Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فریبا باقری که اجرای ۲ برنامه پر مخاطب رادیو صبا به نام‌های «شهر فرنگ» و «صباهنگ» را برعهده دارد درباره شروع همکاری‌اش با رادیو گفت: از سال ۸۹ از طریق یک تست چند مرحله‌ای و دشوار در رادیو جوان به این عرصه وارد شدم و از همان سال فعالیت خود را به عنوان گوینده آغاز کردم و با رادیوهای فصلی و صدای آشنا نیز همکاری کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: من با رادیو صبا از اولین روزهای راه اندازی این شبکه از زمانی که با نام رادیو تابستانه و فصلی همراه مخاطبان شد همکاری ام را شروع کردم. اجرای برنامه «باشگاه سی دقیقه‌ای ها» را در رادیو فصلی به تهیه‌کنندگی مسعود بنی جمالی داشتم و مجری برنامه «فصل‌ترانه» به تهیه کنندگی مهدی ساعی مدیر فعلی گروه مسابقات و تفریحات رادیو صبا بودم. بعد از آن کار در تلویزیون به من پیشنهاد شد و در سیما مشغول شدم و در سال ۹۷ با پیشنهاد عباس پیری و اجرای برنامه «صبا چی می‌گه» دوباره به رادیو صبا برگشتم.

باقری یادآور شد: این روزها به عنوان مجری برنامه «شهر فرنگ» هر روز از شنبه تا جمعه از ساعت ۹ صبح همراه شنوندگان هستم و اجرای برنامه «صباهنگ» را در یک گروه به تهیه کنندگی سجاد کلبادی نژاد بر عهده دارم.

وی که به تازگی هم در رادیو صبا مورد تقدیر قرار گرفت توضیح داد: من هیچ گاه به دنبال مجری برتر شدن نبودم فقط به این فکر می‌کردم که چطور آنچه در توان دارم را با بهترین حالت روی آنتن ببرم و درجهت خوب شدن حال مردم و انرژی بخشیدن به آنها تلاش کردم.

این مجری جوان افزود: بازخوردهایی که از شنوندگان در طول پخش برنامه دریافت می‌کنم مثل زمانی که پیامک ارسال می‌کنند که «ما از صبح منتظر شروع برنامه هستیم»، یا جویای حال ما می‌شوند بهترین انگیزه برای من و تک‌تک عوامل برنامه می‌شود که با تلاش بیشتر بهترین لحظات را برای شنوندگان ایجاد کنیم.

این مجری رادیو و تلویزیون درباره اجرا برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی گفت: اجرا در رادیو و تلویزیون هر دو برایم دلچسب است و هر کدام ویژگی‌های خودش را دارد نمی‌توان آنها را باهم مقایسه کرد و یکی را ترجیح داد. مهم اجرای برنامه خوب و تاثیر گذار است فرقی نمی‌کند در صدا اجرا شود یا سیما.

مجری رادیو صبا درباره ارتباطش با مخاطبان این شبکه در یک کلمه گفت: بازخوردهایی از شنوندگان در خارج از فضای رسانه‌ای دیده و دریافت کرده‌ام زمانی صدای من از رادیو صبا پخش می‌شود و می‌بینم مردم واکنش‌های مثبت و خوبی نشان می‌دهند و دوست دارند شنونده برنامه باشند این برای من بسیار خوشایند است که گاهی حتی گزارش این بازخوردها از طریق دوستان و آشنایان به گوش من می‌رسد که برای من بسیار لذت بخش است و ایجاد انگیزه می‌کند برای اجرای بهتر.

در پایان فریبا باقری درباره جشنواره‌های این شبکه یادآور شد: برگزاری جشنواره‌های مختلف در این شبکه کمک می‌کند که مردم برای به نتیجه رساندن رسالت شبکه که لبخند و شادی بر لبان مردم است همراه این شبکه باشند.

رادیو صبا را می‌توان روی موج اف ام ردیف ۱۰۵.۵ مگاهرتز شنید.

کد خبر 5403603 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: رادیو صبا رادیو مجری تلویزیون چهلمین جشنواره فیلم فجر تئاتر ایران فیلم کوتاه فیلم سینمایی سازمان صداوسیما هنرمندان تئاتر جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان چهلمین جشنواره تئاتر فجر کارگردان تئاتر جشنواره فیلم عمار پردیس سینمایی چارسو پیمان جبلی صدا و سیما سریال ایرانی اجرای برنامه رادیو صبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۱۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های رسانه بیست و هشتم فروردین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ فصل جدید برنامه «تهران بیست» شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت ۲۰ از شبکه تهران پخش می‌شود.
پیگیری مطالبات مردم به خصوص اهالی استان تهران رویکرد این برنامه است. 
ایرانشهر شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۹:۱۰ از رادیو ایران پخش می‌شود.
پرداختن به مسائل اجتماعی روز به زبان ظنز موضوع این برنامه است.
همچنین مستند سرزمین آب‌ها تا پنجشنبه ساعت ۱۷ از شبکه مستند پخش و ساعت ۸ روز بعد تکرار می‌شود.
طبیعت، حیات وحش تالاب ها، و آیین‌ها و آداب و رسوم اقوام مختلف کشور از موضوع‌های این مجموعه است؛ و ایستگاه ۱۰۶، شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۸:۰۰ از رادیو فرهنگ پخش می‌شود. معرفی ظرفیت‌های فرهنگی و گردشگری استان‌های کشور موضوع این برنامه است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ماجرای جنجالی اعلام خبر فوت مجری مشهور
  • ماجرای باردار شدن ژیلا صادقی مجری جنجالی تلویزیون
  • ماجرای تلخ باردار شدن ژیلا صادقی مجری جنجالی تلویزیون
  • ماجرای باردار شدن مجری جنجالی تلویزیون | پروسه سختی را طی می‌کردم، ولی...
  • «زندگی پس از زندگی» و «محفل» در صدر پرمخاطب‌ترین برنامه‌های تلویزیون/ vod ها نرخ برنامه‌سازی را افزایش داده‌اند
  • روایتی از توصیف جالب رهبر انقلاب از مجری سرشناس تلویزیون
  • ژیلا صادقی اسلحه به دست شد! |‌ تصاویر
  • خبر‌های رسانه بیست و هشتم فروردین
  • سطح دغدغه مدیران تلویزیون: کتانی قرمز مجری خانم!
  • سطح دغدغه های مدیران تلویزیون را ببینید: کتانی قرمز را از پای مجری خانم دربیاورید!