Web Analytics Made Easy - Statcounter

«ایرج صفایی» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به فرارسیدن فصل سرما و زمستان و اینکه این مقدار به طور قطع افزایش چشمگیری خواهد داشت عنوان کرد: در سال گذشته شبکه تعاون روستایی استان موفق به توزیع بیش از ۱۰۲ میلیون لیتر انواع مواد سوختی میان روستاییان شده است.

وی با بیان اینکه در شبکه گسترده تعاون روستایی استان کرمانشاه بیش از  ۳۰۰ واحد فعال توزیع کننده مواد سوختی در اقصی نقاط استان وجود دارد گفت: این واحدهای فروش مواد سوختی، جمعیت ۹۰۰ هزار نفری روستایی در سطح استان را پوشش می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بیش‌ از ۵۰ درصد سوخت ماشین‌آلات کشاورزی در استان کرمانشاه را نیز شبکه تعاون روستایی استان تأمین می نماید.

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه به خدمات رسانی به کشاورزان و روستاییان به عنوان یکی از مهمترین وظایف سازمان تعاون روستایی اشاره کرد و گفت: با اتحاد و تعامل شرکت‌های تعاونی روستایی اقدامات خوبی برای حمایت از کشاورزان و روستاییان در استان در حال انجام است.

صفایی مهمترین رسالت شبکه تعاون روستایی را ارائه خدمات به روستاییان و اعضای تشکل‌های تحت پوشش در چارچوب اهداف و اساسنامه‌ تعاونی‌ها عنوان کرد و افزود: سعی ما این است که خدمات‌رسانی مطلوبی را به روستاییان به منظور تحقق شعار سال مبنی بر پشتیبانی و مانع زادیی از تولید برای ترغیب روستاییان به ماندگاری در روستاها داشته باشیم.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت ۲ هزار و ۵۹۰ روستا و ۳۴ شهر دارد.

برچسب‌ها تعاون روستایی کرمانشاه جایگاه توزیع سوخت گازوئيل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تعاون روستایی کرمانشاه جایگاه توزیع سوخت تعاون روستایی کرمانشاه جایگاه توزیع سوخت گازوئيل تعاون روستایی استان استان کرمانشاه مواد سوختی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۰۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۲ مرکز خدمات نوروزی و اقامتی غیرمجاز پلمب شد

فرماندار کرمانشاه گفت: ۱۱۲ مورد مراکز خدماتی و اقامتی متخلف و غیربهداشتی طی طرح ستاد خدمات سفر نوروزی در کرمانشاه کشف و پلمب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدرضا آمویی _سه‌شنبه هفتم فروردین _ در جریان گشت مشترک تیم‌های بازرسی و نظارتی کشیک ایام نوروزی از سطح عرضه مواد غذایی در «بازار روزهای» شهر کرمانشاه اظهار کرد: در راستای نظارت‌های بهداشت، امنیت غذایی و سلامت خدمات در مراکز گردشگری بازدید به عمل می‌آید و این بازرسی‌ها با همکاری و تعامل ستاد خدمات سفر فرمانداری کرمانشاه، میراث فرهنگی شهرستان، اداره مرکز بهداشت و دامپزشکی طی ایام نوروز صورت می‌گیرد.

وی افزود: گروه‌های بازرسی در پنج اکیپ و در دو شیفت صبح و عصر به خدمات رسانی و نظارت بر مراکز تولید، فروش و توزیع مواد خوراکی می‌پردازد.

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه تعداد بازدید صورت گرفته از زمان تشدید نظارت‌ها بیش از یک هزار و ۲۰۱ مورد طی نوروز امسال بود، تصریح کرد: تعداد موارد غیر بهداشتی کشف شده از ابتدای امسال ۲۱ مورد بوده است.

وی ضمن اشاره به برخوردهای قانونی با متخلفی، ادامه داد: ۷ واحد عرضه محصولات غذایی پلمب، ۱ هزار و ۶۰۸ کیلوگرم انواع گوشت تاریخ مصرف گذشته کشتارگاه‌ها کشف و ضبط شد.

آمویی اضافه کرد: نظارت بر ذبح ۳ هزار و ۷۶۹ رأس گوسفند، ۱ هزار و ۹۶ رأس گوساله به همراه کشف و ضبط ۷۰۰ کیلوگرم گوشت غیر قابل مصرف از جمله فعالیت‌های صورت گرفته‌ی گروه‌های بازرسی هست.

وی با اشاره به کشفیات غیربهداشتی اکیپ دامپزشکی و مرکز بهداشت شهرستان طی این ایام، مطرح کرد: کشتار ۹۰۲ هزار و ۲۹۱ قطعه مرغ فاسد و ضبط بیش از ۲۷ هزار کیلوگرم مرغ از چرخه مصرف خارج شده از جمله این موارد است.

فرماندار کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش به بازدید ۶ هزار و ۷۱۴ مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، بازدید از سه هزار و ۵۷۹ مورد اماکن عمومی توسط ستاد خدمات سفر اشاره و تصریح کرد: در طرح خدمات سفر نوروزی از ۷۵ اماکن اقامتی نیز بازدید به عمل آمد.

وی به ۶۴۷ مورد اخطار و ۱۱۲ مورد پلمب مراکز خدماتی و اقامتی طی این طرح اشاره کرد و گفت: بازرسان توانستند شش هزار و ۴۷۲ مورد مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته را معدوم سازی کنند، همچنین ۷۸ مورد نمونه‌برداری مواد غذایی، یک هزار و ۷۳ مورد کلرسنجی، ۲۰۶ مورد نمونه‌برداری آب صورت گرفته است.

آمویی گفت: ۲۵۱ مورد بازدید مشترک با سایر ادارات سطح شهرستان کرمانشاه از این مراکز خدماتی انجام و ۳۹ جایگاه نیز ۳۳ مورد تذکر شفاهی و اخطار دریافت کرده‌اند

کد خبر 739450

دیگر خبرها

  • ۶ هزار دز واکسن نیوکاسل توزیع شد
  • اعزام بیش از ۱۳۰۰ کاروان سلامت به مناطق محروم روستایی
  • توزیع بیش از ۱۰۰۰ تن برنج و شکر تنظیم بازاری در کرمانشاه
  • سهمیه سوخت مناطق گازکشی شده جیرفت قطع می شود
  • توزیع ۶ هزار دز واکسن نیوکاسل بین پرورش دهندگان بومی در قاینات
  • قطع سهمیه سوخت مناطق گازکشی شده در جیرفت
  • عضویت  ۱۰ هزار روستایی،کشاورز و عشایر همدانی در صندوق بیمه اجتماعی
  • مهمترین کانون برای جهش تولید روستاها هستند
  • ۱۱۲ مرکز خدمات نوروزی و اقامتی غیرمجاز پلمب شد
  • پلمب ۱۱۲ مرکز خدمات نوروزی و اقامتی غیرمجاز در کرمانشاه