Web Analytics Made Easy - Statcounter

گل ریحان البرز که  پیش از این در رقابت های لیگ دسته یک کشور حضور داشت و به جرات می توان گفت که یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر بود اما رویای صعود دوام زیادی نیاورد و این تیم در پس  حواشی و مشکلاتی مانند کمبود بازیکن  تا مسایل مالی و تغییرات مداوم سرمربی  نه تنها از هدفش باز ماند بلکه به لیگ دسته 2 سقوط کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تغییرات و بی برنامگی ها سبب شد تا تنها نماینده فوتبال البرز در لیگ دسته یک کشور به لیگ دسته ۲ سقوط و رویای حضور یک تیم البرزی در لیگ برتر کشور برباد رود؛ این در حالی است که با حضور در لیگ دسته ۲ نیز باز حواشی دست بردار این تیم نیست و هر روز یک خبر جدید و البته نگران کننده از اردوگاه گل ریحان به گوش می رسد حواشی که با توجه به مشخص نبودن مالکیت این باشگاه و حتی سرمربی آن حتی بخش ورزش و جوانان استان البرز از اداره کل گرفته تا هیات فوتبال نیز از آنچه امروز در این باشگاه در حال رقم خوردن است خبر ندارند.

به عبارتی هیچ کس به عنوان متولی این باشگاه مشخص نشده، با وجود اینکه مسوولان بخش ورزش استان البرز بارها و بارها از کسانی که خود را متولی این باشگاه می دانند درخواست که مدارک مالکیتی خود را ارایه بدهند اما تا این لحظه با وجود گذشت حدود ۱۰ هفته از رقابت های لیگ دسته ۲ فوتبال کشور هنوز هیچ خبری نیست و نه مالکیت باشگاه مشخص شده و نه سرمربی آن.

جالب تر این است که پیش از این ۲ نفر به عنوان مالک باشگاه گل ریحان البرز خود را معرفی و هر کدام مدعی مالکیت بر این باشگاه را داشتند، هر ۲ برای تیم سرمربی جداگانه و نسبت به یارگزینی اقدام می کردند.

با شروع رقابت های لیگ دسته ۲ فوتبال کشور تیمی به نام گل ریحان البرز که نه سرمربی و نه مدیریت آن هنوز مشخص نشده بود راهی رقابت ها شد، در همان روزهای ابتدای کار  به دلیل لجام گسیختگی که در تیم وجود داشت طبق پیش بینی ها نتوانست روند خوبی داشته باشد و در همان روزهای ابتدایی به در برابر تیم اسپاد به دلیل عدم صدور کارت بازیکنان سه بر صفر بازنده شد.

به دنبال آن برای سه هفته این تیم با توجه به درخواستی که از هیات فوتبال البرز داشت میزبانی بازی های خود را در استان قم برگزار کرد و شایعاتی مبنی بر خروج امتیاز این تیم از البرز مطرح شده بود شایعاتی که منصور بیک وردی رییس هیات فوتبال استان در آن زمان در گفت وگو با ایرنا آن را رد و عنوان کرده بود که قرار تنها سه بازی این تیم در خارج از استان برگزار شود.

پس از برگزاری سه بازی در حالی که شنیده می شد که رضایت از بخش ورزش استان قم وجود دارد و گل ریحانی ها به دنبال استقرار همیشگی در این استان هستند، اما این باشگاه در یکی از کانال های خود در فضای مجازی عنوان کرد که ادامه بازی های خود را در البرز انجام خواهد داد.

گل ریحان ادامه بازی های خود را در لیگ دسته ۲ کشور در البرز سر گرفت، حاشیه دار ترین تیم فوتبال البرز و یا حتی کشور در ادامه این بازی ها بسیار ضعیف وارد شد و در آخرین بازی که در ورزشگاه شریعتی کرج میزبان فولاد نوین اهواز بود تنها با هشت بازیکن و بدون سرمربی وارد زمین شد که در همان دقیقه های ابتدایی بازی ۲ بازیکن گل ریحان مصدوم که سبب از حد نصاب افتادن بازی و یک شکست سنگین در کارنامه این تیم شد.

اما داستان به همین جا ختم نشد در حالی که امروز ساعت ۱۴ در استادیوم شهدای نوشهر گل ریحانی ها باید به زمین حریف بروند، اما مسایلی مانند عدم حضور بازیکنان به دلیل مشکلات مالی از شب گذشته مطرح شده، مساله مهمی که در صورت به وقوع پیوستن آن سقوطش به ۲ رده پایین تر سقوط خواهد کرد.

این در حالی است که شب گذشته در همان کانال منتسب به این باشگاه نامه جدیدی به امضای میثم رضایی مدیر عامل باشگاه گل ریحان البرز خطاب به رییس فدراسیون منتشر شد.

در بخشی از این نامه آورده شده همانگونه که مستحضر هستید تیم فوتبال گل ریحان البرز در فصل جاری با مشکلات عدیده ای روبرو بوده است و در این بین بازیکنان فصل جاری که اسامی آنها در ادامه این نامه آورده شده با سوء استفاده از شرایط باشگاه در صدد ضربه زدن به این باشگاه هستند و از حضور در مسابقه مقابل تیم شهرداری نوشهر خودداری به عمل آورده اند.

باشگاه گل ریحان البرز ضمن محکوم کردن این امر از جنابعالی تقاضا دارد دستور فرمایید به طور جد به این موضوع رسیدگی شود تا حقی از باشگاه زایل نگردد.

در ادامه این نامه که اسامی ۱۲ نفر از بازیکنان گل ریحان البرز درج شده آورده شده است که در صورت عدم حضور بازیکنان در مسابقه آتی این تیم به ۲ رده پایین تر سقوط خواهد کرد.

اگر چه بیک وردی رییس هیات فوتبال البرز در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا در خصوص آخرین وضعیت این تیم برای بازی امروز مقابل شهرداری نوشهر اظهار بی اطلاعی کرد اما هنوز این امیدواری وجود دارد که گل ریحان که هم اکنون در قعر جدول لیگ دسته 2 فوتبال کشور حضور دارد بیشتر از این سقوط نکرده و به یک سرانجامی برسد.

برچسب‌ها البرز وزارت ورزش و جوانان گل ریحان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز وزارت ورزش و جوانان گل ریحان البرز البرز وزارت ورزش و جوانان گل ریحان البرز گل ریحان البرز فوتبال البرز هیات فوتبال لیگ دسته ۲ رقابت ها بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۱۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست نماینده اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل تیم فوتبال آینده سازان اردبیل در هفته بیست و سوم لیگ دسته ۲ فوتبال در برابر تیم فوتبال شهدای بابلسر با نتیجه ۲ بر ۰ شکست خورد.
تیم فوتبال آینده سازان در ۲۳ بازی قبلی خود ۶ برد،۶ تساوی و ۱۱ شکست کسب کرده است.
گفتنی است تیم فوتبال آینده سازان اردبیل هم اکنون با ۲۴ امتیاز در رتبه دوازدهم جدول قرار دارد.

دیگر خبرها

  • تقلای باشگاه پرهوادار آلمانی برای زنده ماندن
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • شکست نماینده اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال
  • بمب بزرگ مالکان جدید استقلال؛ سرمربی پرافتخار در یک‌قدمی نیمکت آبی‌ها
  • به میهمان لرتبار لیگ برتر احترام بگذارید! (یادداشت)
  • لغزندگی جاده چالوس و احتمال سقوط سنگ
  • جاده چالوس لغزنده است/احتمال سقوط سنگ
  • جاده چالوس لغزنده است/ خطر سقوط سنگ
  • تساوی مس کرمان و شهرراز شیرازدر فوتبال دسته یک
  • افشاریان دارای بیشترین قضاوت در لیگ دسته اول + جدول