Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

باشگاه خبرنگاران جوان همدان- محمد علی محمدی، در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان همدان گفت: مشاهده معتادان متجاهر با وضعیت ظاهری و رفتاری نامطلوب در شان مردم همدان و جامعه ما نیست.

اوگفت: مراکز ورزشی، پایگاه‌های سلامت اجتماعی، مدارس، مساجد، کانون‌ها و حسینیه‌ها باید در حداکثر ساعات برنامه ریزی و برای مردم قابل استفاده باشد تا شهر دچار رخوت و آسیب‌های اجتماعی نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار همدان گفت: فرهنگ‌سرا‌های در اختیار مدیریت شهری، نیز از جمله مراکزی است که باید با برنامه ریزی و پویایی کامل فعال باشند.

ضعف اعتقادات مذهبی با افزایش آسیب‌های اجتماعی به ویژه اعتیاد رابطه مستقیم دارد و باید ضمن تبیین آثار مخرب این بلای خانمان سوز در جامعه به افزایش مهارت‌های فردی، اجتماعی و تقویت اعتقادات در فرزندان بیش از پیش توجه شود.

 محمدی گفت: فراهم کردن زیرساخت‌ها و پیش بینی برنامه‌های مفرح و سالم  از جمله ضرورت‌های مورد نیاز جوانان و نوجوانان است و  در جلسات آینده این شورا، دستگاه‌های اجرایی عضو برنامه‌های مشخص خود را در این راستا اعلام کنند.

منبع: ایرنا
انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مواد مخدر نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۱۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ معتاد و سوداگر مرگ در لنگرود

فرمانده انتظامی لنگرود از اجرای طرح دو روزه ارتقای امنیت اجتماعی با اولویت مبارزه با فروشندگان و قاچاقچیان مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر در این شهرستان خبر داد و گفت: در این راستا، ۴۴ نفر جمع‌آوری و دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، شریف رحیمی اظهار کرد: طرح دو روزه ارتقای امنیت اجتماعی با اولویت مبارزه با فروشندگان و قاچاقچیان مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر در شهرستان لنگرود اجرا شد.

وی از جمع‌آوری ۳۶ معتاد متجاهر و دستگیری شش خرده‌فروش و دو قاچاقچی مواد مخدر خبر داد و افزود: از این افراد یک کیلو گرم حشیش، یک کیلو و ۶۵۰ گرم تریاک، و هشت کیلو و ۹۰۰ گرم سایر مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی لنگرود خاطرنشان کرد: معتادان متجاهر و خرده فروشان نیز با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

رحیمی با بیان اینکه جمع‌آوری معتادان متجاهر و برخورد با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر از اولویت‌های مجموعه انتظامی است، تصریح کرد: سالم‌سازی محیط اجتماعی و آموزش مهارت‌‎های زندگی به نوجوانان و جوانان از جمله مهمترین ابزارهای کاهش گرایش افراد به مصرف مواد مخدر است.

کد خبر 746936

دیگر خبرها

  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • باشگاه خبرنگاران دانش آموزی پلیس افتتاح شد
  • اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و جمع آوری معتادین متجاهر در بیجار
  • کشف ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲/ تریاک همچنان پیشتاز
  • جمع‌آوری و دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • ارجاع ۲۳ معتاد متجاهر به مراکز ترک اعتیاد در شوش
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ نفر از معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ معتاد و سوداگر مرگ در لنگرود
  • تدریس عملیات «وعده صادق» در دانشکده‌های نظامی جهان