Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام منصور زارعی روز چهارشنبه در آیین تکریم رییس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) و معارفه سرپرست این دانشگاه، افزود: این دانشگاه به نام معمار کبیر انقلاب اسلامی گره خورده است و باید با توسل به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و کار جهادی اولین حرکت را در دوره جدید بر تحول بنیادین در علوم انسانی و اسلامی متمرکز کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول اظهار داشت: ایجاد تحول بنیادین در حوزه فرهنگی و معرفتی و تلاش برای پیشرفت و توسعه علمی در تراز بین المللی باید در اولویت های رییس جدید دانشگاه باشد.

وی اظهار داشت: رییس سابق این دانشگاه، شبانه روز تلاش کرد تا دانشگاه بین المللی امام (ره) را به ویژه در حوزه پژوهشی و عمرانی به نقطه مطلوبی برساند.

این مسوول با تاکید بر ضرورت حمایت مسوولان استانی از دانشگاه بین المللی(ره)، گفت: در گذشته بی مهری هایی را نسبت به این دانشگاه شاهد بودیم که امیدواریم شاهد تغییر رویکرد و توجه و حمایت همه مسوولان استانی از این دانشگاه باشیم.

مسوول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) گفت: اگر می خواهیم دانشگاه در تراز انقلاب اسلامی حرکت کند باید این مهم را از خود این مجموعه آغاز کنیم.

وی ادامه داد: رییس جدید نیز از چهره های علمی و از نخبگان است که امیدواریم با حمایت های استانی و وزارت علوم در سمت جدید موفق باشد.

در پایان این مراسم از خدمات هشت ساله سید ابوالحسن نائینی رییس سابق دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) تقدیر و سید علی قاسم زاده به عنوان سرپرست این دانشگاه معرفی شد.

دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در سال ۱۳۷۰ در زمینی با مساحت ۱۰۰ هکتار به طور رسمی کار خود را در قزوین آغاز کرده است.

این دانشگاه با هفت دانشکده تاکنون میزبان دانشجویانی از ۱۰۰ کشور دنیا بوده است.

۱۰ هزار دانشجوی ایرانی و یک هزار دانشجوی خارجی در این دانشگاه در حال تحصیل هستند.

برچسب‌ها مراسم معارفه استان قزوین دانشگاه بین المللی امام خمینی مراسم تودیع

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مراسم معارفه استان قزوین دانشگاه بین المللی امام خمینی مراسم معارفه استان قزوین دانشگاه بین المللی امام خمینی مراسم تودیع دانشگاه بین المللی امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۲۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان باید دانش آموزانی در تراز انقلاب اسلامی آموزش دهند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین رمضانی عصر دوشنبه در شورای آموزش و پرورش شهرستان آستارا اظهار کرد: شورای آموزش و پرورش نمادی از مردمی سازی در وزارت آموزش و پرورش است و در این شورا با همکاری و همیاری همه ادارات و دستگاه‌ها، کارها پیش می‌رود و بر ادامه این امر نیز اعتقاد و اصرار داریم.

وی معلمان و دانش آموزان را از تأثیرگذار ترین اقشار جامعه دانست و گفت: آنها در همه عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی نقش مهمی را ایفا می‌کنند و حضور پررنگ و پرثمری را داشته و دارند و نمونه‌های مهم این امر حضور در جنگ تحمیلی با تقدیم شهدای بسیاری به انقلاب و همچنین حضور در راهپیمایی‌ها و انتخابات مختلف بوده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان ارزش گذاری به آموزش فنی و حرفه‌ای را یکی از اقداماتی عنوان کرد که در آموزش و پرورش استان گیلان در حال پیگیری است، افزود: نگاه ما این است که مراکز فنی و حرفه‌ای ما در کنار کارخانه‌ها تأسیس شود تا دانش آموزان بتوانند در راستای تحصیل کار آموزی نیز داشته باشند و به فعالیت عمل نیز بپردازند.

وی ادامه داد: معلمان باید دانش آموزانی در تراز انقلاب اسلامی ایران آموزش دهند تا بتوانند آینده کشور را به بهترین شکل ممکن اداره کنند و ما به بررسی و شناسایی بازماندگان از تحصیل تاکید داریم و در صورت نیاز برای یک دانش آموز در مناطق کمتر برخوردار باید یک معلم و یک فضای آموزشی تهیه شود.

مسائل آموزشی خط مقدم دولت سیزدهم است

«محمدرضا شهاب زاده» فرماندار آستارا در این جلسه با بیان اینکه مسائل آموزشی در دولت سیزدهم خط مقدم است، افزود: در این باره اقدامات خوبی انجام شده است و در شهرستان آستارا نیز بالا بردن بینش و سطح آموزشی از اولویت‌ها است.

وی ادامه داد: همه مسؤولان شهرستان آستارا در جهت تحقق اهداف آموزشی ترسیم شده گام‌های مؤثر و تأثیر گزاری را انجام داده‌اند و این اقدامات ادامه خواهد داشت.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان آستارا ادامه داد: به رغم حمله‌های متعدد دشمنان نظام به سیستم آموزشی ما با تهاجم فرهنگی و غیره خوشبختانه در این خصوص به اهداف شوم خود نرسیده است و در این جنگ نا برابر پیروز هستیم.

برخورد با هرگونه تخلف در برگزاری امتحانات نهایی

«بیژن خالقوردی پور» رئیس اداره آموزش و پرورش آستارا نیز در این جلسه با اشاره به تأثیر ۵۰ درصدی امتحانات نهایی دانش آموزان پایه دوازدهم بر اساس قانون از امسال نمرات پایه‌های دهم بر برخورد با هرگونه تخلف در اجرای امتحانات تاکید کرد و افزود: نمرات پایه دهم و یازدهم هم می‌تواند تأثیر خوبی را برای قبولی با درصد بالا در کنکور داشته باشد، برای همین منظور اقدامات خوب و لازمه‌ای را در نظر گرفته‌ایم و از همه دستگاه‌های مرتبط می‌خواهیم در این خصوص ما را همیاری کنند.

خالقوردی پور با اشاره به دریافت ۲۳ سند مدارس شهرستان آستارا گفت: ۳۲ سند هم در حال انجام امور مرتبط است تا بتوانیم اسناد مالکیت آن را به زودی گرفته و در اختیار مسؤولان مرتبط قرار دهیم.

کد خبر 6079356

دیگر خبرها

  • دانشگاه آزاد خمینی‌شهر میزبان نخستین همایش بین‌المللی «زیستن باکیفیت»
  • معلمان باید دانش آموزانی در تراز انقلاب اسلامی آموزش دهند
  • تجمع دانشگاهیان قزوینی در حمایت از پاسخ قاطع سپاه پاسداران + عکس
  • محدودیت پرواز‌های فرودگاه امام و مهرآباد لغو شد
  • مردم دارالصابرین بم به حمایت از سپاه پاسداران به میدان آمدند 
  • امام خمینی(ره): اسرائیل را قابل نمی‌دانیم + کلیپ
  • عملیات اجرایی آماده‌سازی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آغاز شد
  • حمایت زائران امام رضا از عملیات سپاه پاسداران علیه اسرائیل
  • دانشجویان مقابل دانشگاه تهران از اقدام سپاه حمایت کردند
  • دیدار خاتمی و موسوی خوئینی ها با کروبی و کلید خوردن انشعاب /واکنش امام خمینی به تشکیل مجمع روحانیون مبارز چه بود؟