Web Analytics Made Easy - Statcounter

 یزدان عشیری در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی ایرنا با تاکید بر این که امسال در جشنواره فرش قرمز نداریم، اظهار داشت: باید به یک استانداردهای فرهنگی نسبت به همه برنامه ها برسیم که شکل جعلی و کاریکاتوری پیدا نکند. باید پیوست فرهنگی یک مراسم را بررسی و بعد عملیاتی اش کنیم.

فتوکال فرصتی برای عکاسان است

وی با اعلام خبر که مراسم فتوکال مثل سال‌های گذشته برگزار می‌شود افزود: فتوکال فرصتی برای عکاسان است که راحت بتوانند عکس بگیرند و هیچ اشکالی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز جمع‌بندی برای حضور منتقدان در برج میلاد نرسیده‌ایم

مدیرکل روابط عمومی سازمان سینمایی و امور سمعی و بصری در پاسخ به این سوال که آیا امسال اعضای انجمن منتقدان در سینما فلسطین فیلم‌ها را تماشا می‌کنند، گفت: تعداد افرادی که از طریق انجمن منتقدان کارت دریافت می‌کنند کمتر از ۲۰۰ نفر است. در جلسه امروز به جمع بندی می رسیم که سینمای منتقدان جدا باشد یا آنها به سالن همایش های برج میلاد منتقل شوند.

وی درباره مهمانان خانه جشنواره توضیح داد: مهمانان سالن همایش‌های برج میلاد شامل اهالی رسانه، کارشناسان و مدیران بخش های فرهنگی و صاحبان آثار می‌شود. صاحبان آثار سینماگرانی هستند که امسال فیلم‌هایشان در جشنواره شرکت دارد.

برگزاری بخش فرهنگی در خانه جشنواره

مدیر روابط عمومی چهلمین جشنواره فیلم فجر با اشاره به برگزاری بخش فرهنگی در خانه جشنواره گفت: برنامه ریزی گسترده‌ای در این رابطه صورت گرفته است. جشنواره فیلم فجر چهار دهه را پشت سر گذاشته و وارد دهه پنجم شده است. این رویداد به لحاظ ساختار محتوایی و اجرایی نیاز به بازنگری و تجزیه و تحلیل دارد. آسیب شناسی دوره های گذشته، ترسیم ساختار پایدار به نحوی که این رویداد هر سال دچار تغییرات سلیقه ای نشود جزو نیازهای جشنواره ماست.

عشیری جشنواره فیلم فجر را یک سرمایه اجتماعی برای حوزه فرهنگ و سینما خواند و افزود: برگزاری همایش های علمی با حضور اندیشمندان، متخصصان  و صاحبنظران و کارشناسان رشته های مختلف و نشست های بین رشته‌ای با حضور متخصصان فلسفه، جامعه شناسی، معارف، معماری و همه حوزه های مرتبط با سینما از جمله رویدادهای این بخش است. همچنین همایش‌هایی چون قاب های ماندگار، نقش های ماندگار وکارگاه انتقال تجربه با حضور فیلمسازان شاخص را خواهیم داشت.

وی در پاسخ به سوالی درباره رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در جشنواره امسال گفت: ارتباط مستمری با مدیر کل روابط عمومی وزارت بهداشت داریم. تمامی تصمیم گیری ها بر اساس سه پلن (برنامه) ارزیابی شده است. جشنواره را بر اساس سه وضعیت احتمالی عادی، نیمه عادی یا بحرانی برگزار می کنیم. باید ببینیم پیش بینی دوستان ما در ستاد ملی کرونا چیست؛ چون ضریب اشغال صندلی ها بر همان اساس تعریف می شود.

عشیری با بیان این که مجریان نشست‌های نقد و بررسی مشخص نشده است گفت: نشست‌ها تحت عنوان نشست رسانه‌ای فیلم برگزار می‌شود و مجری‌محور است. 

برچسب‌ها جشنواره فیلم فجر پرویز پرستویی مسعود ده نمکی برج میلاد تهران جشنواره ‌های فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر پرویز پرستویی مسعود ده نمکی جشنواره فیلم فجر پرویز پرستویی مسعود ده نمکی برج میلاد تهران جشنواره های فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۱۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره‌های متنوع در بوستان لاله تا پایان ماه رمضان

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهر تهران گفت: مجموعه جشنواره‌های متنوعی در بوستان لاله مستقر شده و تلاش ما این است که با برگزاری این رخدادها بتوانیم ذایقه متنوع مردم را به خود جلب کنیم. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محمدامین توکلی‌زاده در بازدید از ویژه برنامه «شهر رمضان» در بوستان لاله اظهار کرد: تلاش شهرداری تهران جذب سلایق مختلف مردم با برگزاری برنامه‌های متنوع میدانی است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: امسال این توفیق حاصل شد تا شاهد قرین شدن دو بهار باشیم. بهار طبیعت و بهار قرآن به مناسبت این تقارن و میمنتی که به وجود آمده، تلاش می‌کنیم تا نشاط معنوی متفاوتی را همراه با همه شهروندان تهرانی تجربه کنیم. وقایع و رخدادهای متنوعی در ویژه برنامه «شهر رمضان» طراحی شده تا بتواند از اقشار مختلف مردم میزبانی کند و لحظات شاد و معنوی را برای همه خانواده‌ها به وجود بیاورد.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های میدانی در بوستان‌ها و مکان‌های مهم شهر تهران افزود: مدیریت شهری تجربه بسیار خوبی را در 2 سال گذشته داشته است که از آن جمله می‌توان به برگزاری ویژه برنامه «محرم شهر»، «دهکده‌های المپیک»، «نوروزگاه‌ها» و ... اشاره کرد.

توکلی زاده افزود: در این برنامه‌ها رخدادهایی برای مخاطبان طراحی شده تا بتوانند همراه با خانواده‌شان برای ساعاتی سرگرم شوند.

"افطاری در افطارخونه طهران" + تصاویر

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهر تهران خاطرنشان کرد: پارک لاله به عنوان یکی از بوستان‌های اصلی و دیدنی شهر تهران، امسال به عنوان مرکز برنامه‌های نوروزی و رمضانی شهر تهران انتخاب شده است. مجموعه جشنواره‌های متنوعی در این بوستان مستقر شده و تلاش ما این است که با برگزاری این رخدادها بتوانیم ذایقه متنوع مردم را به خود جلب کنیم. جشنواره‌ بازی‌های الکترونیک، جشنواره غذای اقوام، برنامه‌های متنوع ورزشی، حضور شخصیت‌های محبوب تلویزیونی، موسیقی سنتی اقوام و ... از جمله همین برنامه‌هاست که تا پایان ماه مبارک رمضان در پارک لاله برقرار خواهد بود.

براساس این گزارش، ویژه برنامه «شهر رمضان»، هر شب پس از افطار در بوستان لاله شهر تهران برقرار است و برنامه‌های متنوع فرهنگی، ورزشی و بازی برای رده‌های سنی مختلف به همت شهرداری تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گزارشی از نظر منتقدان درباره آخرین کتاب چاپ شده مارکز
  • تمرکز برنامه های فرهنگی روی قرآن باشد
  • چطور پرویز دهداری و سعید پورصمیمی ۴۰ سال بعد به هم رسیدند؟
  • مسی از رفتن به پاری‌سن ‌ژرمن ناراضی است
  • آخرین روز جشنواره بزرگ بیدمشک در ارومیه
  • آیین گرگیعان به شکل جشنواره برگزار شود
  • برگزاری جشنواره‌های متنوع در بوستان لاله تا پایان ماه رمضان
  • چالش‌های یک فیلم برای چهره‌پردازی عابدزاده و قایقران
  • کیفیت هوای شهرستان نهبندان در وضعیت ناسالم قرار گرفت
  • کیانوش عیاری با هدیه تهرانی تماس گرفت | امین حیایی انتخاب اول بود اما ...