Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اولین جشنواره ملی شعر فاطمی در سایه سار طوبی با حضور صابر خراسانی و دیگر شاعر برجسته آیینی کشور در نی ریز برگزار می شود.

در این جشنواره ملی که به همت دادگستری نی ریز قرار است فردا انجام شود، شاعرانی همچون صابر خراسانی و دیگر شاعران برجسته آیینی کشور در سوگ حضرت زهرا سلام الله علیه شعر خوانی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رویداد فرهنگی فردا پنج شنبه ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نی ریز برگزار می شود.

کد خبر 5403550

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان نی ریز شب شعر شهادت حضرت فاطمه زهرا بارش برف بوشهر برف و کولاک کرمانشاه ویروس کرونا تعطیلی مدارس برف روبی سیلاب بارش باران خطبه های نماز جمعه سیل هرمزگان ایلام سیل کرمان امداد رسانی نی ریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۰۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صابر کاظمی در کویت به ته خط رسید!

به گزارش "ورزش سه"، تیم الکویت کویت که صابر کاظمی قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران را در اختیار دارد و تا کنون یک جام داخلی کویت را از دست داده است. حالا به نظر می‌رسد تانر آتیک سرمربی ترکیه ای الکویت به فکر جذب یک قطر پاسور دیگر است.

فرناندو هرناندز کوبایی که در این فصل با تیم پاناتینایکوس یونان عنوان نایب قهرمانی را کسب کرده است حالا هدف باشگاه الکویت کویت برای جانشینی صابر کاظمی خواهد بود. فرناندو هرناندز و تانر آتیک سابقه همکاری در باشگاه هالک بانک آنکارا را با هم دارند و احتمالا این همکاری در تیم الکویت کویت نیز شکل خواهد گرفت.

باید دید سرنوشت صابر کاظمی پس از حضور فرناندو هرناندز در تیم الکویت کویت چه خواهد شد. احتمالا او از این تیم جدا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها برگزار شد
  • همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد
  • جایزه جشنواره ایتالیایی برای «در سایه سرو»
  • «در سایه سرو» جایزه جشنواره فیلم ایتالیا را از آن خود کرد
  • اختصاصی: انصراف صابر کاظمی از تیم ملی!
  • رقابت ۱۶۱۸ حافظ خراسانی در آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی
  • دومین کنفرانس مطالعات میان رشته‌ای هنر با حضور اساتید برجسته برگزار می‌شود
  • صابر کاظمی در کویت به ته خط رسید!
  • گردشگری غذا در تبریز امسال برجسته می‌شود
  • حضور پررنگ مردم برای نوسازی بافت‌های فرسوده همزمان با پرداخت تسهیلات