Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در حکمی معصومه زمانی را به‌عنوان مشاور خود در امور زنان و خانواده منصوب کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، در حکم مرتضی شاهمیرزایی به معصومه زمانی آمده است:

«با عنایت به مراتب تعهد، شایستگی و شاخصه‌های بارز اخلاقی سرکار عالی، به موجب این حکم به‌عنوان «مشاور معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در امور زنان و خانواده» منصوب می‌گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به نقش اساسی و ممتاز بانوان در دستیابی به آرمان‌های نظام اسلامی در دوران گام دوم انقلاب، و ضرورت برنامه‌ریزی، هماهنگی و تعامل سازنده در جهت ارتقای فضایل اخلاقی و شاخص‌های اعتقادی و عملی، امید می‌رود با سرلوحه قرار دادن سیره حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا (سلام‌الله علیها) و همفکری و بهره‌گیری از آرا و نظرات بانوان همکار، جهت اعتلای جایگاه رفیع زن در سازمان‌های دولتی به‌ویژه در صنعت ارزش‌آفرین پتروشیمی موفق باشید. انتظار دارد نسبت به ارائه راهکارهای توانمندسازی، تقویت ارتباطات مناسب سازمانی، شناسایی مشکلات و ارائه راهکارهای رفع آنها در چارچوب قوانین و مقررات و امکانات سازمان، همچنین تحکیم بنیان خانواده و انعکاس دیدگاه‌های بانوان به اینجانب اهتمام ورزید.

با استعانت از درگاه خداوند متعال در انجام وظایف و امور محوله موفق و مؤید باشید.»

معصومه زمانی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مهندسی شیمی با بیش از ۱۹ سال حضور در صنعت پتروشیمی از نیروهای باتجربه این شرکت است. وی، در سال ۱۳۸۱ از طریق آزمون استخدامی وارد صنعت پتروشیمی شد و به‌عنوان کارشناس ارشد اتاق کنترل در مجتمع پتروشیمی امیرکبیر فعالیت خود را آغاز کرد و در تمام مراحل پیش‌راه‌اندازی و راه‌اندازی این پتروشیمی حضور داشت. همچنین وی از سال ۱۳۸۵ در واحدهای آموزش و دفتر معاون وزیر در شرکت ملی صنایع پتروشیمی فعالیت داشته و از سال ۱۳۹۲ تا سال ۱۳۹۹به‌عنوان کارشناس کنترل تولید مشغول به کار بوده است. زمانی از سال ۹۹ تاکنون در واحد برنامه‌ریزی تلفیقی مدیریت برنامه‌ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی مشغول به فعالیت است.

منبع: شانا

کلیدواژه: معصومه زمانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی شرکت ملی صنایع پتروشیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۲۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش پتروشیمی خلیج فارس به خرید استقلال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در این بیانیه آمده است:

۸۵ درصد سهام باشگاه استقلال، توسط کنسرسیومی از شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس شامل پتروشیمی بندر امام، پتروشیمی بوعلی سینا، پتروشیمی شهید تندگویان، پتروشیمی پارس و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس امروز خریداری شد.
هلدینگ خلیج‌فارس در راستای اجرای سیاست‌های کلی چهل و چهارم قانون اساسی و به‌موجب مصوبه هیئت وزیران در سال ۱۳۸۶ و مصوبه هیئت واگذاری در سال ۱۳۸۹ با انتقال سهام ۱۵ شرکت متعلق به شرکت ملی صنایع پتروشیمی تبدیل به هلدینگ و شرکت سهامی عام شد و ۲۷ فروردین ۱۳۹۲ در بورس اوراق بهادار پذیرفته شد.

گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس که امروز در گستره ۱۳ استان کشور فعالیت دارد، بر اساس رده‌بندی جهانی در رده دوم خاورمیانه و در رده ۲۷ شرکت‌های پتروشیمیایی جهان قرار دارد، ارزش بازاری معادل ۱۳۲۰ هزار میلیارد تومان دارد.

شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس همچنین رتبه اول بیشترین صادرات، رتبه اول بالاترین ارزش بازار، رتبه اول بیشترین سودآوری، رتبه اول صادرات کشور و رتبه اول بالاترین ارزش‌افزوده را در بین شرکت‌های ایرانی به خود اختصاص داده است.

جلوگیری حداکثری از خام‌فروشی و اتکا به توان داخل به‌عنوان سیاست راهبردی هلدینگ خلیج‌فارس از زمان آغاز مدیریت دکتر علی عسکری در دستور کار بزرگ‌ترین هلدینگ پتروشیمی ایران قرار گرفته است، راهبردی که حاصلش توجه ویژه به تکمیل زنجیره ارزش و تمرکز ویژه بر ایجاد و توسعه صنایع و پارک‌های پایین‌دستی به‌منظور خلق ارزش‌افزوده، اشتغال‌زایی، تنوع سبد محصولات هلدینگ و سودآوری قابل‌توجه برای سهام‌داران است.

گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس که سال گذشته موفق به راه‌اندازی دو پروژه ملی پالایشگاه گاز هویزه خلیج‌فارس و پتروشیمی گچساران شده امروز ۳۳ طرح به ارزش ۱۵ میلیارد دلار را در دست اجرا دارد که با بهره‌برداری از آنها گام بلندی به‌سوی قله برداشته خواهد شد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898298

دیگر خبرها

  • همت والای کارگران زمینه ساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • تخصیص ۴۰ درصد از سود شرکت‌های پتروشیمی به تکمیل زنجیره ارزش
  • بیش از ۸۰۰۰ عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • صادرات محصولات پتروشیمی یک میلیون تن افزایش یافت
  • شش امضا برای واگذاری رسمی استقلال (عکس)
  • بیش از ۸ هزار عضو هیئت علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • مشاور استاندار بوشهر در امور روحانیت منصوب شد
  • بیکاری زیبنده جوانان شهر شرینو نیست
  • اولین واکنش پتروشیمی خلیج فارس به خرید استقلال