجباری غیرنظامیان فلسطینی متوقف شود
  • صهیونیست‌ها به حمله‌های خود علیه غزه ادامه می‌دهند
  • فرودگاه نظامی اسرائیل آسیب جدی دید
  • بیانیه نمایندگی ایران در سازمان ملل: اقدام ایران به‌صورت دقیق برای جلوگیری از آسیب به غیرنظامیان انجام شد
  • تداوم حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه
  • تداوم حمله های هوایی رژیم صهیونیستی به غزه
  • ائتلاف فتح: رژیم صهیونیستی از سال ۱۹۷۳ شاهد حملاتی مشابه حملات ایران نبوده است
  • لحظه تیک آف از فرودگاه میامی از نمای کابین خلبان (فیلم)
  • حمله به اتوبوس حامل غیرنظامیان در پاکستان ۱۱ کشته برجا گذاشت