Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@21:21:00 GMT

فسخ کاپیتان، «ریکانی» اولین خروجی صنعت نفت؟!

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۷۲۶۱۵

فسخ کاپیتان، «ریکانی» اولین خروجی صنعت نفت؟!

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، با عملی نشدن وعده مسوولان در خصوص حل مشکلات باشگاه صنعت نفت آبادان، بازیکنان و کادر فنی این تیم اعلام کردند که در تمرینات و مسابقات آینده این تیم شرکت نخواهند کرد.

این تیم برای حضور در دیدار جام حذفی مقابل خیبر خرم‌آباد نیز به استان لرستان سفر نکرد تا مسوولان این باشگاه برای جلوگیری از محرومیت و جریمه‌های سنگین، تیم امیدهای خود را شبانه روانه خرم آباد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال در حالی که طبق برنامه باید تمرینات تیم صنعت نفت برای دیدار با ذوب آهن، از امروز چهارشنبه آغاز می‌شد، صبح امروز کاپیتان طلایی‌پوشان با قراردادن یک مطلب در صفحه شخصی خود، به شایعه جدایی‌اش از نفت قوت بخشید.

طالب ریکانی با قراردادن یک سری عکس از زمان حضورش در مدرسه فوتبال صنعت نفت آبادان در سال ۷۸ تا سال جاری، از سال ۱۴۰۰ به عنوان پایان حضور در تیم شهرش یاد کرد.

مشخص نبود منظور کاپیتان تیم صنعت نفت، جدایی از نفت آبادان بوده یا پایان دوران بازیگری، اما دیگر بازیکنان صنعت نفت نیز، در واکنش به حرکت کاپیتان، وی را به آرامش و تجدید نظر در تصمیم خود تشویق کرده‌اند.

با تداوم اوضاع بد مالی در باشگاه صنعت نفت به عنوان تنها تیم لیگ برتری که ریالی دریافتی نداشته است، بازیکنان این تیم یکی پس از دیگری یا تهدید به فسخ قرارداد خود کرده‌اند و یا مورد توجه دیگر تیم‌ها قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان طالب ریکانی آبادان تیم های نفتی صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۲۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیاران کمالوند در نفت معرفی شدند/ ادامه همکاری الماس سیاه با آبادانی‌ها

ایسنا/خوزستان اعضای جدید کادر فنی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان معرفی شدند.

حسن آذرنیا، غلام خلیفه، امید شریفی نسب، مهدی حق جویی و بابک عبادی به عنوان اعضای جدید کادر فنی در کنار عبدالرضا برزگری از اسطوره های فوتبال آبادان و ملقب به الماس سیاه، حسین مزرعه و علی یزدان دوست در ادامه لیگ برتر فوتبال ایران فراز کمالوند را همراهی خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، امید صالحیان نیز به عنوان مدیر جدید تیم صنعت نفت انتخاب شد.

نفت آبادان در حال حاضر در قعر جدول رده بندی قرار دارد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مدافع ملوان به صنعت نفت آبادان پیوست
  • کادر فنی فوتبال آبادان مشخص شد
  • معرفی کادر جدید فنی و مدیر تیم صنعت نفت آبادان
  • دغدغه فراز: بازکردن قفل پای ریکانی و علی یوسف
  • معرفی اعضای کادر فنی جدید صنعت نفت آبادان؛ امید به نجات در قعر جدول
  • معرفی کادر فنی و مدیر تیم صنعت نفت آبادان
  • دستیاران کمالوند در نفت معرفی شدند/ ادامه همکاری الماس سیاه با آبادانی‌ها
  • تغییرات در کادر فنی نفت آبادان: نفتی‌ها با کادری جدید به دنبال بقا در لیگ برتر
  • کمالوند: این آخرین آرزوی من در فوتبال است
  • کسی آخرین دستاورد کمالوند در مربیگری را به یاد ندارد/ باشگاه روی پله اول مانده!