Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@21:22:42 GMT

سیل راه ۵۳ روستای بم را مسدود کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۷۲۱۴۷

سیل راه ۵۳ روستای بم را مسدود کرد

فرماندار بم از قطع شدن راه‌های ارتباطی ۵۳ روستای این شهرستان به علت سیلاب خبر داد و گفت: «به دلیل بارندگی و طغیان رودخانه‌ها در روزهای اخیر راه ارتباطی روستاهای بخش بروات و مرکزی قطع شده است».

به گزارش برنا؛ هادی شهسوارپور با اشاره به خسارت سیل به تاسیسات و لوله‌های آبرسانی در مناطق عشایری داردین و پشته شهیدی بخش مرکزی، فاسکی و چتوک از بخش بروات اظهار داشت: هماهنگی لازم با هلال‌احمر برای امدادرسانی به این مناطق انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: «برق ۱۵ روستا نیز قطع شده بود که مشکل حل شده اما هنوز برق سه روستای حشرآباد و حسن‌آباد بخش دهبکری و دامنه سیدی از توابع بخش مرکزی قطع است».

وی افزود: «تاکنون گزارشی از قطع ارتباط راه‌های روستایی بخش دهبکری ارائه نشده است».

شهسوارپور بیان کرد: «بخش دهبکری طی سه روز اخیر ۲۰۰ میلیمتر بارندگی داشته است».

وی ادامه داد: «به تاسیسات و لوله‌های آبرسانی در مناطق عشایری داردین و پشته شهیدی بخش مرکزی، فاسکی و چتوک از بخش بروات آسیب وارد شده و اهالی درخواست کمک کرده‌اند».

فرماندار بم گفت: «در این خصوص با هلال‌احمر شهرستان هماهنگ شده است که پیگیری‌های لازم را انجام دهند و در صورتی که در مسیر طغیان رودخانه نداشته باشیم امدادرسانی لازم انجام شود».

وی اظهار کرد: «با توجه به طغیان رودخانه‌های فصلی شهرستان شهروندان از رفتن به بستر رودخانه‌ها با هدف مشاهده و همچنین سفرهای غیرضروری به روستاها پرهیز کنند».

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سیل برق سیل مناطق عشایری خسارت سیل شهرستان بم فرماندار بم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۲۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری در همه مناطق کشور اندیشیده شده است

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به بروز حادثه سیل در برخی نقاط کشور، گفت: با هماهنگی وزارت کشور تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری در همه مناطق کشور اندیشیده شده است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،به نقل از سازمان سنجش آموزش کشور،  عبدالرسول پورعباس درباره برگزاری آزمون سراسری در برخی نقاط کشور که دچار حادثه سیل شده اند، گفت: هماهنگی‌های لازم با وزارت کشور و استانداران و بویژه استانداری سیستان و بلوچستان برای برگزاری آزمون انجام شده است و از همه ظرفیت‌ها برای برگزاری آزمون سراسری استفاده خواهد شد.


معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افزود: دستگاه‌های اجرایی، انتظامی، امنیتی و قضایی به صورت فعال برای برگزاری آزمون سراسری در امنیت و سلامت کامل در حال فعالیت هستند که جای تقدیر و تشکر دارد و با همکاری پلیس فتا شبکه‌های کلاهبرداری در فضای مجازی شناسایی شده و برخورد لازم با آن‌ها انجام می‌شود لذا بار دیگر از داوطلبان و خانواده‌های آن‌ها درخواست می‌شود فریب این شبکه‌های اجتماعی کلاهبرداری مدعی تقلب کنکور را نخورند که خسارات وارده و محرومیت‌ها به هیچ عنوان قابل گذشت و جبران نیست.


وی در مورد زمان برگزاری آزمون سراسری، گفت: در این آزمون در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت نام کرده‌اند و آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه، هنر و زبان‌های خارجی عصر همان روز و گروه آزمایشی علوم تجربی صبح روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه در ۴۱۲ شهر، ۶۲۴ حوزه اصلی و ۱۹۹۳ حوزه فرعی برگزار خواهد شد.


رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبان به این عزیزان توصیه کرد ضمن مطالعه دقیق اطلاعیه‌های صادر شده، با توجه به وضعیت هوای کشور پیش بینی‌های لازم را به منظور حضور به موقع در جلسه آزمون به عمل آورند.

دیگر خبرها

  • مردم به مناطق سیل‌خیز کاشان نروند
  • مردم از مراجعه به مناطق سیل‌خیز کاشان خودداری کنند
  • کاشانی‌ها از تردد در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند
  • اندیشیده شدن تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری در همه مناطق کشور
  • شستشوی مخزن آب شرب روستای خاکمردان شهرستان خوی
  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری در همه مناطق کشور اندیشیده شده است
  • لزوم اصلاح سازه‌های تقاطعی فاقد آبگذری در سمنان
  • خداکند سیل نیایدچون مسئولان استان هنوز مطالعه نکرده اند
  • آذربایجان‌غربی تا سه‌شنبه میزبان رگبار‌های موقتی است
  • جلوه گری طبیعت بهاری روستای ملاوی با خروش رودخانه + فیلم