Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین گفت: ذوالفقارنسب تاکنون در همه جلسات حضور داشته، اما باید ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد

رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین پیرامون احتمال اعزام تیم فوتبال هفت نفره به جام جهانی و همچنین شرایط ادامه همکاری با رئیس انجمن این رشته توضیحاتی را ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، سید محمدشروین اسبقیان، رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، درباره احتمال اعزام تیم ملی فوتبال هفت نفره به رقابت‌های جام جهانی 2022 در اسپانیا به تسنیم گفت:

ما در هیئت رئیسه فدراسیون مصوباتی داریم که براساس آنها، کارها را اولویت‌بندی می‌کنیم. اولویت فدراسیون حضور موفق ورزشکاران و تیم‌ها در بازی‌های پاراآسیایی 2022 هانگژو و پارالمپیک 2024 پاریس است. بر همین اساس برنامه‌ها و اردوها اجرا می‌شود. البته به رشته‌های دیگر نیز توجه داریم و طبق همین موضوع، اردوی تیم فوتبال هفت نفره در مراحل مختلف برگزار می‌شود.

او ادامه داد:

برای اعزام این تیم صحبت‌هایی شد و مسئولان انجمن در حال پیگیری هستند. فکر می‌کنم نهایتاً تا شنبه وضعیت اعزام این تیم مشخص خواهد شد.

«بیژن ذوالفقارنسب رئیس انجمن فوتبال هفت نفره چند روز قبل به عنوان رئیس کمیته فنی فدراسیون و همچنین رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس منصوب شد. آیا این مشغله کاری به انجمن مربوطه آسیب نمی‌زند؟» اسبقیان در پاسخ به این سوال گفت:

ذوالفقارنسب خودش استاد است و می‌تواند خودش در این باره تشخیص بدهد. باید زمان بدهیم و ببینیم چه پیش می‌آید. به هر حال او از سرمایه‌های ورزش و یک انسان اخلاق‌مدار است. ذوالفقارنسب تاکنون در همه جلسات حضور داشته، اما باید ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد. اگر احساس کند که انجمن از این شرایط آسیب می‌بیند، خودش تصمیم‌گیری می‌کند.

اخبار داغ 

پوشش ناجور خانم بازیگر + عکس بهاره رهنما در کنار خواهرش رشید مظاهری: من دوبار تست کرونا دادم که جواب منفی بود کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس  نمایندگان ایران در مراسم د بست به چه کسانی رای دادند؟ کریستیانو رونالدو برنده جایزه ویژه سال ۲۰۲۱ فیفا شد عذرخواهی اتحادیه داوران ایتالیا از میلان پس از شکست 2-1 این تیم مقابل اسپتزیا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فوتبال هفت نفره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۲۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال نامه سازمان خصوصی سازی به رئیس فدراسیون فوتبال

معاون واگذاری سهام و دارایی‌ها سازمان خصوصی سازی با ارسال نامه‌ای به رییس فدراسیون از اطلاع رسانی عرضه سهام باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمود قامت، معاون واگذاری سهام و دارایی‌ها با ارسال نامه‌ای به مهدی تاج، رییس فدراسیون عرضه سهام باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال را اعلام کرد.

در این نامه آمده است:

این سازمان به استناد قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل (۴۴) قانون اساسی، مصوبات هیات واگذاری و سایر قوانین و مقررات مربوطه، نسبت به عرضه سهام شرکت‌ها با رعایت «دستورالعمل اجرایی روش انتخاب مشتریان راهبردی (استراتژیک) و احراز و پایش اهلیت مدیریتی در واگذاری ها» از طریق فرابورش اقدام کرده است.



ارسال نامه سازمان خصوصی سازی به رئیس فدراسیون فوتبال



در این راستا آگهی عرضه عمومی سهام در پایگاه اینترنتی این سازمان به نشانی www.ipo.ir (بخش آگهی‌های عرضه (اصل ۴۴)) درج و خلاصه آگهی نیز در تاریخ‌های ۲۶ فروردین ماه (نوبت اول) و ۲۷ فروردین ماه (نوبت دوم) در روزنامه‌های ایران و سازندگی منتشر می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیست سال پیش افراد غیرفوتبالی خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند!
  • اعزام ۲کاروان ۸۵ نفره از کرمانشاه به حج عمره
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • اعزام یک کاروان ۸۵ نفره از گلستان به سفر حج عمره
  • اعزام اولین کاروان سفر عمره مفرده از گیلان
  • اعزام کاروان ۸۵ نفره از استان همدان به سرزمین وحی
  • ارسال نامه سازمان خصوصی سازی به رئیس فدراسیون فوتبال +تصویر
  • ارسال نامه سازمان خصوصی سازی به رئیس فدراسیون فوتبال