Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از سازمان سنجش آموزش کشور، عبدالرسول پورعباس معاون وزیر و رئیس سازمان سنجش آموزش کشور طی حکمی علیرضا کریمیان را به عنوان مشاور رئیس و سرپرست دفتر ریاست،  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان سنجش آموزش کشور منصوب کرد.

علیرضا کریمیان پیش از این سوابق اجرایی همچون مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران، مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مدیرکلی روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران را به عهده داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۶ سال فعالیت در حوزه روابط عمومی از جمله عملکرد کریمیان در حوزه رسانه و روابط عمومی است. عضویت در هیئت علمی دانشگاه پیام نور و انتشار مقالات علمی پژوهشی و کتاب در حوزه رسانه و سیاست بخشی از کارنامه وی است.

همچنین پورعباس با اهدای لوح تقدیری از خدمات فاطمه زرین  آمیزی تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: عبدالرسول پورعباس سازمان سنجش آموزش کشور سازمان سنجش روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۱۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کریمیان: ۷۲۰ هزار داوطلب کارت آزمون سراسری را دریافت کردند

مشاور عالی سازمان سنجش آمار داوطلبانی که کارت آزمون سراسری نوبت اول را دریافت کردند را اعلام کرد.

علیرضا کریمیان، مشاورسازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به آمار دریافت کارت نوبت اول آزمون سراسری گفت: تاکنون بیش از ۷۲۰ هزار داوطلب نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ اقدام کرده اند.

وی افزود: مهلت دریافت کارت آزمون سراسری فردا چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه به پایان می‌رسد بنابراین داوطلبان تا فردا مهلت دارند که نسبت به دریافت کارت آزمون از طریق سایت سنجش آموزش کشور اقدام کنند.

لازم به ذکر است، نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳، ۶ و ۷ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • رییس سازمان سنجش آموزش کشور: برخی ابزار‌های جاسوسی کنکور را در بدن کار گذاشتند/ داوطلبان کانال‌های تقلب را ترک کنند
  • کاهش تعداد تخلفات در آزمون سراسری
  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • کنکوری ها گول کانال های سوال‌فروش را نخورید
  • حمایت‌های بیشتر معاونت توسعه روستایی مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از حوزه روستایی
  • انتخاب رشته بیش از ۷۲۰ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳
  • کریمیان: ۷۲۰ هزار داوطلب کارت آزمون سراسری را دریافت کردند
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما
  • موحدی‌راد، رئیس دادگستری سیستان و بلوچستان شد
  • رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان منصوب شد