Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، طی ۲۴ ساعت گذشته برخی از پروازهای داخلی در فرودگاه‌هایی مانند فرودگاه مشهد، فرودگاه ایلام و غیره لغو و بعضاً مسافران با مشکلاتی در این فرودگاه‌ها مواجه شدند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته برخی از پروازهای داخلی در فرودگاه‌های کشور به دلیل وجود مه غلیظ و کاهش دید افقی یا شرایط جوی خاص لغو شد بنابراین از همه مسافران می‌خواهیم در چنین شرایط جوی و در ایام زمستان قبل از پرواز و عزیمت به فرودگاه با شرکت هواپیمایی مورد نظرشان یا اطلاعات پرواز تماس بگیرند تا اطلاعات لازم را درباره لغو شدن یا به تاخیر افتادن پرواز خود کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میر اکبر رضوی افزود: همه شرکت‌ها بر اساس ابلاغیه اعلام شده موظفند که با مسافران از طریق پیامک ارتباط برقرار کرده و اطلاعات این‌ چنینی پرواز، مانند لغو شدن و به تاخیر افتادن به دلیل شرایط جوی خاص را به مردم اعلام کنند. همچنین از مسافران نیز می‌خواهیم که این کار را قبل از عزیمت به فرودگاه انجام دهند تا مشکلی برای آن‌ها به وجود نیاید.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری تاکید کرد: اولویت برای این سازمان حفظ ایمنی و سلامت مسافران در پروازهای داخلی و خارجی است بنابراین اگر شرایط جوی خاصی مانند شرایط به وجود آمده در برخی از فرودگاه‌های کشور در ۲۴ ساعت گذشته، تکرار شود مجبور به لغو پروازها خواهیم شد به همین دلیل است که از مسافران می‌خواهیم برای اطلاع از وضعیت پروازی خود با اطلاعات پرواز یا شماره تماس مستقیم شرکت‌های هواپیمایی مدنظرشان تماس بگیرند.

کد خبر 651170 برچسب‌ها هواپیما - بلیت هواپیما - سازمان هواپیمایی کشوری آب و هوا - ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: هواپیما بلیت هواپیما سازمان هواپیمایی کشوری آب و هوا ایران پروازهای داخلی فرودگاه ها شرایط جوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۱۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیق پروازهای مهرآباد و برخی دیگر از فرودگاه‌های کشور

پرواز‌های مهرآباد و برخی از فرودگاه‌های غرب، شمال غرب و جنوب غرب کشور به دلیل حفظ ایمنی حالت تعلیق درآمدند.

به گزارش ایسنا، شرکت فرودگاه و ناوبری هوایی ایران اعلام کرد: فرودگاه‌های مهرآباد، اصفهان، شیراز و فرودگاه‌های غرب، شمال غرب و جنوب غرب کشور به حالت تعلیق درآمده‌اند و فعلا پرواز‌ها در این فرودگاه‌ها به دلیل حفظ ایمنی پرواز‌ها با تاخیر مواجه هستند.

همچنین تمامی پرواز‌های فرودگاه مهرآباد تا ساعت ۱۰ و نیم صبح باطل اعلام شد.

tags # اخبار سیاسی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • تعلیق پروازهای مهرآباد و برخی دیگر از فرودگاه‌های کشور
  • توقف پروازهای دبی؛ مسافر پیش‌از عزیمت به فروگاه پروازها را چک کند
  • توقف فوری پروازهای ایران به دبی
  • سیل در امارات، انجام پروازهای فرودگاه امام به دبی را متوقف کرد
  • امکان پرواز به کشور‌های حاشیه خلیج فارس تا اطلاع ثانوی وجود ندارد
  • تدوین طرح جامع فرودگاه پارس آباد
  • مبلغ استرداد بلیت هواپیما باید ظرف ۷۲ ساعت بازگردانده شود
  • اخطار سازمان هواپیمایی کشوری به تمامی شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی و دفاتر خدمات مسافرت هوایی
  • سازمان هواپیمایی: شرکت‌ها باید به امور مسافران خود رسیدگی کنند
  • هواپیمایی قطر پرواز هایش را به ایران از سر گرفت