Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا ، به دلیل برودت شدید هوا و با تشکیل کمیته بحران بهزیستی استان اردبیل گشت‌های شبانه در تمام شهرستان‌های استان فعال شده و افراد بی‌خانمان و بی‌سرپناه با همکاری شهرداری‌ها به خانه‌های امن و گرمخانه هدایت می‌شوند.

همچنین معتادین متجاهر با همکاری نیروهای انتظامی از شهرهای استان جمع‌آوری و به مراکز تعیین شده انتقال می‌یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهزیستی استان اردبیل از مردم خواسته است در صورت مشاهده افراد بی‌سرپناه در شب‌های سرد با شماره ۱۲۳ اورژانس اجتماعی تماس گرفته و در راستای اسکان دادن به هموطنان با اداره کل بهزیستی استان اردبیل همکاری کنند.

تمامی مراکز نگهداری و مراقبتی شبانه‌روزی بهزیستی استان اردبیل به سوخت جایگزین تجهیز شده و اقلام موردنیاز برای مقابله با شرایط بحرانی را ذخیره‌سازی کرده‌اند و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

تاکنون ۳۰۰ نفر از کودکان کار و خیابانی در قالب کمیته ساماندهی کودکان کار و خیابانی در استان اردبیل شناسایی شده‌اند.

برچسب‌ها معتادان متجاهر بارش برف کودکان کار اردبیل سازمان بهزیستی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: معتادان متجاهر بارش برف کودکان کار معتادان متجاهر بارش برف کودکان کار اردبیل سازمان بهزیستی کشور بهزیستی استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۲۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم

به گزارش جام جم آنلاین همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در جشن توانمندسازی ۴ هزار و ۵۹۸ خانوار تحت حمایت کمیته‌امداد حضرت امام‌خمینی(ره) استان، اظهار داشت: در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) هر روز شاهد تحول بسیار خوب در عرصه‌ خدمت‌رسانی به مستضعفین بودیم.

استاندار همدان با بیان اینکه کمیته امداد امام‌خمینی(ره) از ابتدای تأسیس منشأ اثر در حمایت از قشر کم‌برخوردار بوده است، افزود: اشتغال‌زایی و توانمندسازی افراد تحت پوشش کمیته امداد با روش‌های علمی و نوین باعث افتخار است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با همت و تلاش‌های کميته امداد امام‌خمینی(ره) افراد بسیاری تحصیلات خود را به سطح عالی رسانده و توانسته‌اند جایگاه اجتماعی و شغلی بسیار خوبی کسب کنند.

دیگر خبرها

  • مهرو موم محل غیرمجاز مامایی در اردبیل
  • شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم
  • سد ۱۲ امام شهرستان زیرکوه شکست/ تخلیه شبانه روستای بمرود + فیلم
  • اجرای طرح خانواده میزبان در فارس
  • ماجرای «خبر خوش» برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد چیست؟
  • اجرای طرح زیست شبانه در استان قم
  • تجمع مقابل دیوان عالی آمریکا در حمایت از افراد بی خانمان
  • ۱۶ زوج اردبیلی پشت نوبت سرپرستی فرزندخوانده هستند
  • ۱۶ زوج اردبیلی پشت نوبت دریافت فرزندخوانده هستند
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل