Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت‌مدیره اتحادیه سرا سری دامداران گفت: رقم دامدار کارت بیشتر مناسب دامدار روستایی بوده تا دامدار صنعتی، زیرا یک کامیون بار نهاده‌های دامی دامدار صنعتی بیشتر از ۵۰ میلیون تومان می‌شود.

حسین نعمتی  در گفت‌وگو با میزان، در خصوص روند تخصیص دامدار کارت به دامداران، گفت: رقم دامدار کارت بیشتر مناسب دامدار روستایی بوده تا دامدار صنعتی، زیرا یک کامیون بار نهاده‌های دامی دامدار صنعتی بیشتر از ۵۰ میلیون تومان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: دامدار معمولی با  ۱۰ میلیون تومان می‌تواند دو تن کنسانتره خریداری کند و نسبت به دامی که دارد طی ۵ الی ۲۰ روز این مقدار نهاده دامی را مصرف کند.

عضو هیئت‌مدیره اتحادیه سرا سری دامداران بیان کرد: در استان قزوین نیز فراخوان برای دریافت دامدار کارت را داده اند تا دامدارانی که احتیاج دارند درخواست داده و به بانک کشاورزی معرفی شوند.

نعمتی اظهار کرد: دامداران هر خدمات دولتی که می‌خواهند دریافت کنند از جمله نهاده، وام و ... باید پلاک کوبی دام را انجام داده باشند تا میزان دام دامداران شناسایی شده باشد.   وی در ادامه خاطرنشان کرد: دامداران برای دریافت دامدار کارت باید به خدمات جهاد کشاورزی استان خود درخواست دهند و در نهایت به بانک کشاورزی استان معرفی می شوند.

عضو هیئت‌مدیره اتحادیه سرا سری دامداران در خصوص روند صادرات دام، گفت:صادرات دام سبک متوقف شده، ولی روند صادرات دام سنگین متوقف نشده است همچنین فرایند صادرات طولانی بوده و هنوز اقدامات مثبتی انجام نشده است. بیشتر بخوانید: ملاک دریافت دامدارکارت؛ پلاک کوبی، بیمه و پروانه بهره‌برداری دام/ ارائه تسهیلات برحسب تعداد دام

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی دامدارکارت دامداران دامداری صنعتی دامداران سنتی صادرات دام

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی دامدارکارت دامداران دامداری صنعتی دامداران سنتی صادرات دام دامدار کارت صادرات دام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۰۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاع‌نگاشت دریافت نسخه چاپی و رفع نقص کارت شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، داوطلبان شرکت‌ در نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ می‌توانند با ملاحظه اطلاع‌نگاشت (اینفوگرافیک) دریافت نسخه چاپی و رفع نقص کارت شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳، به صورت تصویری با چگونگی اقدام برای رفع نقص کارت شرکت در آزمون آشنا شوند.

دیگر خبرها

  • ارزش صادرات صنایع‌دستی از آذربایجان‌غربی ۲۲ درصد افزایش یافت
  • آبلیموی تقلبی را چگونه تشخیص دهیم؟ | باورهای اشتباه مردم درباره آبلیموهای سنتی
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • افزایش 22 درصدی ارزش صادرات صنایع دستی از آذربایجان‌غربی
  • اطلاع‌نگاشت دریافت نسخه چاپی و رفع نقص کارت شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳
  • زندانیان گواهینامه فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کنند
  • زندانیان گواهینامه‌ فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کنند
  • فروش گوسفند با کارت ملی
  • قبض سنگین برق برای مصرف‌کنندگان کولر گازی
  • قبض سنگین برق در پی استفاده از کولر گازی در مناطق معتدل