Web Analytics Made Easy - Statcounter

تکواندوکار تیم معتمد گفت: اعتراض فریبرز عسکری، سرمربی تیم ملی به کیفیت هوگوهای مورد استفاده در لیگ برتر به حق است. - اخبار ورزشی -

مهدی عابدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص عملکرد تیم معتمد در رقابت‌های لیگ برتر تکواندو اظهار داشت: تیم معتمد با هزینه شخصی کوروش رجلی و محمد باقری‌معتمد تشکیل شد و با زحمت این اساتید این فرصت فراهم شد تا ما در رقابت‌های لیگ برتر تکواندو حضور داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود اولین حضور در مسابقات لیگ برتر، تیم ما عملکرد خوبی داشت و با بدشانسی از صعود به مرحله بعد بازماندیم.

تکواندوکار وزن هشتم تیم معتمد در خصوص عملکرد خود در رقابت‌های لیگ تکواندو گفت: خدا را شکر غیر از یک مسابقه تمام مبارزات خود را بردم. چهار مسابقه در لیگ انجام دادم و در سه دیدار پیروز شدم و تنها در یک مبارزه  با اختلاف 2 امتیاز مغلوب محمدرضا خانی ملی‌پوش تیم نفت شدم. خدا را شکر طبق نظر مربیان عملکرد خوبی داشتم و توانستم علیرضا نادعلیان بازیکن حال حاضر تیم ملی و باشگاه کن را که در مسابقات سال جاری همه را برده است را در هفته نخست شکست بدهم.

وی خاطرنشان کرد: در مسابقات هفته جاری نیز ابتدا با احمد خسروفر که یکی از بازیکنان خوب تکواندو ایران و باشگاه پاس مبارزه و او را شکست دادم. این در حالی بود که در راند نخست از ناحیه ساق‌پا آسیب دیدم، اما با این وجود باز هم توانستم به برتری برسم. در بازی دوم اصلاً شرایط بازی را نداشتم و با اصرار استاد رجلی و اینکه قرار است بهترین‌ها لیگ به تیم ملی دعوت شوند، در مسابقه حاضر شدم. واقعاً شرایط خوبی نداشتم، اما به خاطر اینکه شانس حضور دوباره در تیم ملی را داشته باشم، بازی کردم و توانستم سهیل محمدیان یکی از بازیکنانی که تا مرحله آخر در اردوی تیم ملی حضور داشت را شکست بدهم.

عابدینی در خصوص عملکرد خود در انتخابی تیم ملی تکواندو افزود: برای حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی تنها یک ماه تمرین داشتم. تکواندو را کنار گذاشته بودم و به نوعی دیگر قصد ادامه فعالیت در تکواندو را نداشتم، اما با زحمات استاد رجلی برگشتم و به سهیل محمدیان باختم که این شکست را در لیگ برتر جبران کردم.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود دلیل عدم حضور سرمربی تیم ملی تکواندو در سالن مسابقات اعتراض به کیفیت پایین هوگوهای مورد استفاده و واقعی نبودن نتایج مسابقات است، گفت: اعتراض سرمربی تیم ملی درست و به حق است، اما بازی من با سهیل محمدیان با هوگوهای Daedo برگزار شد که هوگوهای استاندارد و مورد تایید فدراسیون جهانی است. این هوگوها برخلاف هوگوهای ایرانی باعث می‌شود عدالت در مسابقه رعایت شود.

تکواندوکار تیم معتمد خاطرنشان کرد: از سرمربی تیم ملی درخواست می‌کنم از آرشیو فدراسیون فیلم مبارزاتم را ببینند و در صورت امکان یک بار دیگر شانس حضور در اردوی تیم ملی را به من بدهند. امیدوارم سرمربی تیم ملی روی بچه‌هایی که گفته می‌شود در لیگ عملکرد خوبی داشتند، تامل داشته باشند و در صورت امکان شانس دیگری به آنها بدهند. البته در انتخابی تیم ملی دانشجویان نیز تمام تلاشم را خواهم کرد تا خود را نشان بدهم و شانس حضور در تیم ملی را داشته باشم.

عابدیتی در خصوص حضور در تیمی دیگر برای مرحله نهایی مسابقات گفت: تیم‌ها این شانس را دارند که برای مرحله نهایی خود را تقویت کنند. در صورت موافقت استاد رجلی و کادر تیم معتمد دوست دارم در مرحله دوم نیز در تیم دیگری بازی کنم. از مسئولین تیم معتمد و اساتید این تیم تشکر می‌کنم که برای تشکیل تیم و دور هم جمع شدن بچه‌ها زحمات زیادی کشیدند.

لیگ برتر تکواندو بانوان| پنجشنبه؛ مصاف دختران تکواندو در هفته چهارم و پنجم


انتهای پیام/

 

 

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تکواندو لیگ برتر تکواندو تکواندو لیگ برتر تکواندو سرمربی تیم ملی تیم معتمد لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۱۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا

نایب‌رئیس کمیته ملی پارالمپیک برای حضور در مجمع عمومی تکواندو آسیا عازم ویتنام می‌شود.

به‌ گزارش ایسنا، با دعوت اتحادیه تکواندو آسیا، سیدمحمد پولادگر نایب رییس کمیته ملی پارالمپیک ایران و نایب رییس اتحادیه تکواندوی آسیا، در مجمع عمومی این اتحادیه شرکت می‌کند.

مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا، همزمان با رقابت‌های قهرمانی تکواندو و پاراتکواندو آسیا از ۲۴ اردیبهشت تا ۴ خرداد در شهر دانانگ ویتنام برگزار می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با حضور سرمربی تیم ملی
  • جا ماندگان جام ؛ شانس مدعیان غیر از پرسپولیس
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • با این سرمربی خیلی به حضور در المپیک خوش‌بینم
  • شاهکار اسکواش‌بازان با حضور سفیر ایران در قطر
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس ۲۰۲۴ حضور داشته باشم
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس 2024 حضور داشته باشم
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا