Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@15:55:48 GMT

انتقاد نماینده مجلس از عدم صدور کارت ملی هوشمند

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۷۱۶۷۰

انتقاد نماینده مجلس از عدم صدور کارت ملی هوشمند

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: عدم صدور کارت ملی هوشمند باعث ایجاد نارضایتی‌های در مردم شده است و چندین میلیون نفر به جای این کارت یک برگه کاغذ دستشان است. - اخبار سیاسی -

احمد علیرضا بیگی عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم،  درباره نارضایتی‌های ‎مردم نسبت به تعویق در صدور ‎کارت ملی هوشمند، گفت: اخیراً جلسه‌ای را در کمیسیون با وزیر کشور درباره این موضوع داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام اینکه علت صدور این کارت به واسطه اعمال تحریم و عدم واردات تراشه‌های که  برروی کارت‌های ملی قرار می‌گیرد، با تاخیر مواجه شده است، ادامه داد: با توجه به اینکه برای این تراشه‌‌ها کاربردهای متفاوتی تعیین شده است از اهمیت زیادی برخوردار هستند.

نماینده تبریز در مجلس با بیان اینکه در جلسه‌ای هم که با مسئولان ثبت احوال در این زمینه داشتیم متعهد شدند که این نقص را برطرف کنند، افزود: عدم صدور کارت ملی هوشمند باعث ایجاد نارضایتی‌های در مردم شده است و چندین میلیون نفر به جای این کارت یک برگه کاغذ دستشان است که برای گرفتن خدمات اداری در برخی مواقع مشکلاتی را ایجاد کرده است.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس تصریح کرد: با توجه به قول‌های که وزیر کشور و مسئولان ثبت احوال داده‌اند امیدواریم در روزهای آینده با کمک شرکت‌های دانش بنیان این مشکل حل شود.

به گزارش تسنیم، اخیراً علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس اعلام کرده است درباره عدم صدور کارت ملی جلسه‌ای با حضور وزیر کشور داشتیم  و مقرر شد تا پایان سال 4 میلیون کارت و همچنین تا پایان شهریور سال 1401 نیز 6 میلیون کارت دیگر صادر و تحویل مردم شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس مجلس عدم صدور کارت ملی کارت ملی هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۱۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد نماینده بلژیکی از رویکرد اتحادیه اروپا در قبل نسل کشی غزه

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  مارک بوتنگا، نماینده بلژیک در پارلمان اروپا می‌گوید همه روز در غزه محل انباشت اجساد و گور‌های دسته جمعی می‌یابیم. همه اینها نماد نسل کشی هستند. صد‌ها جسد که برخی از آنها یونیفرم پزشکی بر تن دارند. برخی از آنها با دست‌های بسته اعدام شده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 
ما تصاویر کودکان را می‌بینیم که تکه تکه شده اند. اتحادیه اروپا در برابر اینها چه می‌کند؟ ما در اینجا همکارانی داریم که شهامت حمایت از اسرائیل را دارند.
اگر بخواهم صادق باشد باید بگویم شرم، به خانه هایتان بروید و دیگر خارج نشوید.
اما اتحادیه اروپا به طور ویژه چه کاری می‌کند؟ وعده میلیون‌ها کمک بیشتر به اسرائیل می‌دهد و حتی تحریم تسلیحاتی اعمال نمی‌کند.
بله می‌تواند این کار را بکند، زیرا در سال‌های اخیر ما تحریم‌های تسلیحاتی علیه بلاروس، جمهوری آفریقای مرکزی، چین، ایران، لیبی، میانمار، کره شمالی، روسیه، سومالی، سودان، سودان جنوبی، سوریه، ونزوئلا، ترکیه، یمن و زیمبابوه اعمال کردیم. اما علیه اسرائیل نه، آنها در امان هستند.
چرا آنها در امان هستند؟
زیرا طرح استعماری آنها از سوی امپریالیسم اروپایی حمایت می‌شود.
در عمل هم این مسئله را با سلاح و میلیون‌ها کمک نشان می‌دهند.
به همین دلیل است که کشتار فلسطینی‌ها بدون همدستی مداوم اروپایی‌ها امکان پذیر نخواهد بود.

دیگر خبرها

  • قانون مهریه 2 الی 3 سال است که معطل مانده/ نماینده مجلس: منتظر هستیم؛ فعلا دست هیئت رئیسه است
  • خبرهای جدید از افزایش تعطیلات آخر هفته از زبان یک نماینده مجلس
  • انتقاد نماینده بلژیکی از رویکرد اتحادیه اروپا در قبل نسل کشی غزه
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • کاظم موسوی نماینده مجلس: فروش نوکیای تقلبی حرام است
  • صدور کارت برای بیش از ۱۹ هزار کنکوری در استان
  • حاجی دلیگانی، نماینده مجلس: طرح نوری که در فراجا در حال اجراست، مناسب است و از آن حمایت می کنیم
  • نماینده مجلس: از فراجا برای اجرای طرح نور حمایت می‌کنیم
  • انتقاد تند از کریمی قدوسی بعد از ادعای جنجالی اش در حوزه نظامی / نه مسئولیت دارد نه عقوبت می شود!
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم