Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - امام جمعه اردبیل گفت: کاربردی کردن مباحث علمی توسط دانشگاهیان به عنوان یک اولویت مهم و اساسی به شرط تبدیل به ثروت بسیار حائز اهمیت است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی صبح امروز در دیدار با کارکنان دانشگاه محقق اردبیلی اظهار داشت: داشتن برنامه برای باز کردن گره‌های فرهنگی و رفتاری جامعه توسط دانشگاهیان امری لازم و ضروری است راه‌حل‌های مناسب برای حل مشکلات علمی و صنعتی جامعه ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: کاربردی کردن مباحث علمی توسط دانشگاهیان به عنوان یک اولویت مهم و اساسی به شرط تبدیل به ثروت بسیار حائز اهمیت است و در این زمینه باید به نحوی عمل شود تا مشکلات علمی و صنعتی جامعه برطرف شود تا بتوانیم مباحث علمی را به ثروت تبدیل کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل بیان کرد: دانشگاه محقق اردبیلی خوشبختانه توانسته به عنوان یک دانشگاه آرمانی عمل کند و در جامعه تاثیرگذار باشد که این موضوع به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است تا بتوانیم روند فعالیت دانشگاه را علاوه بر فعالیت‌های روزمره در حوزه‌های دیگر نیز شاهد باشیم.

عاملی بیان کرد: موضوع خانواده آرمانی در جامعه بیش از هر مسئله دیگری مورد توجه است و در این زمینه دانشگاه آرمانی به عنوان یک موضوع جدید می‌تواند در جامعه مبنای کار باشد تا بتوانیم برای رسیدن به اهداف مورد نظر در جامعه و رفع مشکلات گام‌های اساسی برداریم.

حوزه علمیه خواهران، گره‌گشای مسائل زنان و خانواده باشد برای مواجهه با آسیب‌های اجتماعی نیازمند تدابیر علمی هستیم حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در پژوهشکده شورای نگهبان

در ادامه عزیز حبیبی، رئیس دانشگاه محقق اردبیلی نیز در ادامه بیان کرد: انتظار می‌رود مجامع علمی در حوزه دانشگاه آرمانی بیشتر از گذشته کار کنند تا با وحدت و همدلی مشکلات جامعه برطرف شود و در این زمینه موضوع خانواده آرمانی و نقش دانشگاه در این زمینه امری بسیار مهم و اساسی است.

وی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت اساتید کشوری در تحقق اهداف مورد نظر نیز امری لازم و ضروری است که در این زمینه برنامه‌ریزی‌های مهمی به همین منظور رقم خورده و انتظار می‌رود با تداوم فعالیت‌ها شاهد دستیابی به اهداف مورد نظر باشیم.

انتهای پیام/144/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عنوان یک مباحث علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۱۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش مسئولان برای گره گشایی از مشکلات جامعه و رسیدگی به مطالبات مردم

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار جمعی از مسئولان و نیرو‌های سپاه شهرستان صومعه سرا، با گرامیداشت دوم اردیبهشت ماه، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بر لزوم تلاش مجدانه برای گره گشایی از مشکلات جامعه و رسیدگی به مطالبات مردم تاکید کرد و افزود: این مهم در بستر وحدت رویه بین مجموع خدمتگزاران و دست اندرکاران حاکمیتی محقق می‌شود.

نماینده‌ی ولی فقیه در گیلان همچنین به تلاش مذبوحانه‌ی دشمنان برای تخریب و سیاه نمایی عملکرد نظام اسلامی اشاره و تصریح کرد: این روند با برجسته کردن دستاورد‌ها و پیشرفت‌های عظیم ۴۵ سال گذشته قابل پیشگیری ست.

امام جمعه‌ی رشت همچنین با اشاره به نمایش اقتدار نیرو‌های مسلح در قبال اسرائیل غاصب، این دستاورد را مرهون وحدت وهمدلی مجموع نیرو‌های مسلح کشور درظل منویات داهیانه‌ی رهبر معظم انقلاب دانست واضافه کرد: عملیات «وعده‌ی صادق» نقطه‌ی عطفی در روند مواجهه با جنایات ددمنشانه‌ی رژیم کودک کش صهیونیستی بود که هیمنه‌ی اسراییل غاصب را در دنیا شکست.

در ادامه‌ی این دیدار حجت الاسلام و المسلمین جلالی، امام جمعه‌ی صومعه سرا هم گزارشی از روند برگزاری نشست‌های فرهنگ عمومی وقرارگاه عفاف وحجاب در این شهرستان ارایه کرد و تلاش برای حفظ ارزش‌ها را بهترین شیوه‌ی پاسداشت دستاورد‌های نظام و انقلاب دانست.

دیگر خبرها

  • کشتار غیر مجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • کشتار غیرمجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • دانشگاهیان با ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان موجب خودکفایی کشور می‌شوند
  • کمبود تولیدات هنری در زمینه کاهش طلاق ملموس است
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است
  • تأکید امام جمعه اردبیل بر افزایش تولیدات هنری برای رفع نیازهای روز جامعه
  • تنها راه نجات جامعه توسعه فرهنگ همگرایی است
  • تأکید بر ارتباط ستاد نماز جمعه و جامعه علمی و نخبگانی
  • تلاش مسئولان برای گره گشایی از مشکلات جامعه و رسیدگی به مطالبات مردم
  • نگرانی از حضور صلواتی دانشجویان در دانشگاه فنی و حرفه‌ای/ دانشگاه علمی کاربردی با دانشگاه فنی و حرفه‌ای ادغام می شود؟